dat is laat, zag het spel vorige week al in de winkel. Meestal zijn achievements bekend voor het spel uit is
ik moet eerlijk bekennen dat ik behoorlijk geirriteerd raak van dit spel. Als je gedurende een level bijna op het einde bent en door onduidelijke instructies weet je niet waar je heen moet of je valt weer en je gaat dood moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Ik was net bijna 3 kwartier bezig in 1 level tot ik ergens een gebouw uit moest maar niet echt wist waarheen dus ik slingerde maar naar het dak. Daar mocht je dus blijkbaar niet komen. Te radioactief en dood. Kon ik die hele 3 kwartier weer opnieuw doen.
net begonnen met de game, en vind het een zeer leuke game!! alleen af entoe wel hoge frustratie factor als je midden in een level dood gaat en je hebt net een aantalchallenges gefinished dat die gelijk wegzijn en dat je ze opnieuw moet halen.. het save/checkpoint systeem is het enige kloterige voorderest vette game
ben nu halverwege de game en moet nu zeggen dat dit gewoon een ontzettend lype underrated game is!! het save/checkpoint systeem is precies goed, en tis gewoon een toffe game. je moet even inkomen in het spel maar dan woooooow
w00t w00t w00t paar dagen non stop gespeeld, wat een geweldige game jammer dat ik em nu heb uitgespeeld