1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bioshock 3 spelen we de big sister?

vind het trouwens niet erg dat er geen coop is, alleen kan ik veel beter in de sfeer van het spel komen. Zonder de hele tijd domme geintjes van mn coop meespeler :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    _O_ omg
    gewoon geweldig :D \o/
    damn DIT IS NOG VETTER DAN DEEL 1 *)
    Dat water gedeelte en het beschermen van die little sister _O_
    Must-by geworden.. :thumbs:
    wanneer komt ie uit?

3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    en niet te vergeten het combineren van plasmids:D

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ergens in 2009, dus 't zal wel aan het einde van het jaar zijn. Ik moet echt nog een keer Bioshock gaan uitspelen, ik hield er te snel mee op. Ik moet games niet zo moeilijk maken :+

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

HOE COOL :D:D:D:D:D

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hier is ie via Gametrailers, zal hem meteen ook in de startpost plaatsen.

Vind het tof! En dat terwijl Bioshock 1 mij niet echt kon boeien. Ik weet het eigenlijk niet, ik had een haat/liefde verhouding met Bioshock 1. Het kon me niet echt boeien, maar tegelijkertijd vond ik het toch wel vet. Deeltje 2 speel ik ook wel, maar dan pas in 2010 lijkt mij. Er zijn andere games waar ik meer op wacht eind dit jaar.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    [GT]49252[/GT]

GT ipv YT gebruiken. ;)

Vond deel 1 wel tof. In het begin werd ik nog niet gelijk warm. Had even tijd nodig om de game de kans te geven en de gameplay te 'leren', maar daarna begon de pracht pas.
    Sowieso, zo een setting, zo iets compleet anders, dat was toen toch wel even "wow".

En dat stemmetje van die Little Sister blijft ook cool. "Oh oh mr B".

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Hehe, foutje.

Heb de startpost even geupdate. Wat minder screens en artwork, maar is beter zo. Ik had echt teveel geplaatst. Mocht iemand er nog wat in willen hebben dan moet je het even laten weten. :+

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Die gameplay is geweldig. Precies wat ik wil in een vervolg van BioShock. De spanning en de sfeer zijn nog steeds subliem. Het stukje waar je door het water wandelt spreekt echt enorm tot de verbeelding. Ik kan niet meer wachten. *)

10. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Net dat stukje gameplay bekeken, WTF _O_! Ik heb bioshock 1 nog nooit gespeeld, maar 2 ga ik zeker halen!

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit vind ik van die rare opmerkingen, speel dan gewoon eerst 1. Kost niks meer en is nog steeds één van de beste spellen op de 360.

12. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer is behouden zie ik :) goede zaak :) daarnaast is de gameplay, afgaande op dit filmpje verbeterd, naast de plasmids ( die je nu ook kan combineren ) heb je de drill ( heel vet ) en de '' Bid Daddy schouderduw'' :)

Ook vet om te zien dat die splicers bang voor je zijn, en je alleen durven aan te vallen in een groep, maar in hun eentje bang wegrennen :)

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, al meende ik me te herinneren dat de Splicers in deel 1 af en toe ook alle kanten op renden, als kippen zonder koppen.

14. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 'm een keer in de winkel zie liggen koop ik 'm, alleen heb ik 'm nog nergens gezien de afgelopen weken..

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Viel het jullie ook op dat er op 4.53 een groot standbeeld te zien van was iemand die een wereldbol droeg? --> Atlas! :D

Verder ben ik weer razend enthousiast! Eindelijk een game om naar uit te kijken. Ik ben benieuwd wat de balans gaat worden tussen harvesten en adoption. In deel 1 gaf harvesten je meer adam, maar nu zit er een uitdaging verbonden aan adoption. Het lijkt me dan ook aannemelijk dat daar een grotere beloning tegenover staat.

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!!! WHOEHOEW

Can`t wait!!!

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    BioShock 2 dated for US and Europe

Take-Two has just confirmed that BioShock 2 will release on October 30 in Europe and November 3 in the US.

The news comes from the publisher’s Q2 investor call.

More soon.

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    30 oktober, gelukkig dat het niet tijdens de feestdagen is. Heb nooit geld op die dagen. :+

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Mooie datum. in november komen wel lekkere games uit zeg; AC2, Bioshock 2 en MW2. :D

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Najaar is altijd feest met games, dit jaar weer.

Deel Deze Pagina