Whaha keej dan
nee maar als je gewoon ff kijkt
Ik heb 400 euro voor Xbox betaald
30*60 euro voor spellen
+ controler
2240 euro bij mekaar
En das dan alleen nog maar Xbox in 3 jaar
Kosten voor pc liggen nog veeeeeeeel hoger
Alleen mijn pc koste al 1800 euro
En dan heb ik ook nog eens 3x een pc aangeschaft + nog 15 jaar aan games voor de pc
Je betaald je rot voor een nieuwe pc om games te kunnen spelen en dan betaal je je ook nog rot aan games die echt achterlijk duur geworden zijn gewoon mede dankzij onze lieve regering en de bedrijven zelf.
Zonder zo nu en dan een copytje is het gewoon niet meer te doen en dan gaat de lol er wel vanaf van het hele gamen en stoppen de mensen er vanzelf mee lijkt mij. Weet niet of dat de bedoeling is.
Ze kunnen beter de prijs misschien omlaag gooien van de games naar de prijs zoals in andere landen. Bedoel in andere landen kan 30/40 euro ook dus waarom hier dan niet? Dat zal al heel wat schelen hoor.
En misschien moeten ze de mensen niet om de 2/3 jaar nieuwe pc laten kopen omdat ze anders de nieuwe games niet meer kunnen spelen. Omdat ze zo gigantisch snel ontwikkelen moeten wij om onze hobby te vervullen steeds zo'n duur ding aanschaffen en hebben we dus minder geld voor games.
Daarnaast moeten wij ook voor al die snelle ontwikkelingen betalen waardoor de prijs ook duurder is. Misschien moeten ze op dat gebied wat rustiger aandoen ook.
Vroeger kon een spel ook voor 50 gulden!! worden verkocht en toen was de markt veel kleiner dan nu en maakte ze toch winst.
Ze vragen nu 2,2x zoveel voor een spel namelijk 50euro soms zelfs wel 60 en de markt is veel en veel groter dus ze verkopen nog meer ook.
Ze moeten dus echt niet zielig doen eigenlijk vind ik zelf maar misschien zelf beetje normaler doen eerst.
Laatst bewerkt: 8 feb 2005