Bill, Bill, Bill.........

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kelovitz, 18 nov 2003.

1. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    tja, weetje die apple vorm dat je alleen maar dat beeldscherm hep in zo'n barbiekleurtje... daar krijg je idd nie zo'n beste indruk van... moet die mooie witte hebben :9

2. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt Apples in veel verschillende kleuren krijgen, het is maar wat jij leuk vindt.

Kelovitz O-)

3. sneaky

sneaky Guest

tja wat de boer niet kent vreet hij niet...(hoe toepasselijk: APPLE;)

tenminste zo licht het bij mij een beetje.Wil het best wel eens proberen zon apple...

4. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg vervelend dat de meeste mensen Windows hebben want anders was de overstap veel makkelijker geweest van MS naar Macintosh. Kon je gewoon even wat programma's bij de buurman lenen...

Nu verkeer ik wel in deze voordelige positie dat het nieuwste van het nieuwste op hardware maar ook op software gebied binnen handbereik ligt maar als dit niet het geval was kon ik het echt niet betalen om constant nieuwe software netjes in de winkel te kopen.

Kelovitz

5. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk, maar die alleen beeldscherm met cdrom drive, zien er niet echt uit als volwaardige computers.. meer plastic speeltje |:-
    mensen moeten bij apple meer aan die witte gaan denken, weet niet hoe die heet... euuh... sja, een van de nieuwere...

Deel Deze Pagina