1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik rallisport challenge nog speelde, hoe realistisch is het als je wagen over de kop gaat tegen een 20 cm hoog heuveltje?
     
  2. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen een game vloek ik eigenlijk, kan er alleen gefrusteerd van worden en stoppen met gamen (voor die dag dan).
     
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Ninja Gaiden. Mijn g*d wat vl*k ik daar wat af zeg op very hard.. :p
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vloek ook bes veel op ninja gaiden
     
  5. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa, dat heeft me al flink wat scheldpartijen opgeleverd!
     
  6. Samurai-S

    Samurai-S Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden... |:- erg irri...
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Em ik vloek bij vrijwel elk spel...:)
    Als iets niet wil is et meteen &$&#*%*
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Precies :)

    Schelden hoort erbij als je wilt O-)
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben met XIII ergens vastkomen te zitten, op een sneeuwlevel waar je moet sneaken. Ik was eigenlijk al een heel stuk verder hiermee, maar ik had de game halverwege het level gesaved. De volgende dag wil ik verder gaan begint de save vooraan in dit level en nu lukt het me niet meer om er voorbij te komen, ben er echt een halva avond meebezig geweest en elke keer doot iets doms verkl**tik het....dus ik heb vloekend XIII in een hoek geflikkerd en krijg als het goed is deze week mijn Xbox terug van reparatie en ik hoop dat mijn harde schijf gewist is zodat deze blamage er niet meer op staat
     
  10. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    er bestaat geen spel waarbij ik niet vloek:p, maar dit doe ik niet alleen omdat ik ervan baal als ik verlies of game over ben, maar missgien ook wel omdat ik dan die spanning er ff uitschreeuw:D
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Gisteren bij morrowind goty liep ie vast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 quests overnieuw doen waarbij 2 lange/grote :'-(
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde net pgr 2 en ik werd toch ff pissig! De computer beukte me elke keer aan de kant op het laatste stukje van de baan na 5 rondes. Gelukkig vloekte ik niet te hard, want dan hadden mn buren het gehoord :p.
     
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Als bij een potje ranking (SC-PT) je xbox vastloopt of je connectie eruit flikkert!! :'-( Dan krijg je weer zo'n "leuke" :mad: Pentaly!!! 8) 8) 8) 8)
     
  14. wmdd

    wmdd Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het altijd met voetbal spellen als je dan voorstaat met 2-1 en dan maken hun voor het einde 2-2 en dan maken ze net voor het einde nog 2-3 (Lijkt France- England wel). Of ik haal het niet en ik moet het hondert keer proberen.
     
  15. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik flip nu erg van mario kart op de cube. Vooral op 150cc zijn er erg vuil. Het begint altijd leuk.... dan sta je eerste en dan heb je een snelle start en dan wordt je ff ingehaald door de hele ploeg (met snelle start :mad: ) en wanneer je eerste rijdt, schieten ze ook de hele tijd met rode schilden erg frustrerend.
    Alleen nintedo kan ultieme flip spellen maken. Volgens mij doen ze dat ook bewust zodat je de controller kapot slaat (die dingen zijn sterk by the way) en een nieuwe koopt. Bij een xbox controller heb je zo'n safety geval zodat de console niet mee vliegt wanneer je gooit. Dat mis ik een beetje bij de cube.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mario Kart is leuk!! Wacht maar totdat je de 150cc cup hebt uitgespeeld. Krijg je nog extra vier tracks. Schelden geblazen aangezien dit banen zijn waar je zo vanaf kan donderen :)
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vooral van die regenboog baan ga je flippen als je er constant afpleurt :p
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die regenboogbaan inderdaad...ik ging al schelden toen ik het voorfilmpje van die baan zag...wat een ellende baan (alhoewel het best een leuke baan word na 1000x oefenen :))
     
  19. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    frusterend? nou wat dacht je van:
    >amped 2
    >als je in xbox live net zit te spelen en de host gaat weg
    >mario 64 soms
    >sonic als je stoot je verliest al je ringen
    >enz
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Midtown Madness is een behoorlijk scheldspel...:{
     

Deel Deze Pagina