1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. mdebes

    mdebes X-Box Live!

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM2 Live

    Bij DTM2 Live vloek ik als ik door Lag van anderen van de baan gebeukt wordt en dan -omdat je auto dan weer eens aan gort ligt- een punt of 12 á 20 kwijt ben. :mad:
    Óf als gasten voor het eerst mee rijden en er nog achter moeten komen dat ze ook een rem hebben en eerst jou gebruiken als afrem-middel: lig jij in de grindbak met je kar aan gort en zij maar doorrijden: weer -12 tot -20 punten... :mad: 8)

    grrr
     
  2. Zizor

    Zizor run Forest, RUN!!!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive 3 in het begin in die story mode tegen die laffe eindbaas, die daar de hele tijd met zijn nAAb-staf staat te schieten.
    En CS op pc als je door een nAAb-camper gemold was als je eens lekker bezig bent, zeker in een OFFI-WAR
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin is ook een echt vloekspel. Helemaal als je ingemaakt word in een Grand Slam finale schieten dr wel eens wat woorden uit. Wat frustrerend kan dat zijn zeg. :eek:
     
  4. Jestix

    Jestix Xbox Live

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Viewtiful Joe voor GameCube
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    bij blinx als j net op het bijna op het inde van het level bent en de 10 minuten limiet van het level voorbij zijn echt irri
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Zwaar irritant. Soms zijn je tegenstanders zo snel, dat kan je zelf nooit worden. hun rennen de baan over en slaan je zo van de baan af. Terwijl je zelf altijd maar achter de rally aan huppelt :mad:
     
  7. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij HALO wordt ik ook wel ens geirriteerd als er iemand met zo`n klein kut pistooltje op me aan het schieten is. Je ben onwijs snel dood en je kan niet zien waarvandaan je beschoten wordt.
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    toen ik nog een keer speelde wel ja :+ *)
     
  9. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    In Chapter 16 bij Ninja Gaiden vloekte ik erop los nadat ik voor de 20e keer in de lava viel omdat die Ryu steeds tegen de muur opbotste in plaats van erop lopen.
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    _O_ had ik ook een paar keer idd
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Burnout 2 vloek ik ook wel vaak ...

    Ben je bezig een top 100 track record (xbl) te noteren, crash je in de laatste bocht tegen een klote truck die niet echt netjes reed...
     
  12. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo dat ik echt veel vloek bij spellen. Behalve soms bij bijv. Morrowind als je elke keer door dezelfde gast met een double handed weapon in mekaar wordt geslagen en je weer een minuut kan wachten tot je game is geload. En af en toe bij Ninja Gaiden.

    Bij mij werkt het meestal zo: als ik een spel net nieuw heb (of net heb geruild) dan heb ik binnen 5 minuten gezien of dit een spel is waar ik wel mijn vrije tijd wil insteken. Dit bijvoorbeeld bij Morrowind GOTY(tering, dit is gewoon echt het beste spel op de box), Ninja Gaiden, Manhunt, The Suffering e.d.
    (heel veel) andere spellen vind ik totaal niet de moeite om te spelen omdat ze niet het soort spel blijken te zijn waar ik van houd (bijvoorbeeld Splinter Cell 1 & 2, Time Splitters 2, MoH; Frontline en nog veeeeele anderen. Die heb ik echt max. 5 minuten in mijn box gehad).

    Van de spellen die ik dus kies om (uit) te spelen, vind ik het niet erg dat je soms op moeilijke punten stuit. Daardoor speel je ze tenminste niet zo snel uit. Schelden komt dus bij mij niet zoveel voor O-)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Halo als we in Multiplay met voertuigen spelen en dat er dan alleen maar in Banshees en Scorpions wordt gestreden (PC versie van het spel!). Verder bij NFS:U als de tegenstander op een bijzondere wijze op het laatste moment aan je voorbij schiet. En tjah... Dat was het wel weer ff xD
     
  14. Caladan7

    Caladan7 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kudos Challenges bij Project Gotham natuurlijk

    ehm Nfl Street ook

    Laatste stukje van Splinter Cell 2 als je 't hel;e spel door hebt lopen sneaken en nou ineens toch mensen moet afraggen, alleen datis al frustrerend maar 't feit dat ze daar gezellig alle tijd hebben om je af te raggen voor je bij die bom bent frustreert al genoeg en dan iedere keer weer bij die fokkin' lift te beginnnen wwaarbij die dan afentoe vaag beetpakt waardoor je al meteen half ontdekt bent.
    Ik wordt gewoon weer ter plekke sjaggo van dat stuk.
    Ehm verder hebben we natuurlijk Final Fantasy Chronicles diede nare eigenschap heeft mijn Mem card te mollen waardoor ik en Reseident Evil opnieuw beginnen kan en Mario Kart op nieuw doen kan en Samus maar heb weggegeven.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ging gister ff tekeer toen ik NFS Underground aan het doen was ! Die hele "Knock-out" race lag ik voorop en toen in de allerlaatste bocht reed ik met 250 tegen een paal waardoor ik alles opnieuw kon doen ....... Zooow wat ben ik toen uit mijn dak gegaan !
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch Midtown Madness 3.. dat je net een lantaarnpaal raakt en dat je het daarom net niet haalt :'-(
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    inderdaad echt frustrerend bij bepaalde levels
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral bij Burnout 2 heb ik erg gevloekt, dan heb je eindelijk turboboost en dan knal je weer tegen een andere aan en dan moet je 5 seconden voor niets wachten tot je eindelijk weer terug op de baan komt.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    het meest blijf ik nog altijd bij Fifa vloeken
    het blijft verslavend maar soms wou je dat je het spel nooit in huis had
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik tot nu toe het meest bij PGR2, ik wilde ook zo graag alles halen en dan haalde je net 1 km/u te weinig...oh damn...alleen al als ik eraan terug denk.

    Nu vloek ik regelmatig bij GTA VC, omdat als een missien mislukt je weer zo lang bezig bent om op het zelfde punt te komen. Daardoor ga je ghaast spelen en ja hoor weer kan het over nieuw........hmmmm leuk man dat gamen!
     

Deel Deze Pagina