Ik koop gewoon al mijn Xbox spullen legaal
Kep Xbox al vanaf het begin, dus veel meer voor betaald dan nu
plus 30 games in totaal uit winkel gehaald en controler
En daarnaast nog paar via forum hier
Verder koop ik ook echt gewoon de toppers zoals alle C&C games, alle Age of Empire Games, Call of Duty, Rome Total War en nog een paar echte toppers gewoon in de winkel.
Bedoel als je kijkt hoeveel geld ik aan die zooi uitgeef en dus in die game industrie steek mag je daarnaast ook wel eens wat downloaden vind ik zelf. En als dat dan een topgame is koop ik hem vaak gewoon alsnog. En als die niet leuk is heb je hem tenminste ff geprobeerd en niet meteen zoveel geld uitgegeven aan een flutgame die je niet kan ruilen of terugbrengen vanwege al die strenge regels wat ik dus gehad heb en toen was ik dus ook wel echt pissed off
De mensen die niets legaal hebben bijna moet je wel aanpakken vind ik dan weer.
Trouwens ze moeten eerst ook maar eens gaan klagen bij de regering en de winkels zelf die alles zo achterlijk duur maken gezamenlijk. Bedoel je kan het ook wel in de hand werken.
In andere landen liggen de prijzen veel lager. Maar door die achterlijk hoge BTW en al die andere vage regels en zooi betalen wij ons rot. En als je dan op een doelgroep richt die niet zo heel veel geld heeft om uit te geven dan kan je wel verwachten dat er bepaalde dingen gaan gebeuren.
En vroeger was een game 50 gulden ofzo nu 50 euro dus bedoel je betaald 2,2x zoveel opeens, dus ze moeten niet alleen op de gamers zelf richten vind ik zelf. De game industrie is alleen maar gegroeit dus ze verkopen meer, mag de prijs dus wel omlaag is plaats van omhoog.
Maar opzich is die oprichting best wel oke, ze moeten alleen niet te moeilijk doen en niet alleen de gamers aanvallen maar ook naar andere dingen kijken en misschien daar wat aan doen
Laatst bewerkt: 8 feb 2005