Banjo Kazooie heb ik ook echt helemaal grijs gespeeld.. Echt een grappig spel was dat man, kon je in een schoen veranderen enzo Jammer genoeg nooit helemaal uitgespeeld, we kwamen maar niet voorbij de allerlaatste eindbaas, die heks Golden Eye = , ook zo'n super game die ik helemaal grijs heb gespeeld.
Kwam je niet door de Doolhof? naja die vlakjes? Die eindbaas was volgens mij wel simpel, had hem 1 keer.
Die moet je volgens mij van die toren af mieteren. Spoiler Echt vet stukje is dat als zij naar beneden valt
Toen ik eindelijk een xbox had, speelde ik voor het eerst Ninja Gaiden. Dat vond ik zo vet en was best wel moeilijk (zeker omdat je aan de controler moest wennen). KotOr vond ik ook heel mooi, ik heb niks met Star Wars, maar KotOR gaf echt een goed gevoel
De eerste keer Super Mario Bros spelen op de NES. Wat was dat toen een beleving... ik was toen zelfs nog maar 3 en behoorlijk goed in die game. En natuurlijk stond duckhunt ook op die cart, lekker met de gun tegen de televisie aan vals spelen.
1: spuper mario 64 had voor kerst een nintendo gekregen en de weken daarna heb ik echt alleen maar mario gespeeld. 2: zelda: ocerina of time,so echt wat heb ik dit veel gespeeld. ik was nog vrij jong en engels ging wat moeilijker dus heb ik er heel lang over gedaan, ongeveel 2,5 maanden maar in die tijd heb ik elke dag gespeeld van als ik uit school kwam tot 6 uur ofzo. en er kwam ongeveer elke dag een vriend mee die het ook leuk vond hij heeft nooit gespeeld maar altijd zat hij erbij en te bedenken wat we moesten doen.en dan kwamen we de volgende dag op school en hadden we allemaal ideën en gingen we dat na school uitproberen.
Mwhahaha , 2 jaren geleden lagen er bij mij 3 rechthoekige pakjes onder de boom Kan ik me ook nog goed herrineren Het waren niet super games (Colin McRea Rally 3, Simpsons: SKateboarding, DBZ: Budokai) maar ik heb ze wel erg vaak gespeeld
Mortal Kombat 1, toen ik voor het eerst met Kano het hart van Sonya eruit trok…. MK was al te waus maar toen ik de Fatalities ging uitproberen…. wat zal het zijn geweest 1995?? ofzo geen idee wanneer dit spel uitgekomen
Ik ben behoorlijk laat met consoles begonnen. Tot mun 15e ongeveer alleen maar op de pc gespeeld. Toen kocht ik een oude sega master system voor een stuiver en een krentenbol en dat was wel een leuke aankoop. Heel veel Sonic erop gespeeld en Roboduck ( Dacht dat het zo heette ). Daarna kwam de Xbox en toen ben ik veel vrije tijd verloren . Halo1 heb ik echt oneindig veel gespeeld. Niet normaal gewoon. Pgr1 op dat moment ook, maar wel iets minder ( uurtje of 100 ). En daarna Halo2 en Pgr2 ( Ik heb wat met pgr en halo ^^ ). En vooral met Pgr2 de successen behaald . Speel het nog steeds veel en zit nu al boven de 500 uur
Ik krijg alleen een speciaal gevoel als ik net een nieuwe console heb gekocht, aangesloten en het eerste spel opstart. Dat had ik met de Super Nintendo bij Super Mario World, bij de Megadrive met Sonic, de N64 met Super Mario 64, de Playstation 2 met SSX en de Xbox met Halo. Daarna begint het te wennen
- Vroeger heel lang Mortal Kombat 2 tegen mijn buurjongen gespeeld op SNES. - Vorig jaar heel lang over gedaan om Ninja Gaiden uit te spelen met een vriend van me. - Fable. Dat was een hele korte periode, maar ik kan het me wel echt als een periode herinneren. - 6 maanden lang elke dag PES 4 online...kick man.
Ik ben heel vroeg al begonnen te gamen op een console. Volgens mij was ik een jaar of 5 toen ik op de sega speelde. Toen ik een jaar of 7 was speelde ik heel veel op de Playstation. Toen ik 13 jaar was kocht ik me een xbox. En straks heb ik een Xbox 360!! Heb ook nog een tijdje op de pc ge game.
Paar jaar geleden hadden we op het schoolnetwerk UT '99 en GTA2 geïnstalleerd. Toen al oude games maar omdat het eigenlijk niet mocht en we het dus stiekem moesten doen des te leuker. Met z'n zestienen beetje in studieruimte gamen
Pfoe ik kan hier wel een waslijst neer gaan zetten maar ik heb weinig tijd dus ik noem degene die het eerst in me opkomt.....en das The Legend of Zelda : Ocarina of Time Zonder te overdrijven heb ik um 7 KEER ACHTER ELKAAR uitgespeeld, non-stop, andere games bestonden ff nie ....man oh man ik kon geen genoeg krijgen van dat spel Het is en blijft gewoon een supergame !
De game welke ik misschien wel een jaar bijna alleen maar heb gespeeld is Tony Hawk's Pro Skater 2 op de PSX. Man, dat was nog eens een skate-spel. Geen onzin met klim-missies, gewoon alleen maar skaten en er waren soms ook nog moeilijke opdrachten en dan bedoel ik niet haal zoveel miljoen punten ofzo. Je moest daar gewoon echt zoeken voor je objectives, bij de andere delen heb ik zelden 2x over een zelfde opdracht gedaan, zulke simpele zooi. En in deeltje 2 zat tag, dat was zo vet, veel beter dan king of the hill.
Halo 1 toen ik mn xbox voor het eerst binnenhad, 3x overhitte xbox gehad toen. Had het spel een halve dag gelijk 3 man uitgenodigd, gemultiplayerd sindsdien hopeloos verslaafd en als er 2 weggingen kwam de coop, kapot gespeeld eerst easy,normal, heroic en toen legendary. Toen stille periode.... Daarna kwam een maat van mij ermee dat hij halo 1 online kreeg met xlink. Ik helemaal happy want mn mate waren niet veel tegenstand meer... Ook ongeveer elke dag dus daar online wezen spelen. Jah en toen kwam halo 2 en begon het hele verhaal weer opnieuw. Ik ben wel erg teleurgesteld over shenmue II dagt egt dat het een goeie rpg was maar het is echt veel te langdradig... En natuurlijk last but not least, fable, 9 uurtjes uitgespeeld maar daarna nog ongeveer 25 uur met mn 1ste poppetje doorgespeeld. Zit nu bij mn 8ste...
Toen ik GTA Double Pack had gehaald heb ik echt maanden Vice City zitten spelen. Na een tijdje deed ik gewoon steeds de zelfde dingen, maar het bleef vet. Bij San Andreas was het eigenlijk hetzelfde. Eerst had ik hem voor de PS2 al weken gespeeld en met de xbox versie ging het weer precies hetzelfde. Dat waren echt vette gamemomenten.
How, deze topic had ik nog niet gezien. En ik moet eerlijk zeggen, het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van deze topic las, is resident evil 2!!! Ik weet het nog heel goed. Ik en mijn broer hadden geld aan mijn moeder gegeven en zij zou het meebrengen. Ik kwam thuis van school, en daar lag het goddelijke spel. Ik keek naar de achterkant(vol met zombies,...) Las even het boekje, en begon te spelen... Er zijn nog zoveel dingen die ik herinner maar deze is degene die ik nooit zal vergeten. Het rare is dat deze veel feller in mijn hoofd zit terwijl metal gear solid mijn lievelingsgame is(anuwel, resident evil 2 zal er heeeeel dicht bij zitten...)