1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik dat gedeelte voor de eerste keer moest halen kreeg ik ergens halver wege een checkpoint :D
    Zal wel een kleine bug zijn geweest, maar het was in ieder geval wel fijn dat ik toen niet steeds de hele toch hoefde te maken.
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj ik scheld nooit, maar ook echt nooit!
    Behalve bij NFSU/CS/Ninja Gaiden/PGR2/Splinter Cell 1&2/Prince of Persia sands of time/america's army/halo/dead or alive 3/soul calibur 2/Top Spin

    En dat zijn ongeveer alle spellen die ik heb :p
    neehj seri, ik scheld best vaak maar niet supervaak, alleen als het echt erg is bijvoorbeeld zown AI die lekker zit te 'cheaten' met z'n 'bovennatuurlijke gaven' *voornamelijk SplinterCell*

    Ohjah:
    Ninja Gaiden is dé shit, iedereen die Alma *chapter 7* of Murai *chapter 1* niet kan verslaan zijn watjes!
    Gewoon oefenen en niet zeiken!
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wordt eigenlijk bij iedere spel wel chago als iets na 5 keer nog niet lukt. Dan heb ik wel eens last van het controller-vlieg-syndroom. Tegenwoordig is het vooral SC:pT en DTM 2 die voor scheldkanonades zorgen.
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM Race Driver 2 ,
    ik kom maar niet voorbij de Formule Ford Race , en ja , die in het begin ! :'-(
     
  5. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GTA III moeilijke missie gedaan.
    Terug naar je hideout en vastlopen.
    Gloeiende, gloeiende.....
    Dat zijn van die momenten waarbij je in 5 minuten
    een volledige gemeubileerde woonkamer zou kunnen slopen !!!!
     
  6. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ik alleen bij race games,
    ben ik net lekker bezig komt er een vrolijke bot/cpu aan om me van de baan af of tegen de vangrail te mikken. ook kan ik behoorlijk pissed worden als ik een pracht rondje rij en het dan in de laatste bocht verneuk(en daar heb ik bijna altijd last van als ik een lekker rondje rij). ik denk dat ik nog het meest gevloekt heb bij moto gp als ik mn tijden aan het verbeteren was samen met een kameraad. als ik net in het gras kwam was het "verdomme" en als ik op de bek ging was het met "godver" ervoor later zei ik dit ook als ik gewoon in het gras kwam want het werd natuurlijk steeds moeilijker om mijn tijden te verbeteren. op een of andere maniet vind ik het niet zo erg als ik kapot geknalt word in een knalspel. ik word alleen wel een beetje hellig als ik dood ga omdat iemand anders dom bezig is door bijvoorbeeld dom met granaatjes te smijten of ergens uuren stil blijft staan waardoor ik er niet langs kan en ik lekker in mn rug geschoten word of we allebij van voren af worden geknalt en die persoon niet terug schiet of hij wel terug schiet nadat ik dood ben en hij er vervolgens met de kill vandoor gaat.
     
  7. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij DTM2 in de laatste bocht een foutje maken en dan nog geen 1ste worden.
     
  8. Re4p0r

    Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij CounterStrike (op pc)

    Als ik gekilled wordt, word ik k^nker para, en dan scheld ik k^nker erg, een keertje toen ik gedood was, smeet ik de toetsenbord weg :{
     
  9. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij TOP SPIN ongetwijfeld.....
    Speel ik een wedtrijd over live krijg ik eerst een blauw scherm te zien dan
    please turn your xbox off then on.
    Dagggg 35 punten |:-
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    dit heb ik ook al een paar keer gehad |:-

    Bij PGR 2 heb ik al lekker vaak zitten te vloeken bij die Cone Challenge: zit je net in de laatste bocht raak je een muur aan |:- eigenlijk wel grappig dat m'n controller het nog doet :cool:
     
  11. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook wel eens als ik hetdan op platina probeer en dan smijt ik mn controler altijd tegen de bank.
     
  12. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    1x gekilt worden is niet zo erg...
    Wel erg is als je een trail heb voor een goeie clan en dan ineens je skilz verdwenen zijn!
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd bij Project Gotham Racing, het heeft me veel bloed zweet en tranen gekost om dat spel eindelijk op platina te halen! Vooral de Cone challenges, dan word ik echt chaggie als ik het laatste pionnetje voor de finish omrijd
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een draadloze dan? :+
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep...hier ook. :) En ook als je is een keer een gewone streetrace doet maar dan een keer op Hard of op Expert en je bent net zo goed bezig en ze tikken de kont van je auto aan zodat je spint o.i.d. Kan ik ook érg boos van worden [één keer bijna m'n controller op de grond gegooid :{ ]
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik wel maar ik sla er heel soms even op als ik het niet meer aan kan :+ . Maar hij doet het nog.
     
  17. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloek en scheld bijna nooit eigenlijk. Wel zijn de cone-challenges van PGR2 op platina erg frusterend, zodat ik af en toe ook wel de neiging kreeg om te gooien 8)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Racegames, omdat de AI soms zo frustrerend is, dat je makkelijk zou kunnen winnen maar ze alleen maar beuken waardoor je alsnog verliest (met name omdat ze zo snel door de bochten heenscheuren zonder te letten op andere auto's in de bocht).
    En elk ander spel wanneer het niet lukt (met name op het laatste moment mislukt).
     
  19. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt eigenlijk twee verschillende soorten vloeken bij gamen. De eerste is uit frustratie, de camera die tegen werkt, slechte besturing enz. Dan heb je eigenlijk ook nog het vloeken uit echte moeilijkheid, Panzer Dragoon Orta of bijv. neergeschoten worden bij halo als je de vlag hebt :)

    Uit frustratie heb ik eigenlijk niet zoveel gevloekt bij xboxgames misschien nog wel het meest bij JSRF, terwijl ik dat toch echt een goede game vind. Maar meer uit moeilijkheid bij o.a.
    Panzer Dragoon Orta(Die eindbazen!)
    Halo(CTF ;))
    PGR(Net te laat :p)

    En bij mij is Grabbed By The Ghoulies eigenlijk net als JSRF een twijfel geval, sommige kamers waren wel heel frustrerend, maar als je ze dan hebt uitgespeeld voelt het wel weer heel goed :)
     
  20. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR 2: De nachtraces in American Muscle, voor goud moest je 2e worden en dan word je in een van de laatse bochten(na 5 laps) door zo'n andere auto aangetik.

    Tony Hawk 4: Als soms na 20 keer je opdracht nog niet lukt word ik weleens erg pissig.

    SC PT: Het uitblijven van de savepoints, en dan steeds net ervoor(blijkt achteraf) doodgaan/gezien worden.

    Tot echt schelden komt het meestal (gelukkig) niet, het blijft wel een spelletje.
     

Deel Deze Pagina