Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo en dan verliezen van je 9 jarige broertje,omdat hij meer vrije tijd heeft om te spelen, is pijnlijk. :'-(
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    van de drie spellen die ik online speel (forza, pgr2 en halo 2) vloek ik het meeste bij Halo 2. Mijn verklaring daarvoor is dat Halo 2 het meest ordinaire spel is van die drie online games. Ook schijnt Halo 2 een soort thuisbasis te zijn voor cheaters (althans daar lijkt het op). Kijk, halo 2 is wel een goed spel, maar dit soort schietspellen waar je op veel verschillende manieren kan cheaten, vind ik gewoon niet van een hoog niveau. Die cheat dingen zijn echt niet een foutje van het spel, het is volgens mij gewoon bedoelt om weer mensen te laten cheaten en die dan weer uit het spel te verwijderen en ze vervolgens weer een nieuwe account aan te laten maken, waarmee microsoft weer geld verdiend. Zo, dit is hoe ik erover denk.
     
  4. Cieba

    Cieba Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha lol die gast is egt gek :p 8) 8) 8) :+ ik ben altijd rustigO-) , ken ook mensen die heel erg schreeuwde maar deze gast is egt het toppunt
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk alleen maar bij Pro evo. Als ik dan in de halve finale van europees voetbal zit , en dan de eerste wedstrijd met 1-0 win. De 2e wedstrijd begin ik goed en creeer best veel kansen alleen gaan die er niet in. Oke , rust , niks aan de hand. Ik gooi er een middenvelder in en haal een spits eruit. Krijg ik dan in de 81e + 84e minuten 2 goalen tegen. Dan komt er weleens wat uit wat Onze Lieve Heer liever niet zou willen horen.
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja azoo en tao tek, ik weet hoe irritant dat kan zijn, maar bij Halo 2 doe ik dat ook wel us en das lache man. dus we moeten er maar proberen er om te lachen.
     
  7. SplinterCelll

    SplinterCelll SplinterCell Pwnt

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dit is echt toppunt van triestheid idd!
    :confused:
    Wat een kerel....:confused:
     
  8. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "cheats" zijn naar mijn mening, en die van vele anderen gewoon in het spel gestopt. En dan vooral met de bedoeling om ze te vinden in custom games. Volgens mij doet bungie dit om et spel interresant te houden.
    Het is sowieso* gewoon leuk om deze glitches te doen, en je kunt mij niet wijsmaken dat iemand, bijv. in sanctuary, er toevallig achterkomt dat ergens in een bovenhoekje een gat zit in de "invissible wall".

    En met halo 2 vloek ik het meest, maar dat komt door veel americanen met hun grootheidswaanzin:{
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloek het meeste bij de games die ik net geweldig vind. In die games ga ik dan op en wordt het echt irritant als iets niet wil lukken. Bij een "mindere" game zou het me niet veel boeien en ga ik wat anders doen :D
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, zo interessant wordt het er niet op en je kan die glitches leuk vinden, maar als het tegen je gebruikt wordt, denk je er vast anders over. ja, de kans dat iemand erachter komt dat er in een bovenhoekje van sanctuary een gat zit in de invisseble wall is inderdaad klein, maar een hoop mensen zijn daar altijd naar op zoek en het kan ook per ongeluk gebeuren. het lijkt onmogelijk om zoiets te vinden, maar als honderduizenden mensen halo 2 spelen, heb je toch kans dat zoiets ontdekt wordt. maar goed, laten we het maar hebben over bij welke game we het meest vloeken, want daar gaat dit forum over.
     
  11. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    bij elke game als ik iets niet uit kan spelen :{ :D


    ~EDIT/ das ook triest zeker ?? :D
     
  12. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Burnout : Revenge als ik net voor de Finish crash , tja wat wil je met 340 kmh per uur _0/ maar het is en blijft een vette game _O_
     
  13. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    zowat bij alle games waar iets niet lukt (meestal dus :p)
    maar vooral bij pc games, want meestal is mijn pc te krom om die spellen (normaal) te draaien. :mad:
     
  14. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij NFSMW en dan net voor de finish, frontaal op een andere auto botsen kan het nodige schelden veroorzaken O-)
     
  15. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
  16. mars15

    mars15 Guest

  17. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0

    huid?:{:confused: noem je dit huid?:{:confused:

    gewoon diep in zijn vlees.. en dit is niet nep !!!! :D
     
  18. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 is volgens mij het spel waar het meest wordt gescholden
     
  19. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    gozer dit is echt wel nep hoor wie gaat er nouw met een schaar gooien om zoiets en wel toevallig dat het nouw net gefilmd werd bovedien dit is een filmpje van collagejokes daarvan is alles nep
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, het LIJKT mij ook nep.

    Check die kerels reageren man :cool: .

    Als dit in mijn HUIS zou gebeuren, dat een maat ofzo dit flikt, dan reageert iedereen (elk normaal mens volgens mij) wel heel wat anders dan zij doen.

    En het is idd wel vreemd, hij zingt een beetje, komt voor die COMP en die kerel flikkert een schaar in zijn arm :p.
     

Deel Deze Pagina