1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    bij halo als ik dood ga en dan vooral als het vaak gebeurt op dezelfde plek(ken) dan vloek ik :9
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    bij halo multiplayer met friends tijdens het linken.. er zit 1 iemand bij en die is te goed, en ik wordt altijd door hem in me kop geknald
     
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag nog bij Def Jam 2: Fight for New York, bij een teamgevecht. Elke keer gaat mijn partner KO en moet ik het in mij eentje doen tegen 2 gasten die mij zo afmaken. Zo heb ik wel 7 potjes verloren voordat ik won.
     
  4. kanzlooz

    kanzlooz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik net 10 min geleden nog bij da k*t spel Manhunt staat daar soon achterlijke anus likkende hond op mij te jachen
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet fijn nee :{
     
  6. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    als er bij THUG2 een vage opdracht tussen zit die je persé wilt halen en het lukt niet dan is het echt op zijn zachts gezegd --> KLOTE!!!!!!!!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ninja Gaiden.... Door het hele spel heen eigenlijk wel. En in PES4....
     
  8. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    lol bij ninja gaiden viel het wel mee (was niet super moeilijk eerlijk gezegd :eek: )
    maarja dat zal niet iedereen vinden... het meest heb i kzelf gevloekt met DOA3 wat verrot is het als je net verliest :confused: omdat je tegenstander een counterhold doet :confused:

    Eagle4
     
  9. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloek het meest bij rainbow6 en dan vooral als ik online game en er altijd wel van die mensen zijn die je neerknallen.
    En nu kan ik natuurlijk friendy fire wel uitzetten maar dat gaat weer ten koste van je elo.
    Ik vloek ook vaak als het niet wil lukken ongeacht welk spel ik speel
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Ik scheld op het hoerende verkeer in Burnout 3 in de superseries GP. Ik vond het in NFSU al irritant...
     
  11. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nij Pirates of the Caribean als ik voor de zoveelste keer word doodgestoken of mijn schip naar de klote wordt geknald
     
  12. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt heel hard gevloekt bij de xbox game the thing. ik kreeg echt de indruk soms dat die game vals speelt. die beesten bleven maar komen net zoo lang tot ik geen munitie meer had. daar door bleef ik altijd dood ik heb dat level xxxxxxxx keren gespeelt. ik was dat zoo zat dat ik het spel zeker 1 jaar links heb laten ligen. ik heb het nu wel uit gespeelt maar het spel heeft echt een kut gameplay en die laadtijden vind ik ook niet normaal the thing is een rot game. konami en black label games moesten zich diep schamen dat ze zoon rotzooi op de markt gooien. dit spel is de xbox niet waard de xbox kaan veel meer. dit spel krijgt een 5.5 op 10 van mij meer niet. en ik ver tik het om ooit nog tespelen
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond the thing best cool
     
  14. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden; g*dverd*mme! wat heb ik hier mee gevloekt zeg: vooral op moeilijkste levels en die tanks, aaaaAAARGGGGGGGGGHHHHHHHH!

    EN NOG STEEDS: TORNAMENT 3: jezus t*ring moeilijk!
     
  15. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is dus niet waar de tread overgaat!
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies!
    ik weet wat je bedoelt.
    de eerste eindbaas ging easy maar dat rode ventje op dat paard..
    ik heb daar 18 keer over gedaan en zit nu in chapter 4 ;)
    verder heb ik me broer een knal voor ze harses gegeven toen hij wat plasma stralen in me bek douwde met halo1 8)
    me broer is 21 en ik 13 en ik doe t niet meer(hem een knal geven).
    ik heb er een trauma aan.. :{ (nee hoor :) )
     
  17. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat klote amped. kom je weer net niet op die grote grindbuis
     
  18. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0


    ik heb het bij burnout 3....
    vooral omdat ik het verkeer niet kan ontwijken |:-
     
  19. PhenomenoM

    PhenomenoM Musique Electronique

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    pro evolution soccer 3 heb ik het meest gescholden..

    nu heb ik pro evolution 4, dus die word de leider in 't algemeen klassement ;)

    waarom, simpel...

    Slechte passes, niet voor de man komen, slechte afronding, keeper maakt een blunder, zomaar met de bal over de zijlijn/achterlijn..

    En zo kan ik nog wel even doorgaan.. ;) :D
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    whha prcs, verrekte kut spel ook als je dan over de finish gaat met 399.973 en je moet 400000 halen (en dit is 2 keer bij mij voorgekomen :mad:) , Dan G#dv#r je heel wat af, en ik moet zeggen ik had het spel al wel een paar keer in me handen en dacht van: Zow jij gaat nu is ff lekker Frisbee-end door de kamer heen...
     

Deel Deze Pagina