Je bent niet de enige, maar weet je wat het is, de ''nieuwigheid'' is er vanaf, en ook het ''wauw'' moment van deel 1, omdat je nu al verwachtingen hebt.
Ik hoop in ieder geval dat de sfeer weer net zo goed is als deel 1, als het vervolg verhaal dan ook goed is, samen met de verbeterde gameplay, zal ik me ermee gaan vermaken, maar ik denk niet dat ik hetzelfde gevoel krijg als deel 1, wellicht alleen dezelfde sfeer gevoel.
Ik had zelf liever gezien, dat deel 2 zich afspeelt vóór deel 1. Dat je in het begin rondloop in een Rapture ( voor nieuwjaarsdag en daarmee de burgeroorlog ) zoals Rapture bedoeld was, levendig, sfeervol, die mentaliteit dat ze iets speciaals aan het doen waren daar etc, en dat je dan die nieuwsjaarsdag meemaakt met het begin van die burgeroorlog, om vervolgens te eindigen waar deel 1 begint, als jack de utopia betreedt.
Maar helaas, ze kiezen voor een verhaal van 10 jaar later, waar ik zelf weinig goede ''verhaallijnen'' in kan vinden. Ik vind dat deel 1 een goed globaal ''verhaal beeld'' heeft gegeven, waar ze gewoon in de vervolgdelen verder op in moesten gaan, en niet zoals nu bij deel 2 nieuwe verhaal wendingen gaan toevoegen...
Hoe meer ik erover denk hoe pessimistischer ik erover wordt
Laatst bewerkt: 25 nov 2009