Weet niet of dat nu eindelijk kan... Kan nu niet kijken ben de maps aan het downloaden... Wat overigens F*ck*ng lang duurt
Ik ben ze nu ook aan het downloaden 7657 blocks das best veel (volgens mij) duurt ongeveer een kwartiertje ofzow en edit: ja waarneer gaan we eens een keer met de clan edit2: Ik heb ze gedownload.. nu nog spele edit3: shit ik drukte nog een keer downloade nu moet ik hem nog een keer downloade hehe ik kan ze eindelijk spele
Ja klopt ik heb de hele clan op vervangende clanleider gezet zodat we misschien meer clanmatches kunnen spelen, ik weet alleen niet of het nu kan. clanmatches spelen. Wie is er vanavond online ? ik in ieder geval. misschien kunnen we clanmatches spelen.
hoort dit niet in een of andere clan thread thuis? *Maar goed, ik vind Hidden echt een geweldige map vooral met al die heli's Snowfrost vind ik "zuigen" de map is een en al bos, en soms een basis en te smal. Het enige leuke zijn de sneeuwscooter en die andere nieuwe map is gewoon dom :{ * hierboven staande tekst bevat MENINGEN van mark6275
Hallo, Is er nog een kans dat ik me kan aansluiten bij de Dutch Dictators? Ik heb sinds gisteren Battlefield en vind het een heersend spel... lekker groot en 't speelt lekker weg. Ik heb ook nog niet zo heel erg lang xbox live dus ik ben een beetje op zoek naar Nederlandse mede gamers om gezellig mee te gamen. Groeten.