???? egh oops.. geheimpje verklapt? dacht dat dat algeheel bekent was MR ed heeft eventueel wel een goed idee inderdaad mocht het echt niet lukken om hem te ruilen.. Ok het is in principe een nieuw spel ruilen voor een 2e hands maar als het echt niet anders kan is ruilen denk ik wel de beste optie
Wat anders ook wel eens wil helpen is het volgende: Ga op zaterdagmiddag als het goed druk is in de zaak terug om het spel te ruilen. Als ze dan problemen gaan maken, ga je daar gewoon enorm stennis staan schoppen. Dus gewoon heel hard praten zodat de andere klanten er ook zeker iets van meekrijgen. De medewerkers zullen je dan snel genoeg gelijk geven om ervoor te zorgen dat de overige klanten zich niet gaan ergeren aan jou. Suc6 verzekerd
koop de game in het vervolg bij de freerecord shop daar heb je 14 dagen de tijd om om te ruilen en geen gezeur met verzelgelingen etc. Als er geen krasen op de cd zitten kan je hem gewoon ruilen.
Inderdaad, gewoon blijven zeiken tot je je zin krijgt. En anders de volgende dag opnieuw proberen. Ik ken iemand die een DC-spel gekocht had waar geen cd in bleek te zitten. Na wat gezeur gewoon om kunnen ruilen voor eentje waar wel een cd in zat.
Weet je zeker dat er zo'n EU regeling bestaat? Ik denk toch wel dat een winkel zelf voorwaarden mag bepalen voor ruilen.
Als je echt nog ff uitzoekt hoe het zit, meld het hier dan nog ff, want persoonlijk vind ik het knap waardeloos dat je spellen alleen kan ruilen en dat je geen geld terug kan krijgen!
Bij Bart Smit krijg je je geld wel terug. Doe het gewoon op de manier zoals De Maki het zei. Ik had zelf ook eens. Toen zei ik gewoon erg hard in een drukke winkel, Ik kom hier dus echt nooit weer. Hielp wel.
is dat ook zo bij jullie dat als je telkens wat koopt dat ze dan je Postcode vraagt?? lijkt me weird maar ik lult gewoon steed een andere postcode als ik daar wat koop