Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2 vloek ik soms wel veel. Ligt eraan of het potje kut gaat of niet. Laatst potje Team Slayer en dan Team Swords. Ik druk dus op R als er een lock is en dan schiet ik af op een vijand, maar dan raggen ze mij neer. Kon ik zo slecht tegen en ook als je lekker bezig bent tegen een vijand, maar dat een rocket/sword/sniper mannetje je in een keer neerhaalt.

2. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nu bij Ninja Gaiden als je verslagen word en dan moet je weer helemaal terug bij het vorige savepoint beginnen egt kuT!!!!:mad:

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Met character van DOAU, Genfu genaamd. de eindbaas verslaan. man dat kereltje is lomp. Maarjah wel gehaald na 20 keer proberen 8)

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een keer m'n pink gekneusd door Ninja Gaiden. Ik werd (maar weer eens) door de eerste versie van Alma verslagen. En toen sloeg ik keihard op de rand van m'n bed.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Bij HALO2 vloek ik nog al vaak, vaak om de redenen die al in dit topic aan de orden zijn gekomen :'-( !!

Ook PES4, speel je een belangrijke wedstijd........

SCOORT de tegenstander in de laatste minuut 8) !! Dan flip ik hem zo hard...... :9

6. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    pes 4........ net gezegt waarom
    def jam..... als de tegenstander weeris niet neergaat
    halo 2....... als er teveel lag is met die amerikanen
    en ga zo maar ff door

7. gaizen

gaizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bij Call of duty als je die brug moet verdedegen is zo vloekerig. Dan hall ik de hele tijd zo een tank neer word ik weer gekilled dan word ik gewoon gek en ga ik op me computer rammen en toen had ik het gehaald

muhahaha

8. gaizen

gaizen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is zo laggerig some op multiplayer call of duty

--------------------------------------------------

You can get the warchild out the war
    but can you get the war out of the warchild

9. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    @ gaizen: gebruik de edit knop man... ik zeg het maar want dalijk maak je zelf een draad ofso en doen ze hem gelijk op slot....

edit: en dan blijft het wat overzichterlijker :D

10. Victor

Victor Guest

Ninja Gaiden als je tegen die %&$#@?~ Black Spider Ninja's vecht.

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    weetje hoe makkelijk die nu zijn :p
    ik vind die katten veel irritanter :)
    of die soldaten bij Hurricane pack... met hun laffe geweertjes!
    VECHT ALS EEN MAN!

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bij PGR2, als de slechte A.I. je er weer eens af beukt. Ook bij Top Spin als Michael Chang weer es een onmogelijke bal heeft :mad: :p

13. Victor

Victor Guest

1. Ik ben pas bij hoodstuk 6. Ik ben een rookie.
    2. Ik heb geen Hurricane packs.
    3. En ik heb het voor je gecheckt; ik ben een man.;)
    @ Deano2: ik heb hetzelfde, al geen hele erge scheldpartijen gehad.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2005
  14. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2 op xbox live.. Als je door die n00b's TS potje verliest. Niet dat ik goed ben O-) Maar het is toch irritant als er 3 uit je team 14 hebben en dan heb je zon n00b en die heeft dan 5 kills ofzo zwaar irritant.

15. PureMaximus

PureMaximus Guest

bij halo 2 scheld ik t meeswt als die domme noobs aleen gaan lopen of als ik wat zeg van ik neem de snip jat iemnad m tog voor me neus weg. dan word ik altijd zwaar pissig. of als er gecheat word. dan kan ik okok nog wel een zwaar pissig worden. nu doe ik dan meestal alsof ik bij bungie werk:p en dan schijten ze soms in hun broek:)

16. PureMaximus

PureMaximus Guest

heb je soms wat tege mij:p nee ik ben niet super goed ofzo hoor maar ik speel soms nog wel een nachtje door |:- en dan ben ik rete moe maarkja

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Scheld weleens bij PGR2. Slechte AI is het probleem inderdaad. Verder scheld ik niet echt eigenlijk, een spel is er voor vermaak, moet ook leuk blijven.

18. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld wel eens bij Burnout 3 als ik de multiplayer doe met een maat. Ik word er gewoon zo boos van dat een amateur zoals hij 0 ongelukken maakt en ik 5 keer in 1 minuut tegen alles aanrij wat er maar te vinden is.

Of als ik met hem PGR2 doe, hij kan gewoon echt niet racen en dat word ik er echt gek van als hij mij uit een bocht beukt doordat hij het echt niet kan.

Of bij Top Spin als je van nr 10 en 12 wint en dan in de finale verliest van nr 40 |:-.

Ook bij Midtown Madness 3 scheld ik wel eens als er in Washington weer zo'n k*t uitsteeksel zit als je een bocht neemt :mad:.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over Flatout |:-, en dat bedoel ik alle troep die er komt door je domme tegenstanders en je er in vast komt te zitten :'-(. Of als je achter een tegenstander zit en daar niet achter weg komt waardoor je crasht en je mannetje wegvliegt, dat duurt echt een jaar voordat je weer verder kunt, en je verliest natuurlijk.

Dit vind ik wel genoeg mag ik hopen :p.

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik kan me vergissen maar die snip is toch niet van jouw? ik zie je naam er nooit opstaan ofzo? tis toch wie het eerst komt wie het eerst maalt??

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tjah tenzij dat je een heeeeeeeeeele goede sniper bent

Deel Deze Pagina