Kan . Maar ik ga iig niet, ik lees de dag erna wel op internet wat er gebeurd is. er zullen heus wel wat mensen heen gaan
Vergeet niet je foto camera mee te nemen als je gaat en de foto's hier te posten Niet veel Nederlanders weten het .. dus ik zou maar wel gaan
nah. gaat m sowieso niet worden voor mij. veel ste vroeg. vooral op een zaterdag . en t gaat maar om een spelletje, wanneer bioshock 2 uitkomt praat niemand er meer over .
Nou, als ik in de buurt woonde was ik wel even gaan kijken. Ik ben namelijk benieuwd of er überhaupt iemand komt. Het is kortdag, er is geen hele grote fanbase en het is in de holst van de ochtend.
Het zou, mede door het uitstellen van de game wel eens akelig rustig kunnen worden op het strand om 06:00uur (zoals het hoort) Ik heb mijn aandacht in ieder geval al weer verlegd. Zie bioshock wel weer in het nieuwe jaar. Hoop voor het team dat deze acties bedenkt en uitvoert dat niet iedereen zo denkt. Maar met zulke tijden vragen ze er ook wel een beetje om. Of ze moeten het bewust doen om die ene persoon die wel komt dan ook meteen een hele vette prijs te geven.
Het team achter deze actie zou echt wel weten dat er mensen zijn die het te veel moeite vinden om er zo vroeg heen te komen. Er komen echt wel een paar fanatiekelingen. Er moet wel wat achter zitten...
Ik weet het niet. Gamers die zo hardcore gamer zijn dat ze hier naartoe gaan/willen, maar daarvoor dan ook nog om 5:00uur opstaan (even met een gemiddelde reis meegeteld) klink in mijn oren als een contradictie. Maar er zullen vast wel wat mensen gek genoeg zijn om te gaan ja. Ik bekijk de foto's wel.:b:
als ik in de buurt woonde was ik wel gegaan .. het is 1x in de paar jaar dat je de kans krijgt .. .. dit is ook een spel op zich.. maar goed ik ben benieuwd of er NLérs zijn...
Hallo ey als ik daarvoor om 5:00 mijn bed uitkom wil ik wel wat krijgen als ik daar sta . Mooi niet dat ik ga
Ik mag om 4 uur mijn bed wel uit gaan zo niet nog eerder, het is dikke 2 uur reizen voor mij, en toch wil ik er wel heen
Ik hoop dat iemand gaat en wat goodies voor me kan meenemen! En foto's maakt natuurlijk Trouwens werd het niet bijzonder slecht weer dit weekend?
Dat laatste snap ik niet helemaal...maar dat eerste wel! Ik hoop trouwens dat ze ook nog iets meer laten zien van de game nadat morgen is geweest...
Ilovebees was ook zo'n ARG promotiestunt, maar dan voor Halo 2. Toen moest men ook op meerdere plaatsen ter wereld verschijnen (bij telefooncellen toch?), maar toen kreeg niemand iets. De mensen ter plaatse niet, maar wij als fans ook niet. Het was een stunt, meer niet. Geen nieuwe screenshots, trailers, informatie, niks. Het was pure promotie.
ugh dan snap ik niet waarom ze dan uberhaupt nog de moeite doen...laat dan iets vrij of geef de mensen dan iets die er wel zijn...zonde
Ik zou als je 2 uur moet reizen er niet naar toe gaan .. maar een arg staat los van de game... het is een verhaal apart een puzzel. Er waren heel veel mensen teleurgesteld toen ilovebees niet in NL plaats vond, want als je er in gaat verdiepen is het een beleving (met kado's als de game echt uit is)
Zie het gewoon als een internetgame. Het is vaak één grote puzzel waarbij de meest creatieve manieren gebruikt worden voor het geven van hints o.i.d. Verwacht dus inderdaad niks met betrekking tot Bioshock 2. Het speelt zich alleen enigszins in hetzelfde 'wereldje' af.
Going to reset the thread because too many posts in the original thread... Any Australians who went to Bondi this morning could you please repost your images in this tread? Thanks WARNING: SPOILER ALERT! This thread is to post any findings for the people whom are going to Bondi Beach, Australia tomorrow at 6:41am on Saturday the 8th. As Australia is a day ahead, Australian bioshock fans will find out first what is going to happen at these beach locations. So if you don't live in Australia and aren't going to Bondi Beach, and you don't want to know the findings until the rest of the world has discovered what is happening at the beaches then don't read this tread. If we find anything on the day, this post will be updated from Bondi indicated what we found. WHAT WE FOUND. 2k did plan something on Bondi beach, Australia at 6:41am today (saturday). About 50 people turned up from bioshock fans to the confused public at the beach of Bondi this morning. What we found were about 40 half buried bottles of wine in the sand in the area of a 15 meter (diameter) with on the bottle label, "Acadia" "Product of rapture 1958" etc (see images below for more details). Inside the bottles were 3 posters (shown below) of advertisements of Rapture. http://s428.photobucket.com/albums/qq5/ajmartin12/Bioshock/?start=all So we can expect something great around all of these locations on the SiTS site in scheveningen liggen ze nog: http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
Volgens mij kregen degene die het uiteindelijk uitspeelden de kans om Halo 2 te spelen voor de release.