1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    niet als je m op easy zet 8) (kweet trouwens nie eens of da kan :+ )
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik ook niet tegen. Vooral in het laatste level aan het begin, dan moet je 2 van die grote buitenaardse karren mollen (kben de naam ff kwijt), dat kan dan alleen maar door ze over te nemen. Dan springt de ene speler op de ene kar, en de andere op de andere kar. Dan heb je ze na 300 keer proberen eindelijk allebij overmeesterd en dan ren je zo hard als je kan naar de deur om de chekpoint te halen. Dan is de ene binnen en de andere rent net door de deuropening als er een granaat ontploft voor z'n voeten.

    #@!*%#@!@##
     
  3. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanaf het begin al op medium staan, en ik vind het niet echt moeilijk.
    misschien ben ik zo goed? O-) (ik denk het niet hoor. :) )
     
  4. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    HET spel waarbij ik constant moet schelden is toch wel Prince of Persia 2, en PES4 niet te vergeten :p
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik scheld me helemaal ziek bij elk spel. Bond tegen vloeken zou een goeie hebben aan mij :)
    Elke keer als het even fout gaat, dus tegenwoordig bij halo 2 en def jam, scheld ik alles even de ziekte in, smijt even met m'n controller en probeer het nog maar een keer. O-)
     
  6. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ken ze.. koste me een controller.
     
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    En die boss in die kerk kosten je een bed 8) ;)...

    De meest recente game waar ik het meest mee vloek is Burnout 3... iedere keer als ik net lekker bezig ben, ik lig eerste en de finish komt in zicht... DAN CRASH IK GVD IN EEN VEHICLE :9! Soms gebeurt dat 5 keer op rij en dan raak ik toch wel even geïrriteerd...
     
  8. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    pc

    POP:WW omdat ik het echt een slechte game vind !!!

    X-box
    MC2 als ik weer verlies van een vriend van me
    het zelfde geld voor PGR2 maar daar verlies ik wel minder in :9

    Psone
    Final fantasy 7 toen ik de game uit had gespeeld dat mog nog wel eeuwen van me door gaan :mad: !!

    *maar het was wel de tofste game die ik ooit gespeeld had/heb !!*
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo 2 ... online

    wat een kut spel is dat zeg .. 1 en al hype

    maar richten kunnen die gasten bij Bungie niet verbeteren hoor .. pff terug naar de winkel met dat kut spel
     
  10. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik weet wat echt scheleden is nou:!@@$%@#@$@@#$R_+)^&(*+)(*((*)_)%^**)%)&*%^Q$%&*^&)_*&&*(*%.


    Da's schelden
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja hè... Of als je speler gaat dunken en dan dunkt de bal tegen de rand aan... of idd bij ide overtredingen |:- errug irritant.

    Enne bij LOTR The Two Towers, als ik ging vechten tegen The Wolves of Isengard. Ik wist in het begin niet hoe je die grote moet doden. Ik werd steeds aangevallen en gebeten. Daarbij hep ik een stuk of 25 nieuwe woorden uitgevonden en hep ik me hoofd onder de kraan geduwt om ff af te koelen. Na mn pauze lukte het opeens vet makkelijk _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Jij post wel vaker van dit soort anti-halo 2 posts, We wéten nu wel dat je Halo 2 niet leuk vind maar stop eens met door gedram van je, maar dat is wat ik dan vind.

    En over die controls bij Halo 2, Het zijn gewoon de beste controls die een shooter op een console kan hebben, En dat jij er nou niet mee om kan gaan dat is jouw probleem maar ga het niet af lopen zeiken.

    ontopic: Het spel waar ik het meest bij gescholden heb is de MotoGp online Demo, Maak je een zwaar mooie ronde tikt iemand je in de laatste bocht onderuit :mad: Op die manier zijn er al heel wat nare woorden door de kamer gevlogen }:]
     
  13. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes4 momenteel..

    En football manager 2005 op de PC. Maar dat is bij elke Championship Manager reek zo, want ik heb al heel wat kapot geslagen tijdens het spelen van CM...
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    wolfenstein ET ...
    ben ik 4 star engenieer... denk ik van hé ik heb nu ff zin om mijn medic skills vol te maken...
    wordt ik weer naar spectator gekickt... niet 1x niet 2x maar wel meer dan 20x en kan ik alleen covert ops worden... :confused:
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw verhaal heeft ook een keerzijde. De manier waarop hij Halo2 afkraakt, hemel jij het net zo goed weer op. Hou dan ook gewoon je mond en stuur die gast een PM ofzo :).
     
  16. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik ook ff regeer, maar

    hij kraakt halo2 het spel zelf af...
    hij vindt het spel gewoon niet leuk.

    de controles vindt hij wel lekker.
    maar dat waren ze bij halo1 ookal.

    bla bla bla

    alleen lijkt me dit niet de juiste thread om hier over te discuseren.
    kan beter in het halo2 wisselforum ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  17. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel waar ik het meeste bij vloek is Halo2. Daar kan ik me toch wel beheurlijk ziek van worden. Moet er wel bij zeggen dat ik Halo2 hendig vet vind, maar ik laat me gewoon makkelijk gaan :)
    En ik heb me kapot gescholden bij DOA3 als die K10t3 AI weer een combobreaker doorvoert. Maar ook DOA vind ik hendig vet :)
     
  18. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hou niet van vloeken :D
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb veel gevloekt bij Ninja Gaiden (natuurlijk). Die eerste versie van Alma heb ik helemaal kapot gescholden. Dat was zon b*t b*tch, maar ik heb haar verslagen. Na Alma vloog ik er doorheen (zo ongeveer).

    Voor de rest scheld ik niet veel bij de singleplayer van Games. Ninja Gaiden was gewoon zo frustrerend, maar tegelijkertijd geniaal.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden: het is zo moeilijk!
     

Deel Deze Pagina