1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bijgebleven gaming-periodes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 23 sep 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

was zelfs eerst een Mac titel en daarvoor wilde ze volgens mij zelfs een RTS maken (is natuurlijk wel heel lang geleden allemaal...was waarschijnlijk alleen de naam "Halo" hetzelfde)

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Om dit topic even nieuw leven in te blazen.

Ik heb meerdere bijgebleven gaming periodes, toch beperk ik mij tot eentje voor nu.

Gladius voor de Xbox: OMG, wat een verslavend spel is dit. Het is een soort RPG gericht op gladiatoren gevechten met fantasy figuren. Ik heb dit spel nachtenlang met een vriend gespeeld. Begonnen we om 22:00 en stopten pas om 7:00. Dat hebben in een periode van 2 maanden heel vaak gedaan. Iedere keer nieuwe characters, wapens, abilities toevoegen aan je team. We hebben ook zoveel gelachen met dat spel. Voor veel acties en characters hadden we wel een bijnaam. We hebben echt 10-tallen uren in dat spel gestopt. Op de momenten dat het dreigde saai te worden kregen we weer een nieuwe character erbij. Toen we de Skeleton Magician kregen, hadden we weer zoveel zin. Die character kan namelijk Skeleton Warriors casten. Ook de verschillende locaties en arenas waar je komt is zo vet! Elke locatie had weer nieuwe characters om tegen te spelen en er waren nieuwe wapens te koop.

Echt nachtenlang hebben we dan spel samen gespeeld. Ik speel het spel ook alleen als we samen spelen, in je eentje is het iets minder leuk. We hebben hem nog steeds niet uitgespeeld, we zijn denk ik pas op 50%. Misschien moeten we het toch maar weer eens oppakken. Wat een gave nachten waren dat. Het is een turn-based strategy game, maar je moest je aanval zelf uitvoeren door een knoppen combinatie. Ging die knoppen combinatie niet goed, dan mislukte de aanval of deed je minder damage. Zodra we teveel aanvallen en/of special abilities lieten mislukken, was het tijd om te gaan slapen.

Nog meer mensen met bijgebleven ervaringen?

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  3. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    SNES: Mario Kart en Super Mario Bros 3 (denk 1 van beste games ooit!!!) Hier echt gewoon uren, dagen, maanden lang achter gezeten om gewoon alles te halen. Ook heb ik de games wel meer dan 10x uitgespeeld, het bleef gewoon boeien.

PC: Warlords, Diablo 2, dit was toen echt een meesterlijk spel. Maanden achter elkaar gespeeld. Al die verschillende items die je kon verzamelen.

Xbox: Morrowind, geweldige game

4. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor het eerst Red Alert in mijn handen kreeg. Dat spel heb ik 8 jaar lang intensief gespeeld en nu speel ik het nog af en toe :p
    En voor de xbox was Halo 1 tot nu toe mijn hoogtepunt

5. Destroy

Destroy Guest

11 november...mam ik voel me niet lekker ik blijf thuis vandaag :p..uurtje of 11 gaat de deurbel en daar is ie halo2 xbox pack ik installeer snel begin te spelen en die week tot diep in de nacht gamen dat was een zieke tijd :p 4 uur was vroeg en dan volgende dag gewoon weer om 7 uur op :D

6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Lang, lang geleden is dat alweer, die goede ouwe tijd van de SNES e.d. :p

Denk dat ik een jaar of 8 was, in de tijd van de 286/386 en 486 computers. Kocht ik altijd voor een gulden of zo van die demo floppy's bij de boekhandel bij ons. En dan op de computer die commando's intikken en dan maar spelen. En de eerste Lion King game, op 6 floppy's stond die geloof ik.
    Verder in de tijd van de NES en de SNES ging ik altijd bij een vriendje spelen, complete middagen zaten we achter dat apparaat, et enige wat we deden was Mario Kart, dat waren de tijden ;)

En sindskort weer op me PSP, heel wat anders dan een NES, maar minstens net zo tof. Lumines is gewoon weer ouderwets solide gameplay in een nieuw jasje, heerlijk :D

7. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de basisschool ELKE middag naar me beste vriendje toe, want hij had een SNES! Echt elke dag Streetfighter gedaan. En om ook niet te vergeten was die tijd van Tony Hawk's Skateboarding! Bij mij thuis, de kamer vol, en dan iedereen omstebeurt. Maar goed dat is allemaal al weer even geleden. Ik heb nog zoveel meer op te noemen, maar dat doe ik niet want ik begin mezelf echt al oud te voelen als ik het zo over het 'verre' verleden heb!

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Poef, heel lang geleden, ik zat in groep 8 of 7 ofzo, 7 jaar geleden ofzo 8) Mijn vader had de dag ervoor voor een spelletje meegenomen van zijn bedrijf, Age of Empire I. Ik had het maar even gespeeld die avond, maar op school werd ik helemaal gek, omdat ik naar huis wou, echt te erg. Ik wou zo graag weer mamoeten neerhalen en vissen vangen, een tijger doden....geweldig allemaal

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Halo 2 release

Bij mij was het 11 november. Sinds dat de release datum (E3 2004 volgens mij) voor Halo 2 werdt aangekondigt ben ik meteen begonen met aftellen. Telkens als er een nieuwe screens kwamen werd het wachten nog moeilijker :9 En toen er reclames op tv kwamen van
    11-11-04 dat Halo 2 er dan aankwam die vaak op tv kwam werd ik helemaal gek 8) Overal hingen posters van ''reserveer uhm nu''. Ik helemaal blij dat ik de Limited Edition bonnetje had van de Dixons. (wat achteraf eigenlijk niet nodig was, ze zijn nog steeds te verkrijgen)
    En toen.. Eindelijk 11 November. En als je dan een jaar op een spel zit te wachten, en je hebt uhm eindelijk in je handen. _O_ _O_
    Meteen naar huis en spelen en als je dan in het menu staat 8) 8) SPELEN!!
    Dat was ook voor mij (en ik denk ook wel voor meerdere gamers) de datum om naar uitekijken. :)

Hoezo Halo 2 hype??? 8) :cool:

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij absoluut GTA3!!! die sfeer was zoooow fucking goed. damn wat vet. kan niet beter.

en splinter cell 1. wat was dat VET. ook weer de sfeer die het perfect maakte, en het ontwerp van de levels was zow gruwelijk goed. splinter cell 3 lijkt een stuk meer op deel 1 dan deel 2, daarom vond ik 2 ook niet leuk :+ .

11. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Geen twijfel mogenlijk: Ik kreeg forza in mn handen, stopte 'm in mn xbox. Test run, gt auto. Die gameplay, echt fantastisch!!!

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    De release van Halo 2 staat mij ook nog goed bij. Ik was op dat moment in Amerika voor mijn studie een half jaar. Mijn roommate had gelukkig een Xbox en we speelde samen vaak Halo 1 multiplayer tegen andere kamers (er was zelf een officieel college-toernooi). We wisten allebei dat Halo 2 in november uit zou komen. Hij had geen geld voor het spel en ik twijfelde om hem te kopen. Het was immers de NTSC versie. Maar bij de lokale gameshop (EBgames) kon je spellen ook voor cash inleveren, dus dat deed ik dan wel als ik terug naar Nederland zou gaan. 2 dagen van te voren gepre-ordered. Ze hadden landelijk een speciale actie dat de winkel precies om 0:00 open zou gaan om het spel te verkopen. Je kon vanaf 22:00 al een nummertje halen. Dat deden wij dus en we waren nummer acht in de rij. Het werd steeds drukker en uiteindelijk stonden er zo'n 150 mensen om dat spel op te halen. Ik was blij dat ik nummer 8 had, kon ik tenminste snel naar de dorm terug om te spelen. Tijdens het wachten werden er nummertjes getrokken en als jij dat nummer had in de rij dan kreeg je 3 spellen cadeau. Counter-Strike, Crimson Skies en Halo 2 gratis! Eindelijke 0:00 en er werden steeds groepjes van 3 naar binnen gehaald. Er was zelfs security. Rond 0:20 had ik het spel en ik ging gelijk terug naar de dorm. We hebben die nacht de hele nacht multiplayer gespeeld met z'n vieren. De volgende ochend zat ik echt gaar in de les. 's Middags niet naar bed gegaan om bij te slapen, maar de co-op campaign gespeeld. Dat was echt een super tijd. Woonde met 3 Amerikanen in een appartement, dus altijd 4 mensen om mee te gamen.

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Drie periodes van ultiem gamegenot kan ik zo opnoemen,

1: Miss pacman in de arcadehal, de geur van de speelhal, de gasten waar je mee speelde, de meisjes die naar je keken, schitterende tijd.

2: Zelda op de Nintendo 64, een geheel nieuwe speelervaring die een verpletterende indruk heeft achtergelaten.

3: Links _O_ , maar dan alleen op advanced, nooit gedacht dat er een golfgame gemaakt zou worden waar je met alles rekening moet houden.
    De ligging van de bal (downhill of uphill), het gedrag van de bal op de greens, zo godvergeten realistisch dat ik nu nog wekelijks tournooien speel.

14. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fable, absoluut. Dit spel ging mijn xbox in, en kwam er denk ik die nacht om 4 uur ofzo uit. :cool:

Ook met Rainbow Six 3: Black Arrow, had ik dat gevoel, maar nog erger, omdat het absoluut mijn (online) favoriet is. Maar dan heb ik het ook echt alleen over RS over live !

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Tot half 6 in de ochtend de hele nacht door met een vriend halo coop doen, dat was leuk :)

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn best game-moments zijn;

-Xbox gekocht. Wist dat het grafisch wel goed zat, maar toen ik PGR2 erin schoof werd ik gek; was er helemaal wild van. 24 uur system link gedaan :D
    -Fable; Beetje teveel met de hype meegegaan, maar toen de game in de xbox kwam te liggen speelde ik het die maand elke dag zeker 3 uur.
    -Forza Motorsport; Ben gek van race-games. Deze voldeed aan mijn stoutste volwachtingen. Lekker met een Mazda 3 een stuk of 5 rondjes over de Nurburgring getourd met Guns n' Roses op de achtergrond. Heerlijk!

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toen ik Ninja Gaiden uit had, dat oogverblinde filmpje, die muziek, het gevoel dat je kreeg, Ryu, Rachel, Ayane, en dan Ryu dit oplost

18. Victor

Victor Guest

Meerdere keren als ik heerlijk door de wereld van Morrowind kon trekken en allemaal dingen kan ontdekken. En zoals !Willem_Fable! al zei: Ninja Gaiden, het einde is gewoon subliem!:D

19. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog heel goed toen ik klein was speelde ik veel Tomb Raider, dat was eigenlijk het enige spel spel wat ik speelde. Ik was een jaar of 8 -9 en toen kreeg ik deel 1 van mn oom. Hij had alle delen van tomb raider gekocht( die uit kwamen) en als ik deel 1 uit had gespeeld kreeg ik deel 2 van hem enz.
    Echt vet dat spel,

Nude patch is ook lollig om te spelen als 8 jarige :D

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dit herinner me ik nog heel goed. Ik heb ontzettend lang op Metroid Prime voor de Gamecube zitten wachten. Ik kwam thuis van school (het was een zonnige dag) toen mijn moeder opeens zei: 'iemand van Next Level heeft gebeld dat er een spel binnen is gekomen'. Ik superblij! :D De winkel was om de hoek maar ik ging met de fiets er naartoe racen, spel gehaald, en keihard terug gefietst. :p Het spel ging in mijn kubus en ik kwam er de rest van de dag niet meer af. Ik ken het hele spel nog steeds uit m'n hoofd (heb um 4 keer uitgespeeld). _O_

Deel Deze Pagina