1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BIG - Ban Illegale software en Games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 6 feb 2005.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Naam: Dirk v.d. V.
    Leeftijd: 16

Delict:
    Heeft zijn gameconsole omgebouwd met daarop 60 Nintendo 64 Spellen, 450 Atari Spellen, 90 SNES spellen. 35 Gebrande Xbox Games. 25 Illegale Films, Ontelbaar aantal cd's met illegale Pc Software en Pc games.
    11 Gig aan gedownloade Muziek op de Pc, 2 spindels van 25 Cd's aan muziek.

:+

Wil jij dat het BIG team bij jou op school langskomt? Stuur een mail en geef je school op!

Omg dan kan je ook een andere school zoeken.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL laat ik hier maar niet mijn zooi posten dan gaat het topic geheid dicht

3. Ruud

Ruud Guest

Nee maar nu ben je goed bezig en doe je 'n poging om 't niveau wat op te hogen :{

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat iemand doet moet hij zelf weten, maar om nu zoals sommigen hier als blije figuren trots te gaan lopen posten wat je allemaal wel niet aan gedownload/gekopieerd spul hebt is toch ook best wel aan de trieste kant. Zien mensen zichzelf nu ineens als stoere bad boys ofzo naar aanleiding van deze campagne? :{

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    neeh en jou sociale vaardigheden springen er uit (ze springer er idd uit maar op de negatieve manier)

@gothicrulez.nueh hoor valt wel mee

6. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom halen ze bij 2ehands niet die advertenties gewoon weg, dat is gewoon het broeinest van illegale handel. Dan heb je volgens mij al zo'n 50% van de illegale handel copies verminderd.
    Ze hadden toch eerst een afspraak met Brein dat ze alle advertentie mbt illegale copies te verwijderen...

7. Ruud

Ruud Guest

Heb je mijn post in het begin van dit topic uberhaupt wel gelezen Einstein?

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    En mijn reactie gezien einstein ? |:- .Daar was ik het met je eens.Maar waarom post je dan een pagina terug zon achterelijke reactie die weer helemaal nergens op slaat ?

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop gewoon al mijn Xbox spullen legaal
    Kep Xbox al vanaf het begin, dus veel meer voor betaald dan nu
    plus 30 games in totaal uit winkel gehaald en controler
    En daarnaast nog paar via forum hier
    Verder koop ik ook echt gewoon de toppers zoals alle C&C games, alle Age of Empire Games, Call of Duty, Rome Total War en nog een paar echte toppers gewoon in de winkel.

Bedoel als je kijkt hoeveel geld ik aan die zooi uitgeef en dus in die game industrie steek mag je daarnaast ook wel eens wat downloaden vind ik zelf. En als dat dan een topgame is koop ik hem vaak gewoon alsnog. En als die niet leuk is heb je hem tenminste ff geprobeerd en niet meteen zoveel geld uitgegeven aan een flutgame die je niet kan ruilen of terugbrengen vanwege al die strenge regels wat ik dus gehad heb en toen was ik dus ook wel echt pissed off

De mensen die niets legaal hebben bijna moet je wel aanpakken vind ik dan weer.

Trouwens ze moeten eerst ook maar eens gaan klagen bij de regering en de winkels zelf die alles zo achterlijk duur maken gezamenlijk. Bedoel je kan het ook wel in de hand werken.
    In andere landen liggen de prijzen veel lager. Maar door die achterlijk hoge BTW en al die andere vage regels en zooi betalen wij ons rot. En als je dan op een doelgroep richt die niet zo heel veel geld heeft om uit te geven dan kan je wel verwachten dat er bepaalde dingen gaan gebeuren.

En vroeger was een game 50 gulden ofzo nu 50 euro dus bedoel je betaald 2,2x zoveel opeens, dus ze moeten niet alleen op de gamers zelf richten vind ik zelf. De game industrie is alleen maar gegroeit dus ze verkopen meer, mag de prijs dus wel omlaag is plaats van omhoog.

Maar opzich is die oprichting best wel oke, ze moeten alleen niet te moeilijk doen en niet alleen de gamers aanvallen maar ook naar andere dingen kijken en misschien daar wat aan doen

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    en wat ik dan ook debiel vindt:

In Duitsland zijn die games veel eerder afgeprijsd en dus is het aantrekkelijker ze daar te kopen, maar daar zijn ze allemaal duitstalig.
    Als Nederland nou ook de prijzen bijhoudt als dat in Duitsland gebeurt dan is het ook aantrekkelijker 'om ff een tijdje te wachten tot 'ie goedkoper is'

dat heb ik zo vaak willen doen maar meestal duurt het dan te lang voordat het afgeprijst is en dan heb ik geen interesse meer

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het ombouwen van je xbox bij gameshops nou eens verbieden :D. Ze komen nu met van dat je je copies moet weggooien enzo. Maar je kan je kopies pas afspelen als je xbox of ps2 hebt omgebouwd. Dus dan heb je een omgebouwde xbox of ps2 en alleen maar legale spellen, klinkt het toch aantrekkelijk om juist nog steeds kopies te gebruiken. het ombouwen zelf kost bij de meeste shops 100 euro voor ps2 en 50 voor xbox, daar hangen gewoon van die posters op met de prijzen. Iedereen die wel denkt, die gaat geen 100 of 50 euro uitgeven en dan voortaan legale spellen spelen.

12. Casperge

Casperge Guest

Kut,nu is het een bedreiging voor mij :{

Dit wordt oorlog :+

13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Erg slechte campagne dit,
    Als je alleen al naar die ( spannende reclame kijkt :) lol ) dat ziet er toch niet uit,
    Hoe kan je zoiets nu serieus nemen, ik denk ook niet dat veel mensen hier nu koud of warm van worden

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Wat zeg ik nou, niet patsen met je illegale warez, de volgende die patst verpest het voor iedereen.

15. Casperge

Casperge Guest

Woot!!!!

icons en avatars en pamfletten! _O_

[​IMG] :+
    [​IMG] 8)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe ... jeb heb al een tijdje de B.I.G. avatar ;)

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    mogen ze wel langskomen?? volgens mij als je weigert mogen ze niet eens in je huis
    wat willen ze hiermee bereiken? alsof nederland op nummer 1 staat op de wereld.
    dan zou het alleen maar komen omdat de games hier 20 euro te duur zijn

18. Casperge

Casperge Guest

Idd,behalve als ze een bevel halen bij de rechter,maar dat kan niet omdat ze weer geen harde bewijzen hebben zolang ze niet op je PC hebben zitten kijken :+ .Gewoon een intimidatiecampangje,ze kunnen je niks maken :cool: :+

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Whehe... net reclame gezien..

Peter R. de Vries has just hit rockbottom ;)

En hoeveel te blijven dreunen met deze onzin; ik blijf gewoon lekker m'n games/muziek downloaden.

Waarom??

Hierbij is een quote van Beau zeer gepast:

We betalen schandalig veel voor onze media, 70 euro voor een spel gaat mij gewoon te ver.

Begrijp me uiteraard niet verkeerd, ik heb hier 20+ PC-games liggen die per stuk 30 euro hebben gekost, wat ik wél weer een goede prijs vind.

Dus tenzij er opeens werk is voor mensen die nog in 3 HAVO zitten dat wél goed betaald kunnen ze de pot op :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

... en waarom betalen we zoveel voor games, omdat niemand de games koopt :mad: .. en als niemand de games koopt gaan bedrijven faliet en komen er geen games meer..

Zijn jullie de dreamcast helemaal vergeten?

Deel Deze Pagina