1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. vitaldeman

    vitaldeman Guest

    haha die foto van jou is eg relax
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Met Halo, soms hebben mensen zoveel geluk en ik zoveel pech, dan ga ik helemaal flippen. Soms vliegt de controller echt door de kamer heen.
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Rainbow Six 3 ¬¬ Damn ik heb de eerste missie al 5 keer moeten spelen omdat er steeds iemand dood ging xD En dat VLAK voor het einde... Dat is klote xD
     
  4. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal met fifa 2004, kan echt niet dat de computer beter is dan mij.
    En met vrienden is het ook al zo erg, probeer je lekker met combinatie voetbal een goal te scoren, schopt de tegenstander de bal naar voren, en scoort.(ben echt slecht in verdedigen)
    Of als de tegenstander je tackelt en krijgt niks, terwijl je het ook een keer doet en meteen rood krijgt, is niet eerlijk.
     
  5. Blind Reality

    Blind Reality ¡Autosuggestion!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2, als je de hele race van 3 ronden op de Nurburgring op kop hebt gelegen *) en door een stuurfoutje in de allerlaatste bocht nog net voorbij wordt gestreefd! :mad: DAMN ^$&^^@)(&#_*$&()!@_)!#
     
  6. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas motogp2 maar weer eens van de schap gehaald. Daar vloek ik veruit meeste mee. In championship lig je op kop wordt je ,in de laatste bocht het rechte stuk op, voor je klote gereden door valentino !@#$%^&*(.
    Kun je weer op nieuw beginnen en voor je dan weer een keer 3 rondes erop blijft zitten heb ik ook al meerdere keren mn controller moeten halen in de keuken. Is maar goed dat ie breuk beveiliging erop zit!
     
  7. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 cone challenges. Net een goede combo opgebouwd knal ik het laatste pionetje om :mad:
    Of nog erger, haal ik eindelijk het target voor de felbegeerde goude medaille, blijkt dat ik genoeg het voor platinum |:- |:- |:- :mad:
    Ik heb het maar niet nog een keer geprobeerd.....
     
  8. Blind Reality

    Blind Reality ¡Autosuggestion!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! Die was ik inderdaad nog vergeten ja! Frustratie tot de macht 10!
     
  9. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    geen xbox game

    Geen XBox spel, maar serieus: Pro Evolution Soccer 3 haalt echt het SLECHTSTE in de mens naar boven.
    Mensen die normaal gesproken niet vloeken, vloeken bij dit spel de TV, PS2 en tegenstander helemaal stijf... mensen die normaal gesproken vrij rustig en bedeesd zijn, springen nu schreeuwend omhoog als ze een bal missen... mensen die normaal gesproken vrij weinig emotie tonen, schreeuwen het uit van vreugde als ze hebben gescoord...

    Ik lach me HELEMAAL rot... 'k Heb zelf ook een periode gehad dat ik helemaal chagerijnig werd als ik slecht speelde en dan helemaal stil viel... En constant zeiken op de PS2 als je verloor: "de computer haat me" , "het ligt aan het fokking spel", "die keeper doet altijd stomme dingen", etc....

    'k Probeer me nu iets volwassener te gedragen :)
     
  10. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0

    ja zeker, dat probleem had ik in stockholm
    3 moeilijke rondes op kop en dan zo' **** auto die op je
    kont beukt en dat je dan een 360 maakt! :mad:
     
  11. Blind Reality

    Blind Reality ¡Autosuggestion!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Well mooi extra Kudo's voor die 360! ;)
     
  12. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    driv3r

    bij XIII, als je dat sluiplevel heb in de sneeuw en de generatoren uit moet schakelen! en bij truecrime wou ik niet schelden, dat was me al teveel. wat een jankspel zeg!
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    :) LOL :)
     
  14. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus als ik terug denk aan wat mijn xbox heeft moeten aanhoren :eek: ..

    Shenmue II= Die gast bij de haven!!! Ik heb zijn hele familie volgens mij wel genoemd!! Dat je dozen moest sjouwen door links en recht enz te drukken.. Dan vraagt hij een bepaalde knop erbij en dat lukt telkens niet! Ik kan me herrineren dat meer mensen dat hadden.

    Kung Fu Chaos= Ah dat ene level waarbij je over die daken moest springen! Echt waar ik heb me een partij lopen schelden :D . Want ik kwam elke keer maar een stukje verder in het level. En na 40x proberen was ik bij de eindbaas en die moest ik ZO vaak over doen..bah!

    Tony hawk 4= GRR, alleen die gedachte! Ik heb em nou eindelijk uitgespeeld maare poe he wat een obdrachten! Dat je een bepaalde score moest halen voor de tijd..En dan valt je ventje en door je frustraties lijkt dat gastje alle tijd te nemen om op te staan! AHHGRR Ik heb mijn ventje total loss gescheld!! Bij elke opdracht was het weer zover..schelden.

    Maarja ik heb ervan geleerd.. Tegenwoordig heb ik een geduld waar je U tegen kunt zeggen ;) in spellen dan he....
     
  15. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook HEEL blij met mijn inline release !!
     
  16. X-TIM-X

    X-TIM-X Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij heeft die arme ''Night caster'' het moeilijk gehad, ik ergerde me er zo erg aan dat je maar op sommige momenten kon opslaan, en vaak ws daar tussenin een gigantisch moeilijk gedeelte, waardoor je altijd weer overnieuw moest beginnen. 8) :'-( |:-
     
  17. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Duh, bij Duke Nukem Forever natuurlijk :+
     
  18. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Bij heel veel spellen maar vooral bij Otogi als je magie weer op is.
    Das KUT!! :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ninja gaiden op very hard
     
  20. weirdo

    weirdo Malle keeskoppen...

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdle geleden fight night 04, heel hard, en nu ninja gaiden soms...
     

Deel Deze Pagina