Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

1. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Bij need for speed underground 2. Lig je net zo ver voor crash je net en verlies je!! :mad:

2. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Bij need for speed underground 2. Lig je net zover voor crash je en ben je laatste:mad:

3. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bij PGR2 gaat het net zo supper goed dan neem ik net de bocht niet goed en dan is mijn tijd verloren:mad:

4. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prg2 vooral met de cone-challenges :mad:

5. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das nogal irri...

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries kan op sommige momenten ook behoorlijk frusterend zijn als je bijv mannetjes moet beschermen en die als zotten over het veld gaan heenlopen |:-

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij richard burns rally. Rij ik net een goede race , kom je bij de volgende. Denk je , ff wat snelheid maken en je zit alweer naast de baan. Zo realistisch dat het af en toe irritant is en. Dan vloek ik best veel en dan smijt ik ook nog eens af en toe met de controller.

8. Nicotje

Nicotje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zeker burnout 3,als je ffff gaat spookrijden,zal je net zien,precies op dat moment komt er een bus ankachelle vanaf de andere kant.Maar het is ook wel weer kikke als je precies tussen twee autos heenrijd.Burnout 3 RULEZ!!!

9. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heb ik een nieuwe irritatie: Def Jam Fight for New York. In t begin kreeg ik, door de slechte tutorial, niemand KO, zelfs niet op easy. Nu heb ik het spel uitgespeeld en ben ik opnieuw begonnen op Medium, maar als je 10x achter elkaar kansloos verliest, dan is het weer een Airborne moment voor El Controller. Gisteren heb ik zelfs een third party controller van Intec zo hard weggesmeten dat de rechter trigger nu niet meer werkt.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij PGR2 is het gewoon cone challenges. Maar de topper blijft natuurlijk de crashes in Burnout 3. Net voor de finish! En dan kan je net met de impact time niemand meer raken. Ik heb 1 keer wel heel erg geluk gehad. Toen vloog ik met Impact time over de finish en was ik 1st.

11. Revan_18

Revan_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 keer had ik een vloek bui waarbij ik egt het hele alfabet bij elkaar schold de game die dat deed heb ik uit frustratie weggegooid en de game heette : JSRF aaaaaarrrrrggggghhhhh!!!!!!!!!!!! _0_

12. Nicotje

Nicotje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu pas in het bezit van Midnight Club 2...........Jezus zeg,ik wist niet dat ik zo heftig kon vloeken...en dan doel ik speciaal op de career-mode.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb mn controller kapot gegooit bij Top Spin. Win je eerst de kwartfinale van de nummer 8 van de wereld, halve finale tegen de nummer 10, en wordt ik weggespeelt in de finale tegen de nummer 35:mad: Klote grand slams:'-(

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Bij Halo 2 als je weer is tegen cheaters moet. *zucht*

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd bij Dead or Alive Ultimate. Hoe is het mogelijk dat zij alle trucjes vlekkenloos uitvoeren, terwijl ik me bek al breek over de naam.. laat staan dak de combinatie uit kan voeren.

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  17. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou op xbox live als mensen laggen of campen...

18. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeker bij flatout.
    Ik word helemaal spastisch van dat spel.
    Die besturing is gewoon te kut, en dan word ik gek als ie niet doet wat ik wil.
    Het geluid is irriterend en dat komt er dan nog bovenop.
    Als je tegen iemand aan zit, ook al is het maar HEEL lichtjes, en je stuur weg van hem en geeft gas blijf je tegen die auto aangeplakt zitten en dat kost MEGA veel tijd en dan heb je soms bv in de 5e lap verloren.
    Als er brokstukken op de weg liggen en je er niet langs kan rijden dus er maar overheen gaat en dan VAST komt te zitten.
    een van de MEEST irritante dingen is dat als ie net iets te ver van de weg gaat dat je dan jezelf MOET resetten of terug rijden naar een bepaald punt.
    en op nummer 1 van meest irritante dingen is de reset troep, als je jezelf reset... dan ga je de ene keer niet zo ver terug [ heeeel af en toe ] maar MEESTAL ga je gewoon zo ver terug in 1 keer reset dat je gewoon niet meer kan winnen.
    Maar gelukkig heb ik een lekker duur dartbord waar ik me op uit kan leven.
    Ik heb zelfs een gat in mijn plafond geslagen een paar maanden terug, maar dat was met burnout3, het is gewoon ZO moeilijk om me in te houden bij dit spel, maar ik ben maar op mijn dartbord gaan meppen voortaan.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  19. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 als ik denk nu maak ik je af en word je weer gesniped of als je een shot gun hebt en je saat ongeveer tegen hem aan en je schiet en hij is niet dood en dan word jij gekilled. En mensen die campen. zonder sniper. aaaaaaahhhhhhhh

20. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sloeg laatst best hard op de zitting van me bureaustoel, moest ff me frustraties kwijt na Def Jam FFNY. Had ik Ice-T bijna dood, doet hij een vette combo zodat ik k.o. ben en dat vet vaak achter mekaar 8) |:- .

Deel Deze Pagina