1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow man, zat vandaag Halo 2 te doen. Werd vaak dood gemaakt. Echt, ik vervloekte iedereen die naast me zat te gamen. en toen begon ik ook nog met m'n controller te gooien. Gelukkig is ie niet verrot :p
     
  2. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd bij halo 2...
    Maar het blijft cool!
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    halo2 duidelijk. Door al die mislukte cheaters en LAME-ASS spelers zoals (noem geen namen, de losers weten het zelf wel). spamkillers BAH (kotssmiletje)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  4. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    As t verne*kt gaat met CoD, of CS, met zo'n score waarbij je 10 of 15 keer meer dood bent gegaan dan je hebt gekilld, kan k ook wel zo schijtaggresief
     
  5. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2. op live sta je net op het punt om te winnen steek de een of andere ........ je voor bij (ik bedoel als je op 24 kills staat en dat dan net iemand anders de zijn 25e kill maakt) en wordt je tweede. ik vloek de hele buurt bij elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  6. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Rumble pit met halo2, ik kan niet winnen :mad:
     
  7. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawnkillers bedoel je? :+
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Halo2 zit altijd mislukt team :'-(
    Sc:ct kan nooit winnen :+
    Pes4 als ze niet willen scoren :mad:

    Alleen bij die spellen :D
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Halo 2, het is gewoon een K*T spel (ook al speel ik het elke dag).
    Soms vlieg je gewoon met een zwaard door iemand heen.

    Echt gaar :{
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Colin Mcrae rally 2005 sta je net voorop knal je tegen een boom |:-
    Of FIFA als de tegenstander net op het laatst nog scoort......... |:-
     
  11. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    bij forza motorsport als je in lap 10 van de 10 laps van de baan vliegt op een lastige baan als blue mountains raceway :mad: :'-( :mad:
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je beter leren rijden ;)

    Ik vloek bijna nooit alleen als ik iets net niet haal zoals gisteravond bij Pro Evolution Soccer 4 toen was ik met Nederland in de finale tegen Brazillie en toen haalde ik net de penalty's niet :mad: Maar het is nog nooit zo erg geweest dat ik echt keihard scheld of me controller weg gooi want zo erg ben ik niet. Meestal ben ik gewoon kalm maar me broer niet :9 Hij heeft ongelukkig ADHD en heeft er nu pilletjes voor en hij kan nooit tegen zijn verlies want hij is 22 en ik 14 en dan zit ik naast hem en scoor ik geeft hij mij een stoot tegen me zij of schouder _O_
     
  13. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    halo 2. te frustrerend als je geen host hebt.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb gister sinds tijden weer Top Spin gespeeld:) Kon het nog aardig dus ga ik meteen met ''HARD'' beginnen als niveau. Wat een partij zeg...Sta ik eerst met 2-0 achter in sets. Kom ik tot 2-2, Laatste set kan je hem steeds niet breken zodat het iets van 10-9 stond ofzo. Dan breekt hij mij, verlies ik:mad: Heb ik gewoon 1,5 uur aan tijd verspild aan een potje dat je uiteindelijk om de meest lullige manier verliest:mad: Dubbele fout bij een opslag:mad: Ik ga nooit meer een hele lange pot tennissen:mad: Ik heb al eens uit woede een controller naar de klote geholpen met Top Spin. Gisteren bijna weer, maar ik wist me in te houden:)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag BiA gehaald, ben nu bij een missie, alles ging goed, was zelf nog helemaal clean, roep k me teammaat bij me (ben nog niet zo ver) we lopen samen verder, komen bij een stel duitsers, word hij neergeschoten |:- dus ik probeer het nog alleen verder te doen, kom ik op een punt met 6 duitsers.. :'-( krijg er nog vier te pakken, dus ik dacht, dat red ik wel, geef de vijfde een headshot, maar de 6e was ik even kwijt, stond ie achter me, begint op me in te schieten, kon me nog net omdraaien, maar het was al te laat.. toen zat ik wel ff te vloeken :mad:

    moest ik weer helemaal opnieuw beginnen aan het hoofdstuk, omdat het laatste checkpoint ik al alleen was |:-
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, bij mij juist het zelfde, blijf altijd heel kalm, vloek bijna nooit, allé wordt toch nooit agressief of weet ik veel, kan wel zo stilletjes fuck of shit zeggen ofzo. Maar met pro evolution soccer vloek ik ook wel veel, meestal als ik tegen mijn broer speel, we zijn ongeveer even goed, en als ik dan op de lat ofzo schiet, word ik wel even zot :) .
     
  17. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    volgEns mij scheld iedereen wel bij een game die niet lukt. wat voorn game 't ook is. Ohja je kunt natuurlijK stilletjes schelden (net als ik) hard schelden gebeurt meeestal pas als ik het écht zat ben.
    ik scheld vooral bij Fable omdat ik het irritant vind dat ik steeds vergeet de trilfunsctie uit te zetten. en als je dan lang achter mekaar moet slaan dan doen je eigen handen gewoon 'pijn', en das irri! :{
     
  18. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld bij alle games als het slecht gaat. Niet daat het vaak slecht gaat, ik ben namelijk een goed gamer.
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha go go Ananas ;). Met welke spellen ben je zo erg goed? Hm schelden doe ik eigenlijk ook nooit, alleen als je echt ergens heel lang je best op doet en dan door een klein foutje of klein concentratie verlies het niet meer redt. (Halo1 het einde, die race). Of dat je met PGR2 in een Cone Challenge net 2 rondes mooi aan elkaar geslipt hebt (lange combo) en dat dan iemand iets tegen je zegt waardoor je uit je concentratie bent. BOEM!! Vangrail... Ja dan wil ik nog weleens schelden, maar wanneer iets niet lukt puur en alleen doordat het aan mij ligt, dan scheld ik niet. Vind het dan beetje vreemd ;).
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nah ik scheld eigenlijk helemaal niet meer bij games. Het engiste wat ik doe is mijn controller vlieglessen geven. Ik heb de meeste frustrerende game dan ook al uitgespeeld (PGR 2).
     

Deel Deze Pagina