Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

1. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij Prisoner of War na 20 minuten sluipen en na 10 000 pogingen plots wordt neergeschoten vlak voor de deur van je kamer :mad: :'-(

2. GhanZ

GhanZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True crime!! reviews gelezen>positief gestemd besteld>70 euri betaald>je stopt het schijfje erin......KRIJG JE EEN FILMPJE DAT OP DE PS1 MISSCHIEN NOG LEUK WAS MAAR NIET OP EEN BOX EN NOG SCHOKKERIG OOK!!!

krijg af en toe weleens het idee ,nadat sites /magazines hoge verwachtingen hebben van een spel en het al bijna de hemel in prijzen dat ze te bang zijn om toe te geven dat het uiteindelijk nix voorstelt.(of heeft t met adverteerders te maken(you gotta make the cash flow))

3. Fable

Fable Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Need For Speed Underground speelt en bezig bent met het laatste lapje en dan net voor de finish tegen een paaltje botst waardoor je ineens stilstaat en daardoor verliest :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  4. Dione

Dione Guest

duidelijk Need4Speed Underground. duidelijk...

5. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij protject gotham racing 2. Als je 5 laps moet en in de laatste lap word je opzij geduwd door een tegenstander zodat je gaat slippen. HET LIEFST ZOU IK DAN UIT WILLEN STAPPEN EN MET M'N SHOTGUN DIE TEGENSTANDER HELEMAAL VERROT WILLEN KNALLEN> :mad: }:]

6. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Medal of Honor: frontline, je bent na een heel lang level bezig met de laatste opdracht wordt je vermoord. Kan je weer overnieuw beginnen! En nog zoiets: MotoGP 2, rij je eerste vlak voor de finish, slip je zonder reden weg en val je zonder dat je wat deed! Ben je de eerste plaats kwijt!

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell.... frustrerend moeilijk! Ga je dood nadat je hart veel sneller is gaan kloppen waardoor je je helemaal kapot kunt schelden! Ninja Gaiden is soms ook zo'n voorbeeld; teringmoeilijk, is alleen leuk voor de echte XBox-gamers...

8. godsson

godsson Brothers in arms!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij vice city bij zo'n missie: demolition man moet je nog 1 bom droppen gaat je heli kapot dam dan word ik kwaad :mad: hee en ...... bij Halo bij die laatste missie trouwens ook. Loop je je vliegtuig in word je net nog neergeknalt. :mad: :mad:

9. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog nooit zoveel gescholden als bij Amped :eek:! die pro 3's!!! ik voel het nu ik er aan denk weer opkomen dus ik laat het hierbij :p.

10. rukkonijn

rukkonijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd bij amped2, en bij vice city zit ik nu met een vliegtuigje te kutten fuckt ook op |:-

11. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Pandora Tomorrow Live Multiplayer... Door die irritante lag wanneer je als spy dicht bij een merc komt.

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Robin Hood: Defender of the Crown. Niet zo zeer omdat het een vreselijk spel is, wel omdat, net als je een tactisch plannetje klaar hebt en eraan wil beginnen, je plots aangevallen wordt door een gigantische oorlogsvloot, die je gewoon plat walst. Je zou denken een Robin Hood game, dat is voor kleine kindertjes, maar dan toch hoog begaafde kindertjes. Uiteindelijk, dik tegen mijn zin, uitgespeeld. Maar ik moest mijn eergevoel redden :)

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik vind dat racen tegen de tijd *@*@@*@ klote ;)
    op de moeilijkste graad dan.... ik krijg em maar niet uitgespeeld,. ookf niet in Co-Op

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo, als je weer 's met 3 schoten door je kop wordt afgeknald.

15. Ja, ik vind ook wel dat ik dat te vaak doe. HAHA!

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    door mij ja }:]

17. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mafia, die enen verotte missie met dat racen, wat pas naar 100000 keren is gelukt

18. Xbox Only

Xbox Only Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero...ik schrik me iedere keer weer een ongeluk met die geesten
    Amped....wat een kut spel :mad: |:-
    en bij ieder ander spel wat me ff niet wil lukken

19. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    bij Splintercell als je ineens midden in de handen van een merc loopt :{

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Bij games waar het telkens net niet lukt. Bijvoorbeeld bij halo via xboxconnect. Speel ik tegen een paar Zweden. Ik spawn, ik loop een stukje, Dood. Ik spawn, loop een stukje, dood. Die gasten waren goed. Dan ga je wel vloeken. :mad:

Deel Deze Pagina