1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Binary Domain

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 9 feb 2012.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ten eerste, wat een korte demo, binnen 5 minuten mee klaar. Haal je dan een demo van 1,7 GB binnen en kan je net even spelen..

Verder heel erg basic, doet me helemaal niks, dikke tegenvaller. Schieten voelt slap aan, geen impact, vijanden zijn saai, lopen als halve debielen als mieren rond, je teammates doen niks waarneembaars.

Nee, vond de demo downloaden niet eens de moeite waard.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    5 minuten? Holy crap, dan rush je er wel als een malle doorheen :). Zoals je in de bovenstaande videos kan zien, is het echt niet 5 minuten. Ik ben denk ik dan de enige die de demo echt tof vond, ik vind de vijanden juist erg gaaf ook.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Naja, 5 minuten per level en je hebt 2 "levels" oftewel kleine stukjes van een level. Had er heel wat meer van verwacht iedergeval. En als ze een systeem bedenken dat je teammates je moeten vertrouwen, maar je dat vertrouwen verliest als je op ze schiet... of wanneer ze steeds voor je vuur langs lopen 8) dan werkt het meteen al niet. Wapens voelen ook gewoon slap aan, zit geen impact in.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Werken die voice commands bij jullie ook niet? Het moet toch gewoon werken met de normale headset?

Oh het bleek door party chat te komen,maar dan nog....ik doe die voice test en er staat dat ik 'sure' moet zeggen, en dan zegt ie dat ie een ander woord heeft verstaan. WTF? Dit gebeurd bij zo'n beetje elk woord wat ik moet zeggen.

Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [yt]PA4z031peAg[/yt]

kon het dak niet vinden :+

6. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al een aantal keer gespeeld, vind de vijanden wel tof..behalve die rode robots, die lopen ontiegelijk snel..en ze zijn ook slimmer..maar het mist wel iets..de trailer geeft een betere sfeer dan het spelen van het spel zelf..

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er komen zoveel echt goede games uit dat on par games zoals deze er gewoon niet van komen, voor mij dan. Op zich wel jammer, maar ik kan gewoon niet alles spelen ...

8. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    10 uur is tegenwoordig nog lang. :+ En voor sommige games zelfs té lang :p

Soms wil ik juist een kortere game tussendoor. Niet alles hoeft 15+ uur te zijn.

10. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de volle mep, kies ik liever voor ME3, Batman Arkham City had een prima speelduur..vind het toch nogal magertjes..desondanks dat er een MP bij zit, maar die in principe totaal niet orgineel..

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind 10 uur SP ook te weinig. Dan koop ik zon game nooit full price. Gears uitgezonderd dan ...

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ^Zo hoort het ook. Als de game goed genoeg is is het zijn prijs waard, ongeacht het aantal uren wat het duurt om uit te spelen. :9
    Deze game komt er bij mij sowieso niet in, maar ik bedoel meer in het algemeen. Niet iedere game moet lang zijn. Neem bv Bulletstorm; die was ook geen 10+ uur maar toch mijn GOTY van vorig jaar.
    De keuze die jij maakt voor ME3 en Arkham City heeft dan meer met genre te maken dan met de speelduur denk ik. Beide games zijn wat meer open waardoor een langere speelduur tot zijn recht komt. Een lineaire shooter die 15+ uur is? Bah. Moet er niet aan denken. :+

Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  13. SnakeLiquid

Leuk Bevonden:
    0
    Ind dat klopt ook zo, ik denk dat deze game teveel eentonigheid aan de speler toelaat, maar bij shoorters zou ik het ook niet schorten aan een lange game duur. Ben daarom wel benieuwd naar Alien Marines -> lineair maar nog onbekende speeltijd.

Ik kan me nog wel herinneren dat Heavenly Sword op de PS3 uitkwam, speelde je ook binnen 7-10 uur uit, maar dat was een geweldige game..(ik own een PS3 ).

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wowsers! Vandaag het spel binnengehad voor review. Het is echt super! Overtreft mijn verwachtingen makkelijk. Gears of War met een Yakuza saus dat beter dan allebei is! Afwisseling, graphics, actie, allemaal top!

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    doet het ook wat origineels?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat vond je van de demo?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was ook erg aangenaam verrast door de game! Speelde lekker, zag er tof en ok uit en het knalde lekker weg. Had totaal niks van deze game verwacht, maar hij komt hier later zeker in huis!

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Demo niet gedaan. Origineel, mwah, alleen dat het wat wat genres combineert. Het spel weet goed te jatten uit verschillende games en voegt dat goed samen.

De manier van stemherkenning is ook melig. Je moet in gesprekken zo ook reageren op de AI. Ook kun je totaal random dingen tegen ze zeggen en dan begrijpen ze het soms ook. Je kunt bijvoorbeeld als stoere commando tegen een andere stoere commando roepen: 'love you.' En da reageert hij: 'Why do you say things like that? That's creepy.'

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed man, hoe vind je de enemy A.I.? En het verhaal, wat vind je daar van?
    Het leuke is is dat er skins komen op 28 februari uit de Yakuza games, dus dan kun je als Kazuma spelen of die andere dudes. Maar volgens mij wel alleen in de MP is dat weer.

wat IGN of CVG ook in hun review beschreef, over dat het dit keer geen bullet sponges heeft, kortom...je schiet op robotten en ze knallen echt uit elkaar, ze schiet hun armor weg en dergelijken. Bij een Gears loop je gewoon te knallen op een Locust tot ie neervalt, geen echte reacties op de schoten. Dat vind ik erg nice.

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Het verhaal vind ik erg goed. Duister, volwassen. Niet mega diepgaand, maar dat past ook niet bij een shooter.

Gaaf nieuws dat van Yakuza Characters.

De vijanderen zijn inderdaad heel gaaf. Genoeg afwisseling, maar vooral leuk op kapot te schieten. De stukken vliegen er letterlijk af en de wapens voelen sterk aan. Veel leuker dan bij Gears al zeg ik het zelf. De AI is voor de tegenstanders afdoende, maar niet opzienbarend. De teammaten hebben soms wat veel aanwijzingen nodig (via stemherkenning), maar gingen bij mij niet meer dood dan ik zelf. Ze spelen eerder te voorzichtig dan te roekeloos.

Deel Deze Pagina