BIG - Ban Illegale software en Games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 6 feb 2005.

  1. Casperge

    Casperge Guest

    Ban
    Iirritante
    Gamers

    :+
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Dit betreft Muziek en Films... niet software en games
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ow.. gamecube ombouwen is niet illegaal :+ allemaal aan de GC
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    We gaan hier niet patsen met omgebouwde Xboxxen, of andere zooi, gewoon je mening geven.
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik even blij dat ik ares gebruik :+


    heerlijk draadje is dit trouwens gewoon over illegale praktijken praten zonder dat het gesloten wordt :D

    en het brengt ook nog eens het beste in ons naar boven: nog zo'n toppertje:

    :D:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl.voor eigen gebruik ?dus als kadootje mag het wel. 8)
    Mag dus ook geen serials zoeken (ik moet nu al heel hard wegrennen als ze komen)
    Hm ombouwen van een console iligaal ? het is mijn bezit ik doe er mee wat ik wil.
    ze noemen zelfs bittorent (rent heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard weg)

    LOL aleen al dit lijstje geeft me de stuiplach
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee eigen ... is zelf ... en dat mag alleen met muziek en films ... niet met software of games

    en ja ombouwen van een console is illegaal, omdat je aan bedrijfs eigendom komt ... jij hebt die machine niet zelf gemaakt ....
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat betekent dat er op dat gebied helemaal nog geen strafrechtelijke uitspraak is! Nog beter!
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja wel ... games en software is volgens het arest illegaal ...
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, dat bedrijfseigendom is misschien in amerika zo, maar in nederland is wat je koopt van jou, volgens een rechter.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af wat er gebuert als ze je vinden.moet je beloven dat je het nooooooit meer doet en alles verwijderd ofzow (gaat hard backuppen :+ )
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    niet veel:
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    BWHAHAHAHAHA!!!

    zelden zo gelachen met een stukje :D

    die gasten zijn gewoon een parodie op zichzelf
     
  14. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, dan komen ze echt zo aanzetten van:

    Varken: "Kappen daarmee! Da's gewoon niet cool voor de makers van die software man."
    Ik: "Neuh"
    Varken: "...Alsjeblieft?"
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg mij ook al een tijdje af of het wel illegaal is om een console om te bouwen. BREIN schrijft:

    Op zich kan ik de gedachtengang wel begrijpen. Immers, je bouwt je xbox mééstal om, om de beveiliging van spellen te omzeilen, ofwel om gekopierde games te spelen. Dan ben je dus illegaal bezig. Echter, als je je Xbox ombouwt, en hem verder niet gebruikt(denk niet dat de meeste dat zullen doen :) ) of hem gewoon als een Media Player gebruikt, dat je dan niet strafbaar bent. Of wel?

    Op zich mag je je eigen spullen modificeren, zolang je maar geen auteursrechten schendt, lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  16. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    wel eens gehoord van import spellen?....................................................................................
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Met dat BIG logo van hun kan toch niemand hun serieus nemen??
    Vind et nogal trieste actie met nog triestere (leuk woord) reclame.. Met hun Off-line en On-line rechercheteams..tsss... Onzin..
    In Nederland hebben we een hele mooie privacy wet.. Zo mogen ze niet via inet op mijn pc kijken of er illigale software op zit.. (Iets wat sinds enige tijd in Amerika wel mag)
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ag, ze moeten wat proberen, allemaal bangmakerij. lees de rest van die site is goed, je lacht je dood.
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar dacht ik ook al aan...

    nadat @home hier mensen heeft gewaarschuwd dat als ze hun illegale films niet weghalen er procedures worden begonnen...

    maar bij mij kunnen ze dat legaal niet zien omdat ik geen films/muziek/software in een shared folder heb staan...
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  20. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment hebben ze toch al wat aandacht gekregen van de media en internet. En vast wel een hoop domme, naieve, impulsieve en ongeruste ouders + kleuters, die nu zich aan het bedenken zijn of ze al hun gekopieerde dvd's met (kut) films zoals Shrek, Incredibles, Spiderman 2 enz. in de shredder gooien. Een hoop kijkers van SBS6 zullen wel voldoen, aan dit ''plaatje'' en zeker met P.R. de Vries, die bij deze SBS6 kijkers, wel degelijk een sterke imago heeft. En zich profileert bij de commercial als iemand die, ook in de research gaat zitten. Terwijl het enige wat die lul doet, is in die commercial zitten om mensen bang te maken. En daarna veel geld voor te krijgen van de NVPI. Ik denk dat NVPI zo gek nog niet is, om de campagne te laten falen waar zoveel geld in geinvesteerd is.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005

Deel Deze Pagina