1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

1. dakota707

dakota707 DrEaMeRs

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 als ik in me rug word geschoten...

Pes 4 als ik 2-0 voorsta en in de laatste 10 minuten 3 tegendoelpunten krijg

Forza :) als het NET niet lukt!

2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Outlaw golf2 : je mag niet op gamechicks asses geilen :mad:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    nu ff bij conker omdat sommige lvls ontiegelijke frustrerend zijn 8)

4. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    mm ikdenk zelf bij top spin al die mensen online die die bal echt K$$Q#!@NKA hard schieten ter wel ik precies dezelfde sterretjes heb gebruikt:mad:
    n natuurlijk ninja gaiden op hard is TANTOE moeilijk,en inderdaad bij sc:ct als je net een goed potje aan het spelen bent en dan gaat er weer zo noobie newb weg+als je RECHT (ik zeg RECHT) achter zo'n merc staat en je wilt zijn nek pakken dan opeens mep je hem(daardoor speel ik dat spel echt nooit meer) veder valt het volgens mij wel mee toch?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dead or Alive Xtreme Beachvolleyball.....als ik net een Venus swimsuit heb gekocht voor 1.000.000 zackdollars en ik geef um aan Ayane, en ze pleurt da ding keer op keer weg !! :mad::mad::mad:

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ja dat heb ik ook gehad, toen ik lisa was en met tina speelde, ze pleurde m weg :{ had ik eindelijk geld ervoor..maarja O-)

ik vloek t meest bij MidnightClub 3 denk ik...als er op t laatst of in de laatste ronde een stomme auto voor me neus komt rijden die de hele race versprutst...agressieee :+

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik ken het. Koop je telkens iets voor hun en dan gooien ze het weg! En weet je wanneer je pas echt kan vloeken! Bij San Andreas. Als je net een dikke wagen hebt gepimped en ze rijden je aan :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Zit er een dikke deuk in die wagen en die kan niet meer gerepareerd worden tenzij je helemaal in Temple (ik zit dus in Los Santos) naar de Pay 'n Spray gaat. Ben je daar. Is je auto weer gemaakt. Rij je terug via Glen Park word je daar weer aangereden! Dan mol ik die gast z'n auto handmatig!

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe vloek game :D

Rallisport Challenge 2 _O_

Ben nu sinds gisteren bezig met de carriere mode, en OMFG wat is ie bruut :D
    Ik zit maar te schelden van, fuck wat bruut, en tering wat een uitzicht :p

9. Boesy92

Boesy92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx The Time Sweeper is ook zo een irritante game, ik heb het gekregen toen ik mijn xbox had gekocht, als je 1x word geraakt is het al Game Over,en als dat meerdere keren gebeurt durf ik wel eens te vloeken en met mijn controller door de kamer te gooien 8) }:]

10. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb best zitten vloeken bij Project Gotham 2, bij mijn (mislukte) poging om alles op platina te halen, en nu vloek ik wat af met Forza :p Net de laatste bocht van een lange race verkeerd nemen, een tikje van een andere auto krijgen zodat je gelijk 90 graden draait, je kent het wel :)

11. Dutch Hayabusa

Dutch Hayabusa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oej, deze is moeilijk, NFSU I zijn de autos uit zijstraten frustrerend, maar Morrowind loopt na 500 uur gameplay om het kwartier vast... Ik kies Morrowind

12. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Dead or Alive Ultimate die laatste gast die is echt fucking moelijk heeft trouwens het leven gekost van m'n oude controller.
    R.I.P MATE

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Bij HaLo 2 gisteren,

ik speelde op Live, toen zag ik de bom liggen en die wou ik pakken. Toen ik de bom had kwam d'r z'n NoOb met een sniper en hij schoot me dood en hij zat ook nog in mijn team!! Heel mijn team zat het uit teschelden, maar ik kon hem lekker kicken van de server!! Jammer dat ik net geen Feed back kon achter laten.

14. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow six 3 Black arrow man dat spel kan trippend zijn op live(bij vriende)

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2, maar vloeken doe ik niet:eek: was level 30 en ben toen binnen een aantal uur terug naar level 24 gegaan, nu ben ik level 26

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik ben van Level 20 naar Level 7 gegaan!!!

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel heel erg, lol:D

18. Koffie mok

Koffie mok Guest

Niet leuk :'-(

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn jullie hebben allemaal Live! :'-( Geen zorgen ik neem het bij de xbox 360!
    Ik heb net gevloekt bij mijn nieuwe game: Chronicles Of Riddick. Heb ik maar 1 leven en het leven restore ding is op en je moet het laatste gevecht tegen BAM doen.. Gelukkig had ik zo'n knuppel en sloeg ik steeds van een afstand op zijn hoofd }:] I love that game!

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Met die Xbox 360 heeft iedereen bijna live denk ik. En ik wil meer Nederlanders in mij Friends List.

Deel Deze Pagina