Tja, ik snap niet dat het per se een minpunt moet zijn. Zolang ze zich maar genoeg concentreren op de singleplayer en deze goed wordt, maakt het toch totaal niet uit of er een multiplayer bij komt? Het is niet zo dat hierdoor heel de singleplayer meteen kut wordt.
Ik vind het afbreuk doen aan de sfeer, zelfs als ik het niet speel. Er hoort gewoon een mysterieus sfeertje rondom rapture te blijven bestaan. Is uiteraard alleen maar mijn mening op xboxonly staat een dikke stapel details, maar ik ben halverwege opgehouden. Barst van de spoilers en spijt dat ik het heb gelezen
Gewoon bij options. Als het daar niet staat, moet je de gratis downloadable content halen van de marketplace. Het zit namelijk in een update.
Oja, ik moet nog steeds eens die Brass Balls halen . Anyway, ik hoop echt dat ze de MP de aandacht geven die het verdient, en anders gewoon weglaten! Ik kan me ergeren aan MP zoals FarCry2, dat was niks IMO.
Ben heel benieuwd naar dit spel, vond deel 1 ook super en dat is een spel dat ik niet snel zal vergeten. Ga niet alles erover doorlezen, of alle filmpjes kijken, alleen wat op Live komt. Moet wel beetje spannend blijven natuurlijk.
Vind Bioshock 2 ook wel prima als naam. MP co-op komt er iig ook niet in, voor zover dat hier nog niet bekend was.
Damn, ik heb echt zo'n zin in dit spel. Krijg weer helemaal zin om Bioshock 1 te gaan spelen, weer eens regelen of ik 'm kan lenen van een maat van me
Vind het jammer van de geen co-op. Hadden ze best wel gaaf uit kunnen laten pakken! of een mod waar 1 de little sister is en de andere big Daddy. Naja ideeën zat eigenlijk...En wat is dat nou met die multiplayermodes die er wel zijn? Snap er niks van. Big Sister is toch gewoon A.I.?