Big Brother groeit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noobster, 19 okt 2004.

1. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Geen huis waar een klein aantal mensen 100 dagen in moeten blijven maar een hele stad vol mensen die het een decenia uit moeten houden 8)

Waarschijnlijk word er vooral op geboortes, huwelijken en scheidingen gericht en dat klinkt allemaal meer als vrouwen TV maar een paar afleveringen zou ik toch wel graag willen zien.

Ik ben echt benieuwd hoe dit in zijn werk zal gaan. Het is dan wel voor een duitse tv zender maar ik hoop echt dat we het in Nederland ook mogen zien.

Wat zouden die mensen nou de hele dag gaan doen, gaan ze 10 jaar lang lang leve de lol vieren en daar na geen idee meer hebben wat ze met de normale wereld aan moeten of gaan ze aan hun toekomst werken door te werken of studeren? Zullen ze ook bezoek mogen ontvangen of mogen ze af en toe eens naar buiten om de familie en vrienden te gaan bezoeken?

Hoe ik het in zie word dit de Halo 2 voor de soap freaks :cool: . Alles is nog in bespreking of het wel of niet door gaat, tja, zie maar eens een stad vol gekken bij elkaar te zoeken :+ . Denken jullie hier ook goed over of gaan jullie het bij Halo 2 houden? :9

Omdat ik vind dat het allemaal een beetje weg heeft van de film "The Truman Show" nog ff en plaatje daarvan er bij.

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk helaas dat dit niet echt wat word, hoe kan je nou duizenden mensen volgens en daar een goedlopende serie van maken :confused:
    Leuk idee maar moeilijk uit te werken.

Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    sostic. lees het bericht eerst voordat je : HEIDELBERG uit gaat kramen ;)

Maar, idd Truman Show Idee. lijkt me lastg te volgen allemaal/en bij te houden voor de producent

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Zozo, straks zie je zo'n duitser naakt over de straat rennen en scheisse loopt te roepen als een gek 8)

5. XeoN

XeoN Guest

Wat een idee, maar kga denk zeker kijken !

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    het is volgens mij bijna niet mogelijk en als het al mogelijk is, hoe maak je daar een compacte serie van met een aflvering van een uur per dag? :confused:

7. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen worden indd 10 jaar lang gevolgd is het plan, maar volgens mij mogen ze dan wel gewoon weg ofzo. Ze zullen vast niet net als bij Big Brother tot de stad beperkt zijn. Als dat wel is kom je er wel f*cked up uit denk ik ja:D

Rally-ho

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat ze daar wegmogen jah, tis tenslotte hun eigen leven en die mensen zelf hebben er niet voor gekozen om in het programma te komen.

9. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt weer zo'n Endemol project wat weer dik gaat floppen

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je moet er maar zin in hebben, scheidingen, brijloften, geboortes, alles op de film laten vastleggen. Ze zijn ongetwijfeld geinspirreerd door the Truman Show, maar vraag me af wie zo gek is om zich decennia lang te laten filmen met eventuele nepbruiloften etc erin.

11. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zoiezo al 2 duister die gek genoeg zijn om mee te doen. Ze hebben elkaar leren kennen in het duitse Big Brother huis en hebben al laten weten dat ze zodra ze in de stad zijn aan kinderen willen beginnen.

Dat zijn er dan misschien nog maar 2 maar we moeten niet vergeten dat de hype rond om Big Brother hier in Nederland niet te vergelijken is met die van Engeland en Duitsland.

Ik denk ook niet dat EndeMol zomaar geld in iets gaat steken. In Duitsland staan ze er al jaren bekend om voor het maken van goede shows. Zo hebben ze in het boekjaar 1995-'96 een omzet van 156 miljoen gulden behaald. Ik gok er op dat ze veel aanmeldingen hebben gekregen voor de Big Brother afleveringen die hier vooraf gingen zodat ze ergens wel de vertrouwen er in hebben gekregen dat er mensen op zullen komen dagen.

Deel Deze Pagina