1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm...ik precies hetzelfde als bij Blanqua verder ook niet echt.. ojahwel bij Splinter Cell ik kwam niet voorbij de eerste camera in het eerste echte level. Ik schoot de lichten uit liep naar binnen ging het alarm af weer een heel stuk overnieuw moeten doen enz enz. Nu heb ik een cheat gebruikt dat je alle levels hebt. Dus ik hoef dat saaie stukje niet meer te doen :9
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    !Lamaudite! ofzoies ;). Ja, daar zat ik ook even flink te 'godverren'. Ach ja, gamen moet leuk blijven vind ik, als je zwaar geiiriteerd of zelfs boos word is wat mij betreft de lol er af.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd..ik speel SplinterCell eigenlijk ook helemaal niet meer en ik heb hem net 2 weken ofzo het is niet helemaal mijn spel..Als die code er niet was dan was ook niet eens verdergegaan... Maar ik heb Kotor nu ok 2 weken en daar geniet ik nu dus wel nog van. Mja...das offtopic:9
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm naja laatst eigenlijk ook nog ff lekker tekeer gegaan met God of War. Bij een stukkie dat je omhoog moet klimmen bij een paal en dan zitten der allemaal van die messen aan die ronddraaien. Man ben je net bijna boven, raakt zo''n mesje je flikker je g***** helemaal weer na beneden. En dan denk je dat je eindelijk verder bent dan.........
    Komt der nog zo'n draaiding waar je weer helemaal na boven moet |:-
     
  5. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gta san andreas gehuurd en ik zat er al een paar uur op te spelen twas ongeveer 1 uur s'nachts en omdat ik moe en helemaal afgepeigerd was wou er niets meer lukken. Ik werd zo pist off bij die missie waar je die helicopter achterna moet zitten op de snelweg omdat het nooit lukte en de politie mij op de hielen zat. toen heb ik even gods naam op een incorrecte manier gebruikt
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol helemaal mee eens gta sa kan soms erg frustrerend zijn, maar omg wat is die game toch vet _O_
     
  7. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral in dat godvergeten landschap tussen los santos en san fiero, daar kun je uren rondrijden voor je bij een missie raakt ( uren is mss overdreven maar toch) en de andere autos rijden zo ergelijk (vooral de trucks) rhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa dan begin ik te flippen
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden duidelijk! Heb je zo'n eindbaas bijna dood, en dan mislukt t weer....
     
  9. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    spongebob the movie, sommige dingen daar slaan nergens op en krijg je gewoon bijna niet 100% :'-(
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Bijna Forza ik kan geen één race winnen, is dat slecht??
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je de eerste races al niet haalt, dan ben je niet echt goed :+
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloek veel waarneer:

    - Ik lekker op de limiet aan het rijden ben met Forza/Richard Burns Rally en opeen één van mijn ouders roept, ik mijn concentratie verlies, en m'n rempunt mis, de bocht mis!!! :mad:

    - Zoals iedereen bij PGR2 de Cones, of als de A.I. weer eens het laat afweten!!! |:-

    - Met Top Spin, als er weer eens een bug is en ik in een rally 15x een Risk Shot in de hoeken geef en vervolgens door een netbal het punt verlies, of als Chang weer eens een onmogelijke bal geef. Door Top Spin mag ik Chang niet. :cool:

    - Conker, als er weer eens niet duidelijk is wat je precies moet doen, of met die lava-race waar ik nu vast zit.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Forza Motorsport, als ik net geen wereldrecord :9 rij in Time Trial op Sunset Penisula Speedway. Damn, maak ik net geen perfecte bocht en restart weer :mad:

    Je bedoelt online races of Carreer, Arcade?? De eerste races (Amateur) zijn echt niet moeilijk.
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die k*tmissies van Zero bij GTA:confused:A
     
  15. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden. Wie nooit gevloekt heeft bij dit spel, verdient een medaille. Op momenten lijkt het echt onmogelijk (pirhana's anyone? ;) ), maar het spel is zo goed dat ik al dat gevloek, zweethanden en controllerbijten er maar al te graag bijneem. :D
     
  16. Michel NL

    Michel NL Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij forza endurance race(tokyo circuit) was bij de laatste ronde vloog ik tegen een wand aan.
    hele auto aan gort.
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben momenteel behoorlijk veel aan het vloeken bij GTA: San Andreas, ik moet een vliegles nemen en ik heb al meer als 40 keer geprobeerd en het lukt steeds niet. Erg frustrerend.
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nu momenteel bij Doom 3. Heb het spel nog niet zo lang. Ik vloek best veel bij deze game. Niet omdat het niet lukt of omdat het moeilijk is maar meer omdat ik me telkens de tering schrik. Dan vind ik het ook lekker om mezelf helemaal druk en gek te maken. Wow! Shit! Lekker opfokken:p
     
  19. Mike 117

    Mike 117 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bij san andreas met die ****** ****** missie van zero (air raid) :mad: :mad: intussen al wel gehaald :D
     
  20. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Bij forza als ik de hele tijd goed ga en dan de laatste ronde net de laatste bocht uivlieg en dan als 2de eindig

    Bij Fifa 2005 Als ik een doelpunt tegen krijg
     

Deel Deze Pagina