1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG bij Blinx werd ik echt gek ... die camera en die fucking monsters idd ...
    Bij Americas Army als ik weer door een granaat wordt gekilled, terwijl ik nog nix in die ronde heb gedaan ... ( mn nick is [Honor]-Veggie)
    Bij Ninja Gaiden als ik weer een moeilijke eindbaas heb, die van chapter 7 was echt bijna onmogelijk wat een bitch zeg!
     
  2. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga een America's army topic maken :D
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
  4. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Soulcalibur 2 zuigt.
    Toen het voor de zoveelste keer niet wilde lukken heb ik mn vlag van Deftones verscheurt en en brok hout uit mn bed geramt.
     
  5. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    NFSU

    Als ik net voor de finish tegen een auto aan knal
     
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ninja gaiden (zucht) en mensen die leaven in de laatste secondes van splinter cell PT online, gelukkig is dat nu verholpen
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    SplinterCell: Pandora Tomorrow is online erg frustrerend, ik vloek soms de hele zooi bij elkaar als ik als spie een merc van echter wil pakken maar dat hij dan gaat slaan, of als ik op een mercs kop wil springen dat je dan wel raak spring maar de merc gewoon verder loopt :{
     
  8. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah ja ik heb veel gescholden bij True Crime streets of L.A bij de eindbaas vooral als je alleen kunt vechten en niet kunt schieten nou die vent zat de heletijd af te weren en ik probeerde dat ook en op een gegeven moment had hij nog ma 1mm leven over en toen ging ik af nou ik heb zo men stoel door de kamer gegooid shit man wat kun je daar pist om maken ma later als je het spel tog heb uitgespeeld denk je... ow jammer nu al uitgespeelt:d
     
  9. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die visjes in ninja gaiden zijn verschrikkelijk en het duurt ook zo lang voordat ze los laten. Of brute force die sweepers zijn pas erg. Dan staan ze lekker op een heuvel en schieten ze je hele crew dood :mad: . Ik heb bij de eindbaas van Brute force (na heel vaak dood te gaan) de controller kapot geschopt. Natuurlijk simpel als je weet hoe die sweeper boss dood moet maar het was a long way.

    Splintercell pandora tomorrow het laatste level dat je super stealth way naar boven moet of die tijdklok begint. Ik heb wel een paar controllers gesloopt. Maar ik heb die xbox ook al een tijd. Toen dacht ik, laat ik eens zo'n logitech controller aanschaffen omdat die goedkoper zijn. Ik gooi een keer met dat ding en direct een afwijking naar rechts :confused: . Die Microsoft xbox controllers zijn best sterk. Een kameraad van mij heeft ongeveer 8 xbox controllers kapot geslagen :+
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    stelletje vandalen!!!
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is weer 320 euro!
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Ninja Gaiden zeker, als het een paar keer niet lukt een baas te verslaan
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ninja Gaiden, als ik een baas weer net niet versla..
     
  14. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    topspin, als ik de grand slam finales niet kan winnen of als er lag is tijdens het live spelen waardoor je je riskshots niet kan timen, de controller is al meerdere malen tegen de muur gevlogen....
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als ik met Rainbow Six 3 bezig ben in City Street Large (voor diegene die het spel niet kennen: Das de naam een map) En als ik dan boven begin in de spawn, en dan voor de ramen neergeschoten wordt voordat er in beeld komt: Neutralize Red/Green Team. Nou dan komen de buren vragen waar dat kabaal (het schelden) vandaan komt !

    En als ik SplinterCell 2 aan het doen ben als Merc. En iemand breekt mijn nek. Of als mijn teamate niet samen wil werken ...... dan oef ......
     
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Halo online als je een lange CTF flag game hebt van 1 uur ofzo, en net als je de 5de flag gaaat scoren, ze hun xbxo afzetten zodat de game crashed en je geen stats krijgt te zien..
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Eerst smeet ik altijd met de controler tegen de muur. Tering wat zijn die dingen hard ! :cool:
     
  18. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit gescholden tijdens een spel...maar Ninja Gaiden haalt sinds kort het bloed afentoe onder me nagels vandaan....Maar het is en blijft een TOP spel!
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is een stuk van een spel waar ik eigenlijk echt tekeer ben gegaan. 8) Dat was dat warthoggedeelte op het einde van Halo. Nou is dat zooooo makkelijk. Maar toen de eerste keer was ik helemaal gestresst. Drukte ik vaker per ongeluk op Revert to Saved, kon het weer opnieuw. Man, dat spel gaf echt zo'n gevoel van "Man, als ik niet opschiet ga ik der aan." Ik reed wel vaker vast, viel uit mijn warthog en die klok ging maar door. 8) Mun ouders konden het tot onder horen (ik zat op zolder). :eek: Ik schaam me er nu wel voor.
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat einde met HALO kan ook erg kut zijn, toen ik net bij het laatste stukje werd neer geschoten terwijl ik naar mn ruimteschip aan het rennen was werd ik ook erg gestrest en vloekte de zooi bij elkaar.
     

Deel Deze Pagina