Ninja Gaiden(Xbox), OMG my god wat was dit een uber game zeg! Shadow Of The Colussus mag er ook absoluut zijn
Ik heb me echt rot gelachen met Midtown Madness 3. Ik genoot er van om Smarts van de weg te duwen met een vrachtwagen. We konden ook uren tikkertje spelen in splitscreen. De tikkers waren bussen. De anderen moesten weg gassen in hun Smarts en Renaults.
het enige wat me echt is bijgebleven (buiten Halo natuurlijk ) is Fifa 96, mijn allereerste game (wat een bagger game was dat :{) en nee ik heb nooit een nintendo gehad, en zal ik ook nooit hebben
Tja....op de pc...Kingpin Life of Crime! Wat een topper zeg, jammergenoeg nooit echt doorgebroken in gamesland. Op de xbox veruit meest gespeeld pes4 en pes5.
De dag dat ik thuiskwam en er een pakketje op mij stond te wachten van de Bart Smit. Moeder: 'Jeroen er is wat voor je'. Ik rende naar de grote doos die op tafel stond en ging hem als een debiel lopen uitpakken. Meteen alles aangesloten, en toen de eerste keer gewoon alleen maar door het menu heen bladeren. Heerlijk . Na 10 minuutjes klooien Kameo gespeeld, en dat was echt 1 van de meest geweldige game ervaringen die ik ooit heb gehad. Het was een gevoel dat niet echt uit te leggen is, maar wel het hele spel door op mij door heeft gewerkt. Fantastisch! Bij de Xbox 1 en Halo had ik trouwens ook wel zoiets als nu bij de 360, maar daar had ik al bij vrienden op mogen spelen. De 360 was voor mij de eerste keer dat ik er 1 mocht aanraken
En die vage NBA 2002 game van 8 PM tot 5 AM spelen, om vervolgens een uurtje te gaan slapen en dan naar sixflags gaan*) En dat vage warthog-beuken hebben we ook nodige uren mee verspilt
ik heb heel lang uitgekeken naar fifa 95 voor de mega drive (toen nog iets van 60gulden?) en toen kon je nog echt bij EA zelf bestellen . een paar dagen later kwam ik toen uit school en zat dat spel in de bus ... ik vond dagt een geweldige tijd! ik zou zoo graag nog die tijd eens over wilen doen! prachtig
Hm bij mij dit; -Had genoeg geld voor een xbox (daarvoor altijd bagger pc's thuis gehad, nog nooit een console o.i.d.) dus dat was geweldig. Zat meteen Halo en Midtown Madness 3 bij. Vond het echt super! -Verder momenten waarbij een spel waar je lang naar uit kijkt dan eindelijk uitkomt. Fable, Project Gotham 2, RalliSport Challenge 2, Halo2, Fable, Ninja Gaiden black etc.
de titel van dit topic lezende kon ik alleen maar aan Goldeneye 007 voor de N64 denken. Andere momenten die me altijd bij blijven: Soul Calibur op de Dreamcast GTA III en Vice City op de Xbox (alhoewel ik ze ook al op de ps2 gespeeld had) Zelda: Ocarina of time op de Nintendo 64 en nu de laatste tijd veel NFS: Most wanted voor de xbox360!
Hm ik heb er eigenlijk best wel veel Maar KoToR 1 was echt de bom... Ik vind het nog steeds een van de beste spellen ooit gemaakt... Wat echt vette shit was, was dat ik deel 2 op een vrijdag voor de vakantie kreeg... Dan is het al helemaal vet om net te hebben, dan kun je er tenminste gelijk echt mee gaan gamen. Heel vroegah was het vooral Commandos 1 en 2, dat waren echt uberspellen in die tijd Ik kijk dus ook wel uit naar Commandos Strike Force Eindelijk weer een Commandos
Bij mij is nog altijd bijgebleven toen Ninja Gaiden uitkwam (xbox versie uiteraard). Wat een machtig moment, voor mij nog altijd het beste spel ooit. En ook nog een goed moment dat ik me kan herinneren is dat toen ik NG voor de tweede keer uitspeelde, zonder ook maar 1 keer dood te gaan, jammer dat je daar niks voor kreeg, of dat het niet meegerekend werd in je ranking (Master Ninja...Head Ninja...enz). Maar dat zijn nog leuke momenten die mij altijd zullen bijblijfen.*)
Fable.. leukste ervaring eigenlijk die ik ook heb gehad. Weet niet precies waarom, vond ik gewoon de leukste. Ninja Gaiden de beste maar door de soms aanwezige frustratie niet de leukste.
007 Goldeneye op de N64 + Perfect dark op de N64 ken al die levels nog steeds uit mijn hoofd*) geweldige games allebei en natuurlijk alle diablo games! geweldige games waren dat! (en nog steeds natuurlijk) (pakt diablo uit de kast om het te gaan spelen) en nog even off-topic komt er nou nog eens een diablo 3?????