1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de laatste tijd als ik niks te doen heb dan speel ik nog wel een GTA: San Andreas. Dan vind ik het altijd nog wel ff leuk om te vliegen vooral met de straaljager. Het liefst vlieg ik een beetje 'gevaarlijk' om het maar zo te zeggen, daar bedoel ik mee dat ik laag over grond vlieg enzo. Maar ja, dan raas je daar over die heuvels heen en dan springt er plotseling 2 meter voor je een boom op... Je voelt het al aankomen, ik ben dood en zeg @#%&(*^)&*%^#@!$^#
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    die black ninjas zijn niet zo moeilijk als je maar genoeg aanvallen via de muur doet en veel blockt zijn ze makkelijk te doen :p
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik ben vaak genoeg gepakt daar die shurikens terwijl ik in de lucht zat te vliegen en zat te blokken ;)
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Toevallig bij terminator 3 spelletje, kan me xbox die cd weeeer es niet lezen, toen sloeg ik vanaf boven met me vuist erop, toen ging die vreemde geluiden maken, toen viel ie uit...

    echt als er iets is wat ik niet kan hebben is dat dingen niet werken of langzaam zijn
    in de meeste gevallen een computer :)
     
  5. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    haha heb ik ook gehad met mijn xbox.
    maar ik had garantie en ik heb een nieuwe gekregen *)
     
  6. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zonet ff gigantisch gevloekt bij moto gp 3.. 5 ronden op assen.. k start 5e.. lig na 2 ronden op kop.. blijf op kop rijden.. haal 6 seconden voor sprong.. neemt de laatste bocht verkeerd.. word van achter aangetikt en vliegt de grindbak in.. ( dat was 40 meter voor het einde van de race ) en word uiteindelijk 8e:mad: :{
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt eigenlijk BEST bekende |:- :+ !!
    Zo irritant, die gebouwen ofzo die SUPAH laat verschijnen......
    Zwaar irritant, en dan vooral als je niet meer kan corrigeren en dood gaat...

    Heb nu geen Xbox meer, dus mijn hartslag is voor 3 maanden rustig :D , straks weer de Xbox 360 _O_
     
  8. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ike heb het nu met timesplinter future perfect en dan game mode virus.
    ik wordt altijd als eerst achtervolg.
    stelletje nichten.
    wordt je echt helemaal lijp van.:p
     
  9. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark, Goldeneye en Timesplitters als ik nieuwe levels probeer te halen in de multiplayer of zo met die challenges en je bent er bijna maar je haalt het nooit

    Dan is het wel ff van gvdkk
     
  10. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Halo 2, als er een Finse t***nglijer genaamd [FIN]Alone de hele tijd zit te campen met een sniper en altijd raak schiet als het geeneens kan als je achter een muur of steen zit in Coagulation..... geloof me, dan word je pissed
     
  11. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gta sa.
    egt zown game om iedereen te ownen bv als een auto je aanrijd knal ik
    hem 20x zo hard trug(A) en terecht. wie rijd er nou een gangster aan.
     
  12. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    WHOAH rustig sungod, t is maar een spel, en het zijn geen echte mensen die dat spelen
     
  13. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Ninja Gaiden, iedereen vind t een geweldig spel, mar dr is geen flikker aan gewoon om het simpele feit dat er te weinig save points zijn. Dus daar werd teringveel bij gevloekt heb het in totaal 3 keer gespeeld was bij chapter 10 en toen had k r al genoeg van.

    Gewoon ieder racespel dat je kan bedenken, gewoon al de frustratie als zo'n gast je inhaalt als je net heel ver voor ligt.
    Dan heb je zoiets van: Nou die computer is wel heel snel.

    En natuurlijk Halo 2 over Live maar da is gewoon de kick, jezelf hemaal boos make en dan een dikke killimanjaro maken en met een max spree van 13 eindingen.
    Meest heb ik gevloekt met Halo 1 gewoon tege je mate en dan hemaal tege hun uitvallen als ze je gewoon uit zitte te lagge en dan later zelf gewoon meelagge
     
  14. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    srryO-) verder benk best braaf hoor;)
     
  15. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal is het niet echt vloeken maar wel dat mijn vriendin dan opeens een stem hoort uuit de kamer van:
    "Dat is toch niet te doen"
    En als ze dat hoort dan weet zij dat het op dat moment even moeilijk is:D
     
  16. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk flip ik wel eens bij elk spel, bv. als je net een baas niet haalt ofzo.
     
  17. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien mijn save game's van +- 20 uur spelen in far cry weg zijn heb ik zonet ff flink gevloekt:mad:
     
  18. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza :
    Amerikaanse rotbakken zonder wegligging.

    Halo 2 :
    Op Xlink Kai en Xboxconnect.
    Dr is al 1 S Controller gesneuveld van het herhaaldelijk op de grond rammen...
    Hield niet meer op met vibreren en begon te roken :eek:
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    LoL _O_

    Bij Burnout 3,

    stond op de ranglijst op 993 plaats, keek de volgende dag 222345 ongeveersteplaats?!! WtF!!?!?
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij zegt altijd als ik scoor met PES4/5 ''Dat kan toch niet''
    echt standaard bij elk goal :').
     

Deel Deze Pagina