1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    cool staat je naam er dan op? damn dan ga ik toch effe oefenen
     
  2. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcastisch neem ik aan?
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld alleen als het spannend is en ik het net niet haal, bij een moeilijke eindbaas ofzo. Of als ik online op het nippertje verlies bijvoorbeeld bij Fifa of Dead or Alive Ultimate
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Pro Evolution Soccer 4 for sure... :mad: AAHHH wat een irritant spel.. Je wilt de bal naar links spelen speelt hij hem de andere kant op.. Uitgooien is dom.. Scheids rechters zijn dom.. Dus alleen maar schreeuwen en de controller de kamer rondgooien.
     
  5. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik scheld het meest bij halo2 als er van die achterlijke quiters in het team zitten. die na 10 seconden meteen al weggaan
     
  6. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEMAAL MEE EENS!!! :mad:
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Third that!
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik scheld het meeste bij spellen zoals the getaway dan proberen ze zo realistisch mogelijk te zijn maar de politie gedraagt zich als een stelletje ram idioten dat ze in het echt nooit zouden doen, echt irritant
     
  9. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    midtown madness 3, je moest daar een auto doen crashen en nooit geen tijd genoeg, echt hatelijk, veel games maken ze gewoon te moeilijk met een opdracht in een tijdperiode.
     
  10. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    cker kingdom under fire!!!!! Vooral in dat level met die mist.
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Soul Caliber II als ze het weer lekker onmogelijk hebben gemaakt bij de weapon master mode.
     
  12. Mad_Scientist

    Mad_Scientist Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2

    waarom? omdat ik dat veel speel, en omdat er vaak van die quitters zijn, of dan zit je in een level, en dan zit er soms een ventje bij, die constant glitches gaat doen in een slayer game, echt iritant.
     
  13. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0

    Zit je dan zo achter de de tv:
    @*$& domme politie, waarom doen jullie %#&@ niets!

    Volgens mij is dat meer iets waar je je aan ou kunnen irriteren.


    Verder scheld ik zelf alleen als na 3 keer iets proberen iets nog niet lukt. of als ik of het team op het nippertje verlies.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bij Gegr hasting tournament paintball als ik niet verder kom en bij CoD FH
     
  15. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de games waar ik nu het meest bij vloek is Mario Power Tennis! Gewoon omdat die game als je hem multiplayer tegen vrienden speelt(zonder powershots) het meestal echt rete spannend is en je goed baalt als de tegenstander met een goed geplaatst lopje een game pakt :cool: (ik noem maar iets ;) ). Wel altijd vriendelijk vloeken uiteraard ;)
    Dit is wel vaker het geval bij multiplayer games natuurlijk, maar ik noem het meest recente voorbeeld :9
     
  16. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden zkr en project gotham 2 op live
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was eerst Burnout 2, maar sinds ik GTA SA heb, vloek ik daar veel meer bij. Bijvoorbeeld bij zo'n race missie. Is die missie al moeilijk genoeg, omdat je tegenstanders erg goed zijn, maar dan kom ik op een kruispunt en wordt ik vol tegen de zijkant geraakt waardoor ik spin en de missie dus weeeeer overnieuw kan doen. Ik heb me daar toch een paar keer bij zitten vloeken.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik bij pes4, de computer ziet altijd de mogelijkheid om me in de laatste minuut te verslaan of er een gelijkspel uit te halen :mad:
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo2 af en toe een beetje de tegenstander uitschelden tijdens het bekende blauwe scherm: Setting up game...

    ZUCHT. :'-(
     
  20. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze bij doa ultimed de hele tijd counter holds doen:mad: word je helemaal gek van
     

Deel Deze Pagina