1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BIG - Ban Illegale software en Games

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 6 feb 2005.

  1. Ruud

    Ruud Guest

    *meldt zich ook

    Wanneer je d'r commerciele bijbedoelingen bij naast hebt, ala, maar die heb ik niet.

    Heb vandaag voor het eerst de reclame gezien (kijk niet zo veel TV) en 't is dat ik wist dat het geen hoax was, want de tering wat een slechte 'reclame' zeg.
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik download wel eens muziek enzo ja:) maar als ik die shit dope vind klinken koop ik het ook:)
    Ik ben door muziek downloaden ook meer artiesten en mijn smaak gaan uitbreiden:) en ik koop al m'n cd's orgineel, ook al heb ik het album al gedownload. het boekje hoesje het totaal plaatje vind ik gewoon leuker om te hebben. bovendien geniet ik dan ook meer van me muziek:)

    wat betreft xbox games downloaden hoe wil je dat ooit doen?:confused:
     
  3. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    jah idd.. ik download gwoon nummers en als ik dan iets echt goed vind koop ik het album.. nou moet ik eerlijk zeggen dat irc een stuk makkelijker is.. je download gewoon hele albums te gelijk..
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet roepen waar en hoe.Maar het is net zo "easy" als de rest.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik download alleen muziek van Internet. Ook niet van kazaa. Dat moet ik niet hebben. Gewoon van diverse MP3 sites. Maar ja, er staat altijd bij: 100% Gratis, 100% Legaal.
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    100% Legaal? Zeker niet!
    100% Illegaal? Ook niet!
    Het zal wel iets van 50-50 zijn ;)
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, denk je nou echt dat het gros van de mensen games download om te patsen zodat hun puisten niet meer opvallen?? :p . Kom jij ooit nog weleens buiten, of ben je te druk bezig met al je gekochte spellen _0/ . En je kunt trouwens ook spellen downloaden die niet van nintendo zijn als je dat soms bedoeld 8) .
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen tog? online detectives screenen et net... nou als zij voorbij mijn firewall komen en ze zouden me aanklagen ofzo ... klaag ik hun kont aan voor hacken...
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Het zijn scare tactics die ze gebruiken.Ze kunnen je niks maken.Ze kunnen nooit voor de nederlandsewet legaal aan harde bewijzen komen.Verder zullen ze je eerst iets van een waarschuwing via je isp geven ofzo, dat je stout bezig bent en dat je niks meer mag downloaden anders krijg je huisarrest.De nederlandse privacywet zit big gewoon dwars.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Preach on my brother *)
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het maar een domme actie van Peter R. om zich voor deze reclame te lenen. Hij zou toch moeten weten dat het verboden is om iemands huis zo maar binnen te vallen, of iemands online activiteiten te screnen.

    Ik moest ook lachen toen ik de advertentie zag in de PU. Ik wed dat 99% PU lezers wel één kopietje van een spel in zijn bezit heeft.

    Anyway, het is leuk dat ze er iets tegen proberen te doen, maar of het helpt...
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik moet toch wel zeggen dat ik me dood iriteer an die ads in de verschillende gamemagz.
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het blijft een bron van inkomsten de reclame. Van mij mogen ze, ik lees er wel overheen.
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Krijg net dit mailtje :{ :eek:

    Dat van The OC klopt ook nog gewoon ik schrok me echt de tering :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha. Ik moet zeggen, ik had dat van die laatste regel niet gelezen (Maja krijg later een mailtje van een maat van me dat hij et gedaan had met een 1 of andere site..), ik schrok me echt even.
    Goede grap....:+

    Ken je me die site geven:p?
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon duidelijk zien dat het geen echte was, het zit vol spelfouten!
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig hoor, mensen laten schrikken. Je moet wel even wat veranderen aan de tekste qua spelling, dan pas verzenden. *)
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom krijg ik net dit volgende mailtje:


    De afzender was ene FBI@FBI.gov . Nogal nep natuurlijk, want wtf heb ik met een fbi te maken, maar zijn steeds meer sites dit soort onnozele grappen aan het verzinnen?? Iemand een antwoord of weet iemand van welke site deze komt?? Groet.
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    oday I got an email from Admin@fbi.gov saying this:

    Quote:
    Dear Sir/Madam,

    we have logged your IP-address on more than 40 illegal Websites.

    Important: Please answer our questions!
    The list of questions are attached.

    Yours faithfully,
    M. John Stellford

    ++-++ Federal Bureau of Investigation -FBI-
    ++-++ 935 Pennsylvania Avenue, NW, Room 2130
    ++-++ Washington, DC 20535
    ++-++ (202) 324-3000

    the attachment called text-indictment_cit9692.zip contains spyware and not a textfile and will reside in windows\msagent\w32. Files called csrss.exe and winlogon.exe (same name as the genuine files in windows\system32) continuously try to connect to the net.
    rebooting in safe mode let me delete these files.

    kortom scam met spyware snel je pc scannen

    edit ter verduidelijking :bron is een bekende site onder bt mensen
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005

Deel Deze Pagina