1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Binnenkort een nieuwe Nederlandse clan!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tumble, 11 jan 2010.

  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Dan wil ik best wel joinen via die toernooien sites . Ik heb de meeste kwaliteit in cod WaW en cod 6 domination. Kan ik bij de clan of niet Tumble?
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,

    Mijn new xbox live acc. voor de clan is:
    xXMLGnlXx


    Voeg me maar toe Tumble

    Ik heb ingesteld dat ik ouder dan 18 ben

    + Welke website moet ik joinen voor die toernooien van de clan????
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn gedachte. Hoe wil je je clan idioot laten overkomen...
    Sowieso "dutch" al in een clan naam in het algemeen is lol.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm:+
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  5. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad niet van plan om iets met dutch te gaan doen simpel weg omdat ik nooit van te voren kan vertellen of de clan internationaal gaat worden natuurlijk want je moet wel doorgroeien en niet op 1 spoor blijven hangen. ik denk dat het iets wordt met team SetiX of team FisiX, team FiziX
     
  6. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel dat de meeste toernooien, random gen zijn. En de meeste random gen dingen zijn tegenwoordig, CTF,Demolition and Search dus ik zie domination er nie bij staan. En wees is rustig Tumble heeft ze xbox toch niet en kunt je niet testen etc..
     
  7. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey gaming4life,

    Ik zou als ik jou was nog geen live account kopen voor xXMLGnlXx omdat je nog een account hebt waar je volgens mij nog live op hebt zitten. Dus maak dat eerst lekker op jongen. Dan kun je even toch xbox live gaan kopen voor xXMLGnlXx want om nu al mensen aan te nemen terwijl ik nog niets heb zelfs op dit moment geen Xbox 360 vindt ik nog een beetje vroeg, sorry nog even geduld aub en dan zullen we eens zien wat je kan dus dan is het nog niet echt helemaal zeker of je er wel in kan komen snapje?

    Dus ga nog maar even flink oefenen en zodra ik mijn Xbox 360 heb zal ik je toevoegen om te gaan spelen, oke?
    Je moet je met deze post zeker niet aangevallen voelen maar je kan beter even afwachten.

    Groetjes!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi initiatief. Je eigen fouten her- en erkennen, daar begint het al mee ;)

    Succes ermee :thumbs:
     
  9. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij best hoor, Gamertag is xXMLGnlXx .
    Je kan zo toevoegen.
    Maar idd zo,n naam is mooier. En doorgroeien lijkt me ook een mooie ervaring in een clan.:thumbs:
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik voor een makkelijke, duidelijke naam zonder ook maar enige poespas gaan. Voorheen had je een clan aVIP, het is me nog steeds niet duidelijk hoe je dat uitspreekt (a VIP?), en waar het voor staat. Die namen met een 'X' aan het einde komen bij mij heel onprofessioneel over, en daarnaast klinkt het ook niet (doet met steeds denken aan fetish :+). Team Sirox vond ik dan weer wel wat: it sounds nice and clean.

    Ik ben helemaal niet meer thuis in het clangedoe, dus je hoeft er niet al te veel waarde aan te hechten. It are just my thoughts.
     
  11. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je zo aardig bent maar die ene is overmorgen al op. Dus xXMLGnlXx kan ik juist van genieten voor een hele maand,:thumbs:
    Haha dikke lol in bootcamp beginnen. Ratio op dit moment 2.13
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Motivatie is er iig wel
     
  13. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes die ratio zo doorgaan en er komen heel veel clans op een gegeven moment.
     
  14. JohnMc

    JohnMc Guest

    Team Sirox is iig al in gebruik, het schijnt dat de mannen van halo die naam al hebben gepakt! :)
     
  15. Pinooo

    Pinooo Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik had ook gehoord dat die mannen van Halo echt te goed zijn. Één van de betere teams uit Europa, en dat is echt niet gemakkelijk bij zo'n competatief spel als Halo...

    Maarja, vraag mij voor FIFA 10
     
  16. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Tumble, Team FisiX klinkt wel cool idd. Ik zou voor die gaan.
     
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel chille clan naam. idd , komt proffesioneel over8)
     
  18. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een mooie naam, maar we zijn er nog niet over uit dus jullie zullen er nog veel horen!
     
  19. Tumble

    Tumble Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Sirox zal ik ook zeker niet meer gebruiken, simpel weg omdat het hier gat over een nieuwe clan en dan vindt ik dat het ook een clannaam moet hebben die niet zo bekend of nergens bekend is.
     
  20. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw team nieuwe name is het altijd hea.. jeff niks meer met romy?:)
     

Deel Deze Pagina