1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook gewoon een leuk spelletje doen en er wel van balen waarom GVD als je ook GLOEIENDE GLOEINDE PEST PLEURIS BAGGER kan gillen als je moeder koffie komt brengen ?
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh?? k snap t niet. hoezo tegen je ma schelden?
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mtthz, is er een van 120 euro, ben er larenlang lid van geweest(de kunstuitleen), als je er dan mee stopt heb je een spaartegoed opgebouwd waar je kunst voor kan kopen.
    Een groot stuk van de opstaande rand van de vaas heb ik nog kunnen lijmen, dus als ik hem op een bepaalde manier draai zie je er niets van :eek: .(bijna niets)
    Er kan alleen nog maar een klein beetje water in.

    @ff1-x, natuurlijk speel ik wel voor mijn lol, als je door je eigen fout de mist in gaat kan ik daar goed mee leven.
    Maar als de computer een bijna onmogelijke oplossing verzint dan kunnen bij mij de stoppen wel eens doorslaan.
     
  4. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Super Nintendo die heb ik letterlijk uit elkaar geslagen van frustratie.. weet niet meer bij welke game. Eerst moesten mijn controllers het ontgelden. Daar waren de hoekjes ook van kapot. Toen een keer op me snes gestampt en vaarwel :)

    Nu kan ik me veel beter inhouden ;) en hoor je me afentoe slechts vloeken. Vooral wanneer ik Ghost Recon 2 speel op een te drukke server en je 6 keer achter elkaar binnen 3 seconde voor je raap geschoten wordt... EEERRRRGG IRRI!!!
     
  5. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) ik scheld nooooooit O-) ik ben ook heeeeeel braaf
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld ook bijna nooit tijdens een spel O-) maar zegmaar vanmiddag zat ik ff met een vriend pes4 te spelen en ik sta 5-1 voor (DUHH) hij gaat helemaal uit zijn dak en gaat op mij hakken dat de wedstrijd wordt gestaakt :mad: hij wordt elke wedstrijd zo boos maar hij wil het blijven spelen _0/
     
  7. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Racespellen precies ja een foutje en its over.......
     
  8. HALOZUIGT

    HALOZUIGT Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld altijd bij halo omdat het spel gewoon kut is
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goeie argumenten ook :{
    Als je het spel vindt zuigen waarom speel je het dan? _0/

    Ik zit zelf momenteel vollop te schelden bij mercenaries...
    Zo ellendig als je bezig bent met een grote missie, zoals voor de ace of diamonds, en als ik hem dan eindelijk in de boeien heb geslagen, komt er ff een tank om de hoek zetten. Weer helemaal opnieuw beginnen :mad:

    Maar het spel zuigt dus duidelijk niet! ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hé dat is vervelend :'-( zit nu bij de ruiten en dan deze missie
    voor de chinezen dat je die 6 generalen moet beschermen ik blijf maar doodgaan :mad:
    Maar verder is het zoals je zegt een super spel (bij mercenaries scheld ik dus soms O-) )
     
  11. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    het meeste vloek ik op pro evolution soccer 4 maar dar is gelijk ook het spel dat ik het meest speel

    en op collin mcrea rally kan ik ook behoorlijk schelden, vooral als je bijna op het einde van een hele strakke stage een stuurfoutje maakt en de wagen op zijn kant ligt
     
  12. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij burnout3 Vloek ik het meeste als je daar dan 6keer in een minuut crast de rest begrijp je zelf wel.
     
  13. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden!
    Ik zit gewoon muurvast!
    maargoed, ik zat al eerder vast en toen heb ik het toch gehaald, dus ik denk dak het level ff goed ga onderzoeken etc.

    maar voor de rest is Ninja Gaiden gewoon fantastisch!
    Splinter Cell: Pandora Tomorrow, met dat spel kan ik soms ook wel eens m'n kop het raam beuken...
    :p
    lol
     
  14. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    bij PGR2 de timed run.

    ik dacht laatst dat ik het level gehaald had, en wat bleek NIET DUS!! :mad:
    toen ik daar achter was ik flink pissed

    maar voor de rest PGR2 rullezzz_O_ _O_
     
  15. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    he ja das klote, maar bekijk het positief, je kan lekker lang met die game aan de slag ;)
     
  16. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    oh en als ik de Urbz speel, vloek ik die Xbox soms ook helemaal kapot door die lange laadtijden van dat spel!

    kank nie tegen ;)
    lol
     
  17. Nicotje

    Nicotje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur II.
     
  18. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    nou ik kan er ook nog wat van bij burnout 3 altijd in die k*t bochten dat ik net wordt omgebeukt echt irritante shit
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een tank zien te pakken, heb ik ook gedaan.

    Ik vloekTE het meeste bij NFSU deel 1. Daar haak je nog wel eens vast aan de kleinste dingen en dan sta je gelijk stil terwijl de anderen met NOS erlangs scheuren. Dat blijven haken was echt een nadeel aan deel 1. :)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal ga je flink vloeken als je je tijd hebt verne*kt. Je rijd b.v. een race die 20 minuten duurt en als je die helemaal uitrijd en op het laatst crasht en word ingehaald. Dan heb je dus die 20 minuten verne*kt. Daar kan ik altijd zo kwaad om worden. En natuurlijk altijd bij Ninja Gaiden.
     

Deel Deze Pagina