1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik topspin op live speel tegen zo` n kut vent die geen fuck anders kan dan dropshots geven,en daarmee wil winnen!
     
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk kan ik concluderen dat heel veel games gewoon frusterend zijn :+
     
  3. the-slicer

    the-slicer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heeeeeeeeeeel veeeeeeeel gescholden bij dead or alive...
    telkens bij die verrekte eindbaas... terwijl die eigenlijk best simpel is..

    en bij metal gear solid... 1 controller kapot gegooid
    en een vriend een blauwe
    plek bezorgd want hij was het dichtste bij... en ik moest me frustratie kwijt..
     
  4. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    BIj is het altijd 3 fases voordat de controller kapot gaat.

    1: Begin ik altijd met schelden dit is meestal wanneer ik een spel 5 min speel.

    2: Dan laat ik de controller op de grond vallen en dan schreeuw ik meestal iets, meestal bij een eindbaas die mij WEER verslaat.

    3: Dan schreeuw ik nog harder daarna gooi ik de controller ergens tegenaan of ik schop dat ding weg. En ik heb de controller 1x gefinished...... (verwar dit niet met kapot slaan want daar gebeurd regelmatig) Eerst flink mee op de grond geslagen toen nog geschopt en vervolgens het snoer eruit getrokken van de achterkant van de controller (gefinished). Dit was best extreem maar ik heb ook oerwoede :mad: nog erger dan verboonstra dat is net niet oerwoede.

    MEestal schommelt het tussen fase 1 en 2.
    I know.....
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het gaat precies zo.

    Nee, deel 1.

    Wat verder ook erg frusterend is Morrowind. Hier vergeet ik vaak in mijn enthousiasme te saven. Dus dan ga ik dood en merk ik dat ik de afgelopen 2 uur voor nix heb rondgedoold. *)@!#^&$, blijf dan maar even uit mijn buurt :)
     
  6. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit ook eens gehad bij Wind Waker op de cube. eindelijk die uberirritante zwaardmeester verslagen en een piece of heart gehaald, valt 10 minuten later mn cube uit en had dus niet gesaved: noooooooooooooo!!!!!
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik begin nu ook te vloeken bij Hitman Contracts. Wanneer ik, ondanks vermomming, toch herkend wordt.
    Of toen ik in level 3 met een mannetje op een treintje moest om door een grot te gaan. Ik was vermomd, maar drukte perongeluk op X, waardoor ik een pistool trok....vermomming weg, Sillent Assasin rating weg.

    Toen heb ik ook gevloekt op mezelf dat ik zo stom was! ;)
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als tijdens een finale in topspin de bal bij het net blijft liggen, en je alles weer opnieuw kan doen ....

    Grrrrr ....... 8)
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Need For Speed Underground, als je net de laatste lap 2de word :mad:
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    halo multiplayer tegen computer.
    omdat me vriend mij telkens dood knalt of als hij een handgranaat op mij gooit.:confused: (perongeluk)
     
  11. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden ff lekker schelden tijdens een eindbaas en dan lukt het meestal wel :9
    en halo tijdens legendary het laatste level en dat dan net voor het eind de tijd is afgelopen. trouwens final fantasy doet het ook altijd goed bij mij. }:]
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    k heb soms ook last van bugs in Topspin, ook van ballen die je op de netpaal slaat :mad: 8) en dan dood neervallen :confused:
     
  13. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zooooooooooo sh*t ja had ik percies hetzelfde bij the wind waker alleen was ik heb voor de tweede keer aan het uitspellen voor de foto missie had ik net een aantal super irritante eindbaas gefotografeerd valt me cube uit .
     
  14. Rawne

    Rawne The Ghostmaker

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gisteren heel erg ik had een verkeerde savegame bij ninja gaiden geladen loop weer terug naar een save paal maar vergat dat het saven was save ik me game nogmaals over de nieuwste heen terwijl het een moeilijk stuk was om door te lopen, maar ik krijg me woede onder controle:D:D
     
  15. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Capcom vs. SNK 2 EO, wat kan dat spel frustrerend zijn...
     
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog een game vergeten, tony hawk, spel is zo easy als wat.Maar als je de hele middag skate op zoek naar gaps etc, en hij slaat vast bij het saven dan voel je je toch..
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    DTM is ook een lekker spel om op te schreeuwen. Ik ben niet zo'n goede racer dus mijn frustatiemeter zit vaak snel in de gevarenzone en dan wil ik nog wel eens de controller fijnknijpen of wegsmijten. Heb er al 1 gemold, valt me eigenlijk nog mee 8)
     
  18. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    SC:pT, als ik weer een domme fout maak als ik bijna weer een checkpoint heb sneuvelen er weleens controllers }:]
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ikzelf scheld niet zoveel maar ik heb een maat van me het zien doen op een manier waarvan ik dacht dat het niet kon. Bij Gran Turisimo 2 (ik weet het, PSOne 8)) deed hij een 72 uurs race. Hij had vakantie genomen van werk en geloof het of niet, hij had de race in 80 uur gedaan (hoe bedoel je verslaafd)!!! Ik kom binnen, kijk even mee en zie hoe hij als eerste over de streep komt. Hij juichen juichen juichen als een kind! Vervolgens zegt 'ie: 'ff saven voordat ik 'm kwijt ben'. Loopt zijn PSOne vast.......
     
  20. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1

    :{ Wat gebeurde er daarna? :9
     

Deel Deze Pagina