1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BIG - Ban Illegale software en Games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 6 feb 2005.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    alleen gebruik ik geen bt :{

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    GAat om het feit dat ik hem daarvandaan heb als rbon het stukje text.DE mail zelf is gewoon een scam met spyware.

3. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NEP-EMAIL
    Hey op die site staat dit: Laat je vrienden schrikken met een nep e-mail waarin staat dat hun PC of console met illegale games in beslag wordt genomen!

Dat is het zelfde als dit: Stuur verkrachters een mail voor arrestatie. Maar das niet echt natuurlijk dat is om ze te laten schrikken.

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die mail al aan verscheidene vrienden gestuurd

:cool: }:] :9 _O_ _0/ :D *) 8) :p :9 :+ :)

LACHUH MAN!

5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    link van site doet ut nie bij mij :mad:

6. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    BIG, komop zeg. Ik weet er niet veel van, maar als de politie erachter zit: laat ze boeven gaan vangen :+. Echt, staan ze daar af en toe met z'n 6en te kijken of iemand niet te hard rijdt...

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    de politie zit er niet achter.Ze kunnen aleen al daarom helemaal niks.Het is voorzover ik weet opgezet door een aantal copywright "stichtingen" /bedrijven.

8. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh, wat willen die je gaan maken dan? :+

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    niks helemaal niks.Scare tactict op zijn zachtst gezegt

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees en huiver
    Ik heb zojuist naar BIG gebeld en gezegd dat ik een zelfde soort mailtje heb ontvangen (van BIGweb dan dus). Voor de duidelijkheid, ik heb niet zo`n mailtje gekregen maar als ik op TV gezeik krijg dan downloaden enz illigaal is en je hoort dat die mongolen ook zelf spam versturen gaat het bij mij iets te ver.

Dus ik heb gebeld ;).
    Kreeg eerst een mevrouw aan de lijn, blijkbaar door de ''door-vragen'' had ze al meer reacties gehad, ze vroeg heb je het op je hotmail gekrgen.
    IK: ja zoiets ja.
    zij: ik verbind je wel even door..

Dus kreeg iik een man aan de lijn, hij zei dat ''hackers'' misbruik maken van de situatie en zelf mailtjes sturen. Leuk verhaal maar eigenlijk geloof ik er niet veel van.
    Hoe dan ook, Dat BIG mensen lastig valt is een feit.
    ff rtl 4 ofzo bellen.

Btw, telefoon nummer ga ik niet geven. Hoewel het kinderspel is om daar achter te geven heb ik wel respect voor andermans adres.

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat zooitje daar zo hypocriet als de pest: durf te wedden dat kinderen van de hele 'BIG-Crew' de PC helemaal hebben uitpuilen van de illegale downloads...

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    btw, die big-gamer, niels aka zhrancedie zit bij mij in de klas:D

Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

jah jah put it all on the hackers :{ .Die forums zijn trouwens ook erg leuk.Ik lig soms helemaal dubbel als ik daar rond kijk.De anti downloaders roepen allemaal dingen die echt de plank helemaal mis slaan dingen als :virussen ?ik heb er geen last van (weinig normale internet gebruikers)gebruik een firewall ik gebruik zonealarm dit is gratis en werkt super goed.Nah het lezen van idt kreeg ik een lichte stuiplach :p.Maar dat terzijde.schaamt die gamer zich er ondertussen niet een beetje voor dat ie big gamer is ?

14. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat andere uhmm BREIN dat is wel irritant bezig die zijn redelijk actief alle sites met emule links en of andere links die sites gaan allemaal offline steeds word er helemaal para van

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wil jij beweren dat ''hackers'' goede mensen zijn?
    Van mij mogen ze die mensen een voor een ophangen.
    Nou goed dat is wel erg overdreven maar word er soms tering gek van als ik hoor dat een bedrijf vooir de honderdste keer een hele hoop geld heeft moeten uitgeven voor het een en het ander.

16. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer lachwekkend wat ik hier allemaal lees :p

Even kort:
    de site in kwestie kan geen IP adressen blokkeren voor whatever game dan ook, online spelen kun je blijven doen.
    Dit soort stupide e-mails leveren enkel het volgende op:
    - veel, heel veel onnodig e-mailverkeer
    - veel mensen sturen ze massaal door aan hun adresboek waarbij ze alle adressen open en bloot (dus niet in een BCC veld) verzenden waardoor vele e-mailadressen op straat komen te liggen
    - door het open en bloot verzenden van de e-mails komen de e-mailadressen vroeg of laat bij een spammer terecht die denkt "fijn, dit zijn in ieder geval echt gebruikte adressen" en gaat lekker lopen spammen.

SAMENVATTEND:
    zo'n site kan helemaal niets beginnen tegen illegale games, kan geen IP adressen blokkeren.

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ errox mjah goed it depends wat voor type hacker het is :).

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    B.i.g. Belachelijk Irritant Gedoe.., moest ff nutteloos reply'en^^

19. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo een emailtje via die site gestuurd, maar onderaan iets van 10 spaties gezet met de tekst : grapje, groetjes robert

Zodat die persoon niet echt zorgen gaat maken over zulke dingen

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

big rulez!!! lol, maar ze kunner er niks aan doen denk ik

Deel Deze Pagina