1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

    Laat ik het zo stellen. De medische wereld heeft weer voldoende benamingen voor nieuwe ziektes.....:)
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Halo op een LAN of via Xbox connect.... Man man, dan scheld ik echt alles bij elkaar wat los en vast zit :'-(
    Vooral op connect kom je cht goede mensen tegen, soms lijkt het wel dat ze je met pistol met 1 schot overhoop hebben liggen, ik ben niet zogoed in headshots...
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    De uitvinder van SARS is eindelijk terecht :cool:
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb vandaag weer een nieuwe irritatiegrens bereikt.

    Championship Manager 2002/2003 voor de Xbox. Op eendag een hele competitie (I know, it's sick). Ik heb met Zwolle nog 3 punten nodig uit 6 wedstrijden (waaronder drie tegen mensen onder mij) om niet rechtstreeks te degraderen. 5 van de 6wedstrijden sta ik voor het einde met 1 punt voor (of 1-0 of 2-1 of 3-2) alle vijf de keren verlies ik in de laatste 5 minuten + blessure tijd constant. Ik speel niet gelijk, nee, ik verlies.

    Mijn controller heeft inmiddels nieuwe hoeken van de kamer leren kennen. Zo nep....
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vloek niet zo veel meer, ook niet meer bij Ninja Gaiden, ik weet niet waarom, dat spel is toch wel eerlijk maar bij Top Spin, oe oe oe. Vroeger echt vaak maar nu ook zelden nog (omdat ik nooit verlies :D... grapje) maar vandaag speelde ik dus tegen een vd beste vd wereld, en ik verloor met 4-3 3-4 3-4, ondertussen 9 matchpoints missend. Nou, dan wil je toch wel eens vloeken, of niet? :D
     
  6. vodka_mike80

    vodka_mike80 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vloekte vooral bij Tony hawk 4..........50x een goal proberen te halen...nog niet...

    En halo multiplayer, gezellig met enkele vrienden, elkaar de huid vol schelden tijdens classic deathmatchje.......haha

    Of tijdens een potje fifa 2003 met mijn broertje, als hij met 4-0 van me wint...(Grrr,die l*l heeft tijd zat, koos werkeloos!)
     
  7. Arkantos

    Arkantos THWD

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Helemaal mee eens. Vooral wanneer je net met een sniper rifle een headshot wil maken dat je zelf kapot wordt geschoten of iets dergelijks.

    En mijn controller, net als de buren, heeft het ook zwaar gehad bij Morrowind. Ben je een uur met iets bezig, loopt dat spel vast. Niet gesaved, nou dan: @#$#&@*&^(*$!
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ik het meest vloekte bij:
    - Fifa football (2003 en 2004): gewoon die klote gameplay (soms)
    - Amped: net een vette combo en dan flikkeren
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bij counterstrike
    het is gewoon een vieze *** met die lelijke *** graphics en die *** guns kopen die *** werken dus ik ***** hem uit m'n *** ***** *** raam want ik word er gewoon ****** ziek van
    ;)
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zoooooooo, jullie hadden me net moeten horen. Heb ik hier overal de loftrompet zitten steken over Burnout 2. Hoe dit spel me weer helemaal heeft laten kluisteren aan mijn boXie, hoe ik uren en uren zit te spelen, hoe ik zelfs om tips zit te vragen hier en hoe ik bijna het spel heb uitgespeeld.

    Kom ik net thuis, heeft die kl********** van mijn huisgenoot mijn save game gedelete omdat hij het spel wel eens wilde proberen......k*************prrrrfffgrrrmbl****** |:- |:- |:- |:-

    ellende ellende ellende. Spelletjes wekken wel degelijk moordneigingen op...
     
  11. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    MotoGP2!
    Ik haat dat spel nu gewoon! Sommige dingen zijn te moeilijk, zelfs voor een geboren racer als ik...;)
     
  12. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst geflipt van Sphinx: je hebt maar een paar checkpoints en wanneer je WEER dood gaat moet je dat hele stuk weer opnieuw halen. Dat vind ik altijd erg irritant. De controller heeft het ook geweten...
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ninja Gaiden is de grootste frustratie game die ik ooit gespeeld heb.....
    En Amed & Dangerous ook....
     
  14. MUSHU

    MUSHU Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is echt niet irri dus is gewoon een bruut spel...dus daar ben ik het niet mee eens...heb geeneenkeer vast gezeten in het spel heb gewoon alles kunnen halen en 4 of 5 keer in het hele spel dood gegaan.

    Maar bij race spellen heb ik wel irritatie ...vet stoer allemaal ...maar soms als je een hele race op de 1e plaats staat en dat je in de laatste bocht wordt ingehaald...dat is wel ergggggggggg *ut..
     
  15. HALOw Krokket

    HALOw Krokket Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell1 zo'n klotespel.Ik schiet die ventjes altijd al dood maar later heb ik ze dan nodig voor een code en moet dan dat deel opnieuw spelen..KLOTESPEL
     
  16. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 2004....als de poppetjes niet doen wat ik wil....

    en als je een klote goal tegen krijgt....
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij al mijn spellen wel eens een vloekmoment :p

    nu vooral bij Ninja gaiden
     
  18. Deathwish

    Deathwish Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij ninja gaiden , heeft me al 1 controler en een gekneusde hand op geleverd.
     
  19. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga met jullie mee :D

    Ninja Gaiden is een supervet spel, maar van tijd tot tijd echt ontzettend frustrerend :confused:
    Vooral met de eindbosses, zo zijn ze supersimpel, maar ga je door een domme fout dood, dan ga je er weer heen en vervolgens kost het je 5 levens om hem te halen omdat ie zo goed is. Echt raar zo af en toe dat spel |:-

    Maar het blijft hoe dan ook de beste buttonbasher van het moment _O_
     
  20. xboxjohan

    xboxjohan Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut FIFA, als je op worldclass-niveau speelt. Zelf 10 kansen hebt gehad en de keeper red ze op mirakuleuze wijze (3 keer raden wie er na afloop man v/d wedstrijd wordt) en je krijgt in de laatste 5 minuten zo'n klote goaltje vanaf de zijkant tegen (het eerste en enige schot) wat makkelijk gehouden zou kunnen worden door mijn "Olivier" :D Dan vloek ik me dus echt helemaaaaaaal suf!
     

Deel Deze Pagina