1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Bij NFSU! Die besturing is soms echt bagger! Maar toch blijf je proberen.... *zucht*

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ninja Gaiden....ik heb het net een week en heb al voor een jaar bij elkaar gevloekt.....maar wat een vet spel, ik kan er niet genoeg van krijgen:)

3. Casperge

Casperge Guest

Bij driv3r als je bij ''the chase'' op het eerste of tweede kruispunt op een gierig ''gedropte'' auto knalt.Zo lijkt het ook of het spel je soms wilt ''terugpakken'' :mad:
    als het erg goed gaat,als je namelijk calita inhaalt,staan op de 2e t-splitsing 2 auto's die je het onmogelijk maken ze te passeren op een andere mannier dan over de hinderlijke,crash gevoelige stoep.Vaak scheld ik de vervelende voertuigen de huid vol of ram ik ze frontaal,zodat de bestuurder evan het loodje legt }:] .

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Joint Operations op de PC. Dan heb je 20 km gevlogen en dan stap je uit en dan knalt een sniper je door je hoofd en kan je weer opnieuw beginnen.

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad bij Joint Operations is het echt niet goed in balans gemaakt. Het hele spel flipt en je bereikt er echt helemaal niks mee. Ik vloek vooral bij spellen waar het niet aan mij lijkt te liggen hoe het spel verloopt. Dus niet dat je iets beter moet rijden of iets beter moet richten om te winnen, maar dat er altijd iets gebeurt waar je zelf niks aan kan doen. Bij Driv3r heb je dat inderdaad bij sommige punten waar je voorligger er precies voorlangs kan rijden en jij altijd moet remmen en een andere uitweg moet vinden. Schelden geblazen!

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak gescholden in MM3, sommige missies heb zovaak over moeten doen. En dan denk je dat je het haalt en ben je net één seconde te laat :mad: Ik ben bij dit spel zelfs zo kwaad geworden dat ik mn MC2 posten van de muur afscheurde :D

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met MM3 heb ik soms ook moeite. Dan rij je met nog net 0,1km/u, jammer tijd is op. Maar vind Parijs veel minder leuk dan D.C., voor ik de checkpoint en blitz races bij Parijs uitgespeeld heb ben ik nog wel even bezig, en dan nog meeste undercover jobs, bij D.C. heb ik ze bijna allemaal gehaald (nog de laatste reeks van de jobs dacht ik). Voordat ik het hele spel uitgespeeld heb zullen er vast ook wat groffe wordjes uit m'n mond gekomen zijn, inclusief neigingen om met controllers te gaan gooien, neigingen te gaan schreeuwen, en pogingen zo hard mogelijk de power button indrukken om hem uit te zetten:+

8. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Bij TopSpin op Live : sta ik 3 - 0 voor in games en dan uiteindelijk nog die set en de partij verliezen :mad:

Verloor die match met 4/3 4/3 4/3

En met Rallisportchallenge 2 : lig je heel de tijd voorop krijg je opeens een scherpe bocht maak je een dikke crash en wordt je laatste :mad:

Natuurlijk bij Ninja Gaiden
    En Midtown Maddness 3 : Lekker als laatste over (als je hunter speelt op live) en nog lang volhouden voordat je gepakt wordt.
    En daarna met het volgende potje als eerste getikt worden dankzij een lompe fout :mad:

Nou met de bovenstaande dingen zijn er wat scheldwoorden uit mijn 14 jarig mondje gekomen:)

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Met Ninja Gaiden heb ik inderdaad ik ook veel gevloekt, maar dat heb ik bij elk spel waar je maar 1 a 2 keer of zelfs helemaal niet in een level kan saven. Net als bij Tenchu: Return from Darkness (ook al team ninja) daar kan je geen één keer saven in een level, dus als je wordt verslagen door de baas aan het einde van het level moet je het hele level opnieuw doen. :mad: Dan gaat natuurlijk de lol er snel van af en heb hem daarom ook snel weggedaan.

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  10. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook...of als je op xbc of live zit, word je beshoten, schiet je terug, zet je broer 'voor de grap' je tv of xbox uit....grrrrrrrrrr, ik heb die kerel een paar stompen gegeven!!!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij PGR2 heb ik heel wat gevloekt tijdens de Conechallenges. Heb je net zo'n mooie lange combo, raak je met een uitstekend stukje bumper een pillon |:-

12. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    ik vloek niet veel bij games, maar als ik vloek is het tog egt bij doax. Dan heb je zon teammate en als je haar een dag geen kado hebt gegeven dan komt ze de dag erop met pestzin volleyballen. Dan mept de tegenpartij zon simpele bal haar kant op en dan staat ze er wat stom bij te kijken.
    best frustrerend. :D

13. XboxTibo

XboxTibo Halo 2 Ownt!!

Leuk Bevonden:
    0

had ik ook geef ik haar 5 kado gaat ze met iemand anders dag 30 dagen zwoegen

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Halo op Legendary. Ik speelde dat terwijl ik tegelijkertijd op msn zat met mijn toenmalige vriendin. Op een gegeven avond zat ik in level 3 en kwam maar niet voorbij 1 avondje. Kzat half op msn tegen haar te praten, we krijgen ruzie (hoe triest eigenlijk :p), zij kwaad weg, daarna nog ruzie met vriendin van haar....echt, de volgende dag werd ik bijna in elkaar geramd. Mooie tijd, denk er met plezier aan terug ^^

Sindsdien scheid ik msn en xbox spelen, echt een dodelijk combinatie. Helaas voor mijn ouders en zus spreek ik hen nog wel in het echt :)

Ik heb Ninja Gaiden ook gekocht, ondanks het frustratiegehalte. Zit nu ergens in lvl 10 of 11 ofzo, en ben eigenlijk beetje gestopt met spelen. Ik zit het een beetje tegen mijn plezier te spelen, zo geweldig is het serieus waar niet :confused:. Maar daar verschillen meningen over.

Ook bij Soul Calibur 2 is het soms flink gevloek, maar dan alleen in multi-player. Vriend van mij heeft op NGC en we spelen het altijd daarop, we zijn ongeveer even goed en dat is echt dik frustrerend, als je 3x achter elkaar verliest zit je al dik te schelden.

Eerder in dit topic: Project IGI, aaaaargh, wat een ellende was dat toentertijd. Wel helemaal uitgespeeld nog :)

Tegenwoordig mijd ik 'frustspellen' maar, zijn meestal niet de leukste spellen. Maar zo ver dat ik controllers mol, komt het niet bij mij

15. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    cronicles of riddick escape from butcher bay,
    ik word gek van het riool, het is daar stik donker en je word aangevallen door van die iriitante zombies

16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij die al dan :confused: , waar heb je die vandaan ?

17. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Toestraks op RallisportChallenge 2.
    Kwam een Amerikaan de server in en sneed telkens stukke af:mad:
    Lame hond:mad:

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Euro 2004 was in de finale werd ik gebeld dus ik d8 dat ik me xbox op pauze had gezet niet dus kwam ik terug stond ik 3-1 achter :mad: dat hebben mijn ouders kunnen horen dat ik er de pest aan had :+

19. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Heb je nog gewonnen ? :+

20. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    uit amerika geimporteerd :D, de helft van mijn familie is amerikaans, dus ik heb ook een amerikaanse xbox.:p

Deel Deze Pagina