Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. EmergedFlame

    EmergedFlame happy new year

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 2 op veteran. vooral die Silo missie. ik sholt me hele kamer vol
     
  2. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt me ook heel bekend voor.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden, damn dat spel is af en toe moeilijk 8)
     
  4. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook, sta je daar met je team en beginnen al die duitsers om een of andere reden op jou te schieten, alsof de rest van mijn team niet bestaat.

    het is wel goed dat er veel checkpoints zijn 8)
     
  5. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Prince of persia warrior within|:- . IK kom niet verder door een of ander sprong..
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr3.

    altijd crashes in de eertse bocht en uwe online race is naar de klote.
    dan zeg je nog probeer niet te chrashen dan zitten ze u slecht te maken van mietje.

    sinds die kaarten voor xbox-live uitgekomen zijn vind ik de boel naar de klote gegaan is vooral tog bij pgr3 altijd van die kleine gasten.
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bij fifa 06 rtfwc
    egt frustrerend als jij heel de tijd net niet scoord en de tegenstand krijgt een kans en scoort hem gelijk
    laatst moest ik denken aan de wedstrijd feyenoord-ajax
    ajax was gewoon beter en verdiende te winnen maar die verdomde kuyt en kalou scoren in 2 kleine kansen.
    maar tjah zo is voetbal
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah fia06rtwc.

    zit ik goed te voetballen de ene kans na de andere maar de keeper komt van een andere planeet zitten we in de laatste 5 min diene pipo krijgt 2 kansen in heel de match en scoort ook 2 keer das echt flippen.

    dan zeg ik soms fuck you
     
  9. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    op enkele momenten bij serious sam..

    en soms erg hoor als de 'paarden skeletten me maar niet met rust laten .. :D
     
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 2 multiplayer, als ik superlullig doodga, of als ik iemand na een hard en moeilijk geveecht naar de tering mep, of als we natuurlijk met overweldigende meerderheid die ***** afmaken, maar dan scheld ik van plezier ;)
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik scheld altijd als je verliest door de delay bij halo 2, dan schiet je gewoon raak met een sniper en gaat ie niet dood, of dan schiet je hem dood en staat het er pas 4 seconden later, heel irritant is dat want je schiet met een sniper vaak dan nog een keer, en verspil je dus kogels
     
  12. Loltroll

    Loltroll Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik altijd in spellen waar ik gewoon nie verder kom ma heb ik et meeste in Def Jam: FFNY, ik kan die gozer die later door method man wordt gehuurd nie verslaan dus begin ik te schelden en men controller weg te smijten :p ma ik scheld ook erg veel met halo en halo 2 ma niet omdat ik et nie kan halen ma omdat ik kapot geschoten word door vrienden... dus in multiplayer! *)

    gewoon tegen ze schelde en zo en dat je ze kapot schiet en dus ook kapot scheld zoals fingon NL al zij door plezier ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 2, by far!

    Die game heeft me 2 controllers gekost en ik wens de mensen die Halo 2 zo verkracht hebben bij Bungie nog steeds het liefst dood.
     

Deel Deze Pagina