1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle spellen waar de AI van mede/tegenspelers niet goed is gedaan. Kan ik me soms zwaar aan ergeren. Zo weet ik nog goed dat ik bij Shenmue2 een bepaalde move moest leren bij de "guy with the beard". Zei die dat je eerst 2x naar voren moest drukken en dan slaan. Ik 5x proberen en hij bleef maar dezelfde irritante one-liner herhalen. Wat een !#%@# moment was dat zeg. :p Verder uiteraard met de erg frustrerende spellen als Splinter Cell, Ghost Recon en Ninja Gaiden, maarja, wie niet.. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Project IGI op de PC

    Daar hadden de makers een fantastisch mooi spel neergezet, grote levels, veel uitdagingen en je bent lang bezig per level. Alleen waren ze een ding vergeten: De Save-optie AAARGH. Dan ben je @#$@%& net bij het laatste stuk en dan ziet een of andere halve zool je toch nog en ben je finaal de lul. Overnieuw beginnen, en nog eens overnieuw beginnen, tot je er helemaal ziek van wordt.
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden! Lijkt me duidelijk waarom.. wat kan deze game
    frustrerend zijn! Maar blijft toch een lekkere game _O_
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham Racing 2 ! 8) Op ultimate, Edinburough, REGEN , Classic Ferrari(weet niet welke).
    Na enkele tientallen keren[/i] deze race eerder trachtten te winnen, sta ik tot nu toe elke ronde eerste(van de vier dan), op de állerlaatste bocht van 90 graden slip ik overdwars. Vocabulaire van A tot Z aan scheldwoorden vliegt door de lucht.

    Bij sommige schietspellen(o.a. XIII) knijp ik soms de controller zó hard in dat hij niet gezond meer kraakt :eek:
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vloek het meest wanneer mn zusje op mn kamer nickelodeon zit te kijken. Of The Sims, harry potter en nog meer kutspellen op mijn cube en box zit te spelen. :mad:
     
  6. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een manier bedacht waardoor er geen scheldwoorden meer door de kamer vliegen en dat er geen kontrollers kapot gaan: je moet gewoon wat rustigere muziek aanzetten
     
  7. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    ja toch en dan fijn moto gp2 custom tracks mmmm fijn rustiggg cradle aan of dimmu lekker vollop goed blazen alles flexxx laatste bocht......keihard onderuit gereden worden door 1 of andere malloot en dan toch maar weer gewoon ouderwets vloeken he:D
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik scheld veel bij Ninja Gaiden, maar nu valt dat wel weer mee, ben er beter in geworden :D En op het begin bij FIFA2003 schold ik ook de hele buurt bij elkaar. Toen moest ik nog gewend raken aan de besturing, maar nu ben ik er kei goed in :D versla bijna iedereen met gemak
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ninja Gaiden natuurlijk :)
     
  10. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ESPN NBA Basketball..

    BAH BAH BAH slechte gameplay, maar mooie graphics om de gamer over te halen of te hypnotiseren..

    Krijgt overal een 9..

    de lekkerst spelende (mindere gfx) bball game (inside drive 2004) wordt wél afgekraakt...

    ----------------

    verder uhhhhhhhhhhm moto gp 2, zit ik lekker te racen, sta ik eindelijk 2e (:+) wordt k eraf gereden door één of andere psycho maniac :mad:
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Nu je het zegt heb ik met MotoGP ook heel wat gescholden. Als je net bij de laatste bocht van de laatste lap op je muil gaat , of als je net door het grind gaat op het eind van een hele snelle ronde. #$^@#$^@#$% kan er nou nog kwaad om worden :+
     
  12. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist en dan staan alle vijanden weer precies op dezelfde plaats om in 1 keer door te lopen naar de plaats waar je was gebleven (je was dan weer een kwrtier verder) om daar weer direct neergeschoten te worden waardoor je weer opnieuw kan beginnen met het lezen van deze post....
     
  13. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie bedoelen toch niet IGI2? Want daar zit gewoon een saveoptie bij, maar dan maar 3x per level
     
  14. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham 2 in de laatste cone challenge van Arcade Racing...haal je het eindelijk met 22.843 Kudo's... moet je er 23.000 hebben...aaaargh g*dverd*mme!
     
  15. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik heb daar ook soms profijt van. maar dan moeten het spellen zijn waar je custom soundtracks in kunt zetten. mijn cd speler is namelijk ook kapot. klote ding.
    misschien ligt het ook aan mijn stijl. vooral bij shooters. ik MOET gewoon alles dood maken en dan ga je dood en moet je het weer overnieuw doen.
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet nog dat ik behoorlijk baalde en schold van Panzer Dragoon Orta op het moeilijkste niveau. Pffff..... dat was zweten; nou ja, het was het wel waard want PDO is gewoon de game _O_
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Waar ik ook op scheld is bij soul calibur moet je nog 1 mannetje verslaan bij weapon master dan verslaat ie je
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    100% Rainbow Six, dat spel is echt zo klote als je iemand gewoon 5 x door z`n hoofd schiet en vervolgens ziet dat hij nog gewoon leeft. en dan ik dan door iemand word vermoord die door een muur schiet ofzo.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, diablo 2 lod 1.10 denk ik dan, als je weer een can't join game krijgt (niet al te vaak maar toch).
    En met een baalrun wanneer niemand gaat lopen maar wacht tot iemand gaat teleporten, of iederen zomaar weggaat.
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Ninja Gaiden als ik weer in plaats van mijn tegenstander sla weer zo een irritante Interact popup krijg :confused: Argh ik vind dat zo storend in dit spel
     

Deel Deze Pagina