1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

bijenkorf amsterdam

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 17 jul 2003.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    als je games wilt begrijp ik moet je niet naar de bijenkorf gaan toch?

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ik hier eigenlijk nog op inga |:- ... maar goed.... volgens mij hadden we het over games?!! die kosten gewoon wat ze elders ook kosten (bij de grote winkelketens dan, natuurlijk niet GCshop ofzo...), en als iemand weet dat dit niet zo is moet ie maar met bewijzen komen!

enneh, Richard, je moet gewoon zelf weten waar je je games wilt halen. In Amsterdam maak ik altijd hetzelfde rondje (er zitten 3 FRS op de Kalverstraat en de Nieuwendijk, Fame, Games en zo die nu overgenomen is door Bart Smit en 2x Bart Smit). Verder is er ook nog een V&D en een intertoys in de buurt, dus keus genoeg! Make up ur own mind!

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bestel online. Duurt heel ff (2 dagen ofzo), maar meestal dik goedkoper.

En dan bedoel ik niet online bij de wespen-korf bestellen (of is dat niet eens mogelijk?).

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het helemaal eens met ChandleR.

Ik werk zelf bij V&D/ElectricCity Arnhem, en het valt mij ook op dat we altijd ietsje langzamer zijn dan game winkels. Dat komt gewoon omdat de acties en prijswijzigingen via meer kanalen gaan bij grotere firma's dan bij kleinere (game) winkels. 't Zou niet uit mogen maken dat je een groot bedrijf bent, maar in de praktijk vertraagt dat het proces toch wel...

Overigens zijn de prijzen bji ons gewoon hetzelfde als bij andere zaken. En als je goed zoekt, vind je nog een leuk koopje. Zo zag ik gisteren dat Max Payne werd afgeprijsd naar €24,99. Meteen maar meegenomen, want deze klassieker wilde ik altijd al in m'n collectie hebben.

Maar goed, je moet helemaal zelf weten hoe, waar en waarom je je games koopt. Maar dat de grote warenhuizen duurder zijn dan kleinere speciaal zaken is gewoon onzin. Ze zijn soms alleen wat trager...

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal eens met Jeruzame

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk BIJval (leuke woordspeling ;) ) het verhaal lijkt me nu duidelijk, of nie?

8. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wel;)

9. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog nietO-)
    Leg uit ''o machtige Bijenkorfmedewerker''_O_ _O_

|:- |:- |:- |:- |:- |:-

10. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    lees dit nog is, dan snap je het mischien.... ;)

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    mischien..... mischien....mischien........

12. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is moeilijk vooriemand zoals mij met een IQ van de gemiddelde monstervan Serious Sam maar begrijp het wel!

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina