1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    als er iets heel vervelends gebeurt bij halo system link,bijv. dat je de vlag net niet kan returnen :mad:
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij RSC 2 en Halo op het eind bij de warthoggedeelte en voor de rest niet echt, eigelijk alleen met tijd race daar heb ik een pest hekel aan om gestrest achter een spel te spelen waar je 60 euro voor heb betaalt |:- . (Ik betaal niet voor stres maar voor fun) Met race games hoort het wel natuurlijk. Ik heb nog geen enne keer met me controller gegooit want dat is echt zonde voor je geld O-) .
     
  3. bersenka

    bersenka Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik blinx gekocht heb
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    TOp Spin op xbox live; tegenstanders die alleen maar zwak en constant hetzelfde spelen. En connection lost als je tegen iemand speelt ver onder je
     
  5. roytjuhxboxfan

    roytjuhxboxfan the best on the xbox

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bij True crime en dan trek k de controller eruit en dan stop k :+
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Soms met Burnout 3 als je van die onmogelijke tijden moet beaten :{
    Maar als je het dan eenmaal hebt gehaald is het wel een gevoel van glorie :9
     
  7. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal.....maar vooral bij Manhunt...(en na een tijdje smijt ik gwn mijn "bakske" omzeep,zet alles uit en ga weg)... O-)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Fifa 2005 , commentaar begint te irriteren !!!
     
  9. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    idd :D
    Of wat me ALTIJD wel gebeurd is dat je lekker voor ligt op de andere.. alles gaat lekker..
    maar dan kom je in de laatste ronde.. dan gaat alles mis!
    Er gebeuren de domste dingen |:-
     
  10. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij morrowind, want die speel ik veruit het meest en er gebeurt altijd wel iets stoms zoals vastlopen als je al twee uur niet gesaved hebt. :mad:
     
  11. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden, het bedong bij die eerste baas al die oude knar AARGGHHH toen heb ik pas echt zitten vloeken, en daarna bij die rode baas op dat paard...
     
  12. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Project Gotham racing 2 als ik het voor de zoveelste keer net niet haal terwijl ik bv. speedcamera op gold wel haalde (de benodigde snelheid voor platina) en op platina zelf niet. :mad:
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Rallisport Challenge, je rijdt constant op kop, moet de meest idiote bochten maken, je rijdt als een tiet, je hebt je nog nooit zo vrij gevoeld. Het voelt alsof je vliegt...je leven kan niet beter...je voelt zelfs een erectie opkomen :p

    En dan vlieg je de bocht uit en duurt het 200 jaar voor je weer optrekt en word je keihard LAATSTE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

    Ninja Gaiden was ook echt kick! Ik heb volop vaak met die twee wormpjes liggen stoeien....HEERLIJK!!! :mad:
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb van de week nog ff extreem asociaal gescholden bij de laatste race van NFSU, ik race altijd op Hard en die laatste race is 4 rondes, tegen die 350Z. Zeker 5 keer achter elkaar pakte die zak me in de laatste ronde, of me achterkant brak weer us uit, jullie kenne het probleem vast wel...
     
  15. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren ging ik schelden op Fable, omdat het maar niet wou lukken met een bepaalde mini-game.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    top spin,en voor de rest vooral race games.heb gisteren een deuk in de muur geslagen van woede omdat mijn mannetje niet deed wat ik wou. 8)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    of dtm 2 online als je lekker aan het racen bent en dan komt er 1 of andere idioot in je achterkant inrijden die niet remt.
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Burnout 3 als je de hele tijd lekker eerst rijd en dan opeens een irritant autotje voor je neus opduikt en alle 6 tegenstanders halen je net voor de finish line in:mad:
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook maxwell ;) het meest frustrerende vind ik nog SC:pT als je tag speelt, ( 3 spies tegen 1 merc) dat je dan in het vechtstukje probeerd te komen dat je dan terwijl je in warehouse in die touwen hangt gelijk een granaat op je dak krijgt enzo :confused: best wel frustrerent.
    Rainbow six kan er ook wat van, loop je op airport, kom je om de hoek, gelijk kogel in je harses door zon kutcamper :p of dat je een heel magazijn op iemand zn hoofd leegschiet en hij je met een kogel neerlegd :confused: en dat ie dan nog nix heb ook.
     
  20. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed: Underground. Je ligt constant op de eerste plek, en dan in de laatste ronde knal je tegen een andere auto op, waardoor de rest je inhaalt. >__<
     

Deel Deze Pagina