1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld het meest bij NINJA GAIDEN als ik bijna dood ben en vergeet te healen of als er weer een handje vol ninja's aankomen op een plek waar ik ze al 5 keer verslagen heb
     
  2. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vloek bij splinter cell PT als ze me te grazen nemen terwijl ik aan het neutralizen ben of als ik een mijn passeer die dan als gevolg ontploft:p
     
  3. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, als je verliest door lag van een amerikaan die echt arrogant loopt te doen. Dit is echt zo serieus klote in Europa is je ping gemiddeld 100ms hoger dan in de VS. Dit is echt zo'n groot nadeel :mad:
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Kingdom Under Fire.:)
     
  5. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    in Pro Evo 4.... Als me broertje weer ns lijp aan et doen is met MIJN master league team (voor het ''ik haal lekker meer rode kaarten in een seizoen dan jij" record :confused: )
     
  6. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2005 als je op een makkelijk niveau heel goed bezig bent in je carriere, en als je met een nieuw niveau hoger zo ontslagen word. das echt Kl*TE
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft weer nieuwe scheld game*

    Ninja Gaiden _o_. Super game, alleen die camera verprutst het bij die @$(^! Bone Dragon boss. Maar goed, morgen gaan we het weer opnieuw proberen, hopelijk dit maal zonder met me controllers te gooien.
     
  8. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nieuw spel wat het bloed onder me nagels vandaan haalt en waarbij elke mogelijk scheldwoord door me kamer vliegt:
    Kingdom Under Fire:The Crusaders
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ninja Gaiden!

    Ik zit in Chapter 10, komt er zo'n elektrische worm. Oké, dat gaat dan nog wel maar na zo'n 10 min. spelen komen er twee tegelijk.
    Dan heb je dus twee levensbalken van links naar rechts over heel je scherm
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    zeker weten counterstrike source online

    echt te erg als je word gepwnd door een n00b, of weeeer een AWM :D
     
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    pop warrior within de hoofdbazen zijn soms ook redelijk frusterend, en als je weer helemaal opnieuw moet beginnen door een bug is heeeeeel frusterend
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een nieuwe bij. NFSU2 op hard. Ik had nooit zin om hem op hard te zetten, omdat ik dacht dat je dan zou crashen na 6 minuten racen en dan alsnog laatste werd... En inderdaad, het is behoorlijk irritant als je een race van 6 minuten helemaal verneukt door 1 keer te crashen. Maar ja, de uitdaging is wel een stuk groter... Het blijft een superspel!!
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig veel bij Fable. Dan heb ik opeens een save die ik nooit heb gesaved. Dan heb ik geen shit meer enzo terwijl ik nooit zonder shirt heb gelopen. En dan ben je net verder en dan save je en dan ben je dood en dan moet je helemaal overnieuw beginnen. Heb je een beetje voor niks gesaved. pffff. K*t zooi.
     
  14. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik momenteel bij POP: WW ... vanwege de vele (al dan niet grove) bugs... :mad:
     
  15. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Hetzelfde probleem hier. Maar t blijft een topspel._O_
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu weer bij burnout 3. Rij je zo'n hele F*kking race en dan crach je net weer op het laatste en steekt iedereen je voorbij.
     
  17. Leonardo84

    Leonardo84 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer 4!! Als het niet lukt na 20 kansen te scoren en dat je tegenstander maar 1 kans nodig heeft.
     
  18. Trossarms

    Trossarms Guest

    Isketch als zon rotte duitser als laatste mag tekenen en dna een super makkelijk woord mag tekenen en dan wint :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 voornamelijk. Egt K*T als je word doodgemaakt door zo'n verslaafde speler. Die het dag en nacht speelt. Jah dan kan ik het me voorstellen wrom ze zo goed zijn.
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    halo 2, de buren kwamen zelfs klagen over het gehalte **** en ********* dat in mijn kamer werd geproduceerd.
     

Deel Deze Pagina