1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Niks natuurlijks aan, hoewel... :D heb alleen maar gevloekt bij dat stuk in die fabriek met die irritante robotjes :mad: Verders vond ik het makkelijk.Nee, burnout 3 dat is pas pure frustratie.Heb hem nog maar net maar zelfs nu vloek ik al O-)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Bij mij gewoon PES4 nu!

    Niet omdat het bagger is maar, jouw spitsen benutte kansen net niet of de bal vliegt er alweer aan de andere kant bij jouw in! En dan af en toe ook nog net voordat de wedstrijd is afgelopen. Dat is wel zeer frusterend.

    En halo2 natuurlijk. AlS het maar nie mee wil zitten! :p
     
  3. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    GODVERDOMME zeg ik dan en smijt ik met men controler. hep hem 1 x kappot gegooid
    de game waarbij dat dat was was SOUL CALIBAR 2
     
  4. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr2->cone challenges
     
  5. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    raak ik nu ook erg aan geirriteerd !

    maar ik heb weer een newe irritatie !

    Rallysport 1 ! mens die game klopt gewoon niet
    rij je in de bosjes om weer op de baan tekomen word je uit het niets
    weer op de baan geplaats !! En dan terwijl je eerste stond word je weer
    ingehaald *erg fijn !*
     
  6. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij Burnout 3: Takedown als ik 2 rondes dik 1e rijd en dan de laatste ronde bots en als 4e, 5e of 6e eindig. Frustraties!
    Voor de rest kan ik goed tegen mijn verlies dus heb ik er nooit last van.
     
  7. UC-Torch

    UC-Torch Duuuuss...

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    NFSU 2 kan mij soms ook heel erg irriteren |:- Dat komt dan door dat verkeer dat nooit opzij gaat 8) Ik heb die dragraces zo vaak overnieuw moeten... en opnieuw en opnieuw...

    Maar het meeste heb ik denk ik gevloekt bij Mario spellen. Je kent dat wel. Laatste level, laatste leven... Oeps, afgrond :p
    En het was ook heel fijn dat je Mario niet op kon slaan...
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  8. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ik heb een nieuwe irritatie: Kingdom Under Fire: The Crusaders. Begrijp me niet verkeerd, het is een topspel maar als je bijvoorbeeld heerlijk gaat zoals alle vijanden in een bos uigebrand te hebben en dan komt en zoals altijd weer even nog een Dark Elves leger of dan komen er 16 Sorpions level 6 op je af. En dan gebruikt de troop leader zijn ability om de seconde. Heel frustrerend. Maar voor de rest een cool spel.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja probeer het maar op een hogere moeilijkheidsgraad, dat is wel wat anders. Dan is het NIET makkelijk meer, maar frustrerend, maar zo ik al zei ook geniaal.

    Sommige stukjes zijn gewoon zo fokking irri dat je er wel is bij vloekt.

    Ja soul Caliber 2 is soms ook wel irritant, maar ik heb er bijna niet om gevloekt.

    Dat kan ik zeker wel begrijpen. Ik heb het wel een paar keer gespeeld en dat was soms wel k*t. Ik krijg m misschien nog, maar de deal ketst waarschijnlijk af.
     
  10. Ros

    Ros Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS: underground KLOTE SPEL!!! heb je van die races waarbij je 6 laps moet rijden je rijd de heletijd vooraan maar bij de laatste bocht knal je er uit tering zooi, en laatst bij hitman contracts ik werd gebeld net op een stervens zeneuwslopend stukkie.
     
  11. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Full Spectrum Warrior op de allermoeilijkste level zodat je niet kan saven en een level in 1x uit moet spelen. Vooral op Live, ben je met het allerlaatste level bezig en heb je bijna die grappenmaker doodgemaakt duikt er opeens zo'n knaap met een rpg op die met 1 schot je halve team 20 meter door de lucht heen blaast. En dan krijg je zo'n mooi donker scherm en zegt zo'n gast van dat spel droog dat je je teamleden nooit zonder dekking neer met zetten! Nee sukkel me teamleden stonden achter 30 boomstammen en ijzeren bakken. Als je dat geen dekking noemt...
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Bij Driv3r omdat het zo een verschrikkelijk kut spel is.Alles is gewoon sleht aan dit spel.Iemand interesse in Driv3r?Pm me ;)
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt pm ;)

    ff voor de duidelijkheid, mij lijkt driv3r wel leuk...
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloek en tier het meest bij Halo 2 en die dingen waar je onwijs kan schrikken
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    PES4 en Ninja Gaiden... 2 games waarbij ik godschruwelijk vaak: ''godverdomme die teringlijders ook altijd'' heb geroepen. Dit omdat ik met PES4 bijv. de hele wedstrijd voorsta, ook MOET winnen, maar dan net in de blessuretijd de gelijkmaker om m'n oren krijg. Met NG omdat het soms iets te moeilijk is.
     
  16. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ook bij pes 4! Altijd die achterlijke kutoverstapjes waar je niet op zit te wachten!
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Bij PES4 valt het bij mij nog mee,als ik niet win ligt het meestal aan mezelf en niet aan de computer.
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb t bij Amped 2, als zo'n fotoshoot nie goed gaat en als je aan het einde net een paar punten te kort komt. heb k trouwens ook bij race spellen als er net bij de laatste bocht een fout maakt of met 0.0001 sec achterstand over de finishlijn gaat. Dan heb k egt zin om alle zooi die in mn kamer staat tegen de muur te smijten
     
  19. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoef ik niet lang over na te denken. Soul Calibur 2, de Weapon Master mode, man man, daar zitten me toch quests tussen zeg. Bijvoorbeeld als je 4 characters binnen een tijd moet verslaan en je gaat af bij de laatste, of je tijd is net op. Nou reken maar dat ik dan flink laat horen wat ik ervan vindt ;)
    Meestal is het van Godver de godver de godver! Tering-Tyfus-Kut-Klotezooi!
    Ik heb een keer bijna me tanden in de controller gezet, maar op het laatste moment deed ik het toch maar niet omdat ik bang was dat er tandafdrukken in kwamen te staan, en dat moet ik al helemaaaal niet hebben 8)
    Owja en ik stomp altijd op de bank, oeh wat kan je dan giftig worden zeg!
    En ik ben misschien van plan om binnenkort het spel Ninja Gaiden aan te schaffen, en ik weet dat het een heel moeilijk, en af en toe behoorlijk frustrerend spel kan zijn...dus dat beloofd wat :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  20. jeroenb

    jeroenb Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hm voornamelijk race games als PGR2 en vooral NFSU2 ik ben echt slecht in street x en drag, dus het gebeurt me wel es dat ik meer dan 10 minuten 1 dragrace probeer te winnen, nouja als het een keer of 3 niet lukt begin ik al te vloeken, als het meer dan 10 keer niet lukt begin ik meestal op de tv in te rammen, nouja erger wordt het niet want dan zet ik m'n box uit.
     

Deel Deze Pagina