1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BIG - Ban Illegale software en Games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 6 feb 2005.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    omg zie hem nu weer.Dat logo hilarisch.Verder kunnen ze dit geld beter stoppen in bijv de nederlandse games devloppers of film indurstrie.

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zegt niemand hier dat dvd-films duur zijn, ik vind 20 eurie echt veel:| vooraal als je nagaat dat je met een spel dat 3 keer zo duur is veel langer doet

/edit mijn 300ste post :+ _O_

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    DVD's moeten helemaal geproduceerd worden enz, ze moeten ook de hoofdrolspelers betalen (soms in de vele miljoenen->überhaupt al belachelijk).

rofl

gozer, in de non xbox hokken worden de posts niet geteld anders had ik nu wel zo'n 2000.

4. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kansloze actie, beetje zonde van t geld, wel leuk als BREIN t betaald natuurlijk :9

5. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik ben meteen gestopt met het downloaden van Rammstein mp3's, heb al mijn illegale game-cd's door het toilet gespoeld en ik ben nu bezig om met een stevige magneet selectief alle films van mijn harde schijf te wissen. O-)
    Tjonge wat ben ik geschrokken van die meiden met die enge zwarte petjes zeg!
    Mij zullen ze niet meer vangen op illegale downloads hoor.
    Ik scheet zowat in mijn broek toen ik die Peter R. op de buis zag. :eek:
    Hartkloppingen!

Maar voor 1 ben ik erg blij!
    Blijkbaar zijn alle moordenaars, verkrachters, slavenhandelaars, drugsbaronnen en beursoplichters eindelijk gepakt en komt Peter R. nu eindelijk toe aan alle 12 tot 18 jarige puistenkoppies die 's nachts de economie liggen te vern####n met hun illegale spelletjes.

Dat zal ze leren, de rotzakken.
    Dag Peter R. daaaaag!! _0/

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    _o_ @ high five

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha jezus das TE lollig :D:D:D

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen me niet tegenhouden naruto te downloaden :D

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je mag alleen downloaden en branden als je het origineel ook bezit

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  10. Ruud

Ruud Guest

Nie-hiet! Lees de kranten man, daar staat dat in incl. het percentage mensen dat dacht dat het mocht terwijl dat niet zo was.

@Morpheus: okiedokie, je had gelijk. Ik wist van software (waarom noemen ze games apart, dat is toch ook software?) dat het niet mocht en trok idd de lijn door naar films en audio: daar zitten ook gewoon rechten op waar jij niet voor hebt betaald. Mijn fout.

@Banjy: dat zeg ik net...

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Even de feiten raadplegen:

Er is een rechtszaak geweest tussen Stichting BREIN en KaZaA en andere P2P-programma's. De rechter heeft het volgende vonnis uitgesproken: het verspreiden van bestanden waar auteursrecht op zit is strafbaar. Over het binnenhalen is geen concrete uitspraak gedaan. Iedereen weet dat het niet legaal is, maar officieel is het binnenhalen alleen niet strafbaar.

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet ik nu aan mn pr0n filmpies komen als ik ze niet meer illegaal mag downloaden:'-(

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    big is cool, je kan nepmails naar mensen sturen :D

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL *wacht met smart op dat soort mails :p

15. Casperge

Casperge Guest

Haha,die zieligge biggetjes met hun campangje.

Ik zat net even mijn nieuwe gedownde film te branden met mijn illegale gedownde software.En ze denken tog niet dat ik voortaan een goeie 21 euro ga betalen voor een album met EEN artiest waar ik maar EEn liedje van wil hebben?Mijn Azureus,Bitcomet,Nieuwsleecher,limewire,en schijfruimte voor xbox spellen blijven allemaal staan waar ze staan.Op het website kan je ook meedoen en lid worden enzo,ik denk dat als je dan ook maar iets laat blijken van software dan komen ze je halen :cool: 8)

Goeie en effectieve actie,allen ben ik er tegen en werkt het niet :+ .

Kheb effe geteld: 3.1 gig mp3
    41.2 gig xbox zooi
    7.3 gig films
    2.3 aan software voor pc
    4.2 aan game zooi

Totaal 58.1 gig aan zooi die ik niet mag hebben schrik :eek: :cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2005
  16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL casperge my kind of guy :p

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    cool, volgens hun is gedownloadde software slecht voor je pc, kvraag me af hoe dan wel niet..

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Big is vet!

19. Casperge

Casperge Guest

Als er in je gedownde bestanden geen zooi zit is het gewoon goed inderdaad *) .

Ik denk dat ze ouders ermee intimideren en dan hun kinderen van angstig achter hun Pc vandaan sjorren en hem dan een preek houden,dit levert een trauma aan het kind en het kind downlood nooit meer iets,zelfs geen illegale plaatjes meer :+ .

Ik heb ze ontmaskert 8) ,BIG staat gewoon voor Breng Iedereen voor het Gerecht of voor Breekt Iemands Geluksgevoel :+

Op een shoarmabroodje ja :+

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2005
  20. Ruud

Ruud Guest

Leuk dat ze zeggen dat een Xbox ombouwen illegaal is, maar volgens mij is dat gerechtelijk nog helemaal niet rond.

En wat willen ze doen, m'n Xbox openschroeven om te kijken of er een modchip in zit? Krijg ik dan ook een nieuwe omdat m'n garantie dan vervallen is?

Deel Deze Pagina