1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Whaha, leuk topic! :)
    Ik zeker weten bij Ninja Gaiden. Moet je eerst een heel level doorspeuren met een tiental vijanden, kom je bij de einbaas terecht, maakt hij je voor de zoveelste keer af. @_@'.
    Ook SC: PT lag bijna bij de buren op de stoep. 8)
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Em ik vloek bijna bij elke game..
    - PGR 2 bij de Kudo Challenge's
    - Splinter Cell 1, Jezus niet normaal, dat die controller et overleefd heeft :eek:
    - Nu PES3 soms door die &*^&*^Scheits
    - Manhunt :)
     
  3. Karelax

    Karelax Guest

    Ik vloek ook bij elke game, en niet alleen als ik verlies; Gvd motherfuckers wie is hier de motherfucking beste... zulke kreten zeg maar
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    O-) ik scheld nóóit O-) Behalve bij die gvd need for speed Underground, na 5 rondes vlekkeloos zonder enige botsingen rijd er zo'n ******!!!! verkeersdeelnemer tegen je op waardoor je tegenstand je nog in weet te halen! |:-
     
  5. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld zelden [​IMG]

    Wat bij mij echt het bloed onder me nagels vandaan haalt
    zijn mensen die Capture The Flag spelen alsof het een
    deathmatch is.... AAAAH, daar erger ik me echt kapot aan en dan willen
    er nog wel eens wat woorden uit m'n mond vliegen..
    "Potjandommekees.. vuile *PIEP* ð€$#®$...ga patiencen alsjeblieft zeg!" 8)

    Bij Xbox games scheld ik écht zelden..
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    in chapter 7 bij die alma in ninja gaiden
    af en toe bij spongesbob
     
  7. Bij Top Spin op Xbox Live!

    of bij Fuzion Frenzy (Hilarisch spel!!!)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    bij elk spel waar mensen het nodig vinden om voor de tv te gaan staan :mad::mad:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Splinter Cell 1...

    Pff wat heb ik daar gescheld zeg, had de moed maar opgegeven, zit daarom nog steeds in level 6 ofzow! :eek: |:-

    :+
     
  10. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij de Championship Manager serie zeg maar. Als ik 22 kansen in en wedstrijd heb en er 1 inschiet en de tegenstander krijgt er 3 maar schiet er wel 2 in.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    I know that feeling! :mad:

    Had eerst 14 kansen gehad, 0 goals.
    Tegenstander 2 kansen...2 goals

    0-2 verloren

    :'-(
     
  12. Martini-Boy

    Martini-Boy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij fifa want mijn broer maakt mij altijd in :mad:
     
  13. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat is duidelijk bij mij PGR 2. Elke keer als ik dan in zo`n relaxte combo zit en dan net ff iets te ver door schuif met me car tegen de zijkant ofzo. ;) :+
     
  14. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    De elastieke A.I. in Burnout 2 laat m'n contoller ook wel 's vliegen.. Rijd je volop goed, crash je in de laatste bocht, meteen halen nummers 2, 3 en 4 je in!

    De A.I. in PGR2 is soms ook echt superirritant, ze duwen je gewoon lekker opzij tot ze weer op hun eigen racelijn zitten.. Vooral bij sommige eerste bochten moet je echt 20 keer restarten voor je er, na veel gescheld en gevloek, slim gebruik van maken :)
     
  15. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    de vraag is dus bij welk spel je vloekt. dat gaat voor mij niet op het is bij mij de vraag bij welk spel vloek ik niet? weinig tot geen. bij elk spel is het wel weer een keer raak. ik ben dus de kameraad van super_elite en ja ik heb 8 controllers kapot geslagen en nummer 9 laat ook niet meer erg lang op zich wachten denk ik. het is gewoon iets wat je in je hebt dat je boos wordt als je het niet lukt (ongecontroleerde oerwoede). misschien is het kinderachtig maar als je het hebt kun je er niets aan doen. ooit gehoord van TRA (technologic related anger). je weet wel mensen die computers uit het raam gooien als het niet lukt en zeg nou zelf wie heeft dat nou niet? het gaat de laatste tijd wel beter. in de laatste 6 maanden waren het 2 controllers. ik doe mijn best om niet ermee te slaan maar de laatste keer was gisteren dus het duurt nog wel even voordat ik helemaal niet meer sla.
    mzzl.
    DF=herculaneum
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Need for Speed Underground:
    Ik had zo'n circuit van 7 rondjes, 6 rondjes reed ik op kop, in het laatste rondje reed ik iets tegen de kant aan en ze gingen mij zo opeens allemaal voorbij en dat verkeer wekt soms ook ergernissen op.

    Bij Morrowind:
    Soms heb ik net heel veel opdrachten gehaald en dan denk je niet aan opslaan en dan loopt ie weer vast, moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

    Een spel waar je absoluut niet hoeft te vloeken is Dakar2. Zelfs op hard is het spel goed te doen en als je een keer een slechte proef rijd, dan verlies je maar een paar seconden, als je wint win je meer als 10 seconden en de omgeving maakt het helemaal onmogelijk om te vloeken. Ookal verknal je een hele etappe, je kan nog steeds makkelijk winnen op Hard.
     
  17. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van en dan "timen" ze het ook zo goed |:-
     
  18. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa, dat is echt irritant. Ben je net op een heel belangrijk stuk waar je je goed moet concentreren, komt mijn moeder weer m'n kamer inlopen om te zeggen dat de vaatwasser nog moet worden uitgeruimd.
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    NINJA GAIDEN, bij dat spel heb ik me xbox controller kapot gegooid :confused: damn.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Super Smash Brothers Melee. Ik denk dat ik niet hoef toe te lichten.

    En bij Delta Force Task Force Dagger scheld ik echt iedereen en alles uit gewoon omdat ik het leuk vind. Niet omdat ik te slecht ben want in de stat servers own ik iedereen hard. En jah ik rape vanaf de berg gewoon in CTF en KOTH --> DIE PADDERS }:].
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2004

Deel Deze Pagina