Naast de Special Edition komt er nu ook een non-vinyl-o-fiel editie, oftewel de BioShock 2 - Rapture Edition, met daarin de game en een 96 pagina's tellende hardcover art book, prijs onbekend.
Ik weet het niet, dat extra geld betalen voor een artbook? Sure het staat leuk, maar wat heb je er aan? ...Oke, dat heb je bij de meeste collector's editions, maargoed
Zelfde stijl als die van Bioshock dus dat is imo prima. Alleen multiplayer rank 30/40 zullen wel ff gaan duren.
Ik zag gisteren in de PU een mooie aanbieding staan. Bioshock 2 (de Rapture editie) incl een jaar PU voor €49 excl. verz. Klik Ik had het gedaan, als het niet zo was dat ik nog steeds een ~half jaar vast zit aan de PU (Prototype aanbieding ) Of kan je het abonnement ook later in laten gaan?
Ja, inderdaad. Meeste achievements zijn dezelfde gebleven uit deel 1. In deel 2 ga ik meteen op Hard beginnen en zonder Vita-Chambers te gebruiken. Ook probeer ik alle sisters te redden, zonder haar kwaad te doen. Ik heb liever gezien dat geen achievements voor multiplayer bestond. Maar ja... Er is 200G voor MP. Het staat mooi als ik 1000G heb gehaald, maar ik weet niet of ik bij bioshock 2 wil doen. Heb geen zin in MP. Hopelijk kan je na uitspelen vrij rondlopen voor audiologs etc. Dan hoef je niet helemaal opnieuw beginnen omdat je 1 ding vergeten bent Zoals in deel 1 Bioshock 1 heb ik 3x uitgespeeld Verhaallijn uitspelen op normal, uitspelen op hard en alle audiologs verzamelen. Nu heb ik minder tijd over, dus wil zoveel mogelijk dingen halen.
ziet er allemaal weer gelikt uit.. hier nog een kotaku previewtje klik Zo te zien zit er een prachtige sfeer in deel 2.. ik ga hem zeker weten aanschaffen..
Oh mijn god wat zien die screenshots er weer fantastisch uit. Wat een sfeer spat daar vanaf. Ik ben bang voor sequels, ik houd mijn hart dus vast dat het goed komt.
Multiplayer filmpjes: [GT]60192[/GT] [GT]60194[/GT] [GT]60199[/GT] Wat vinden jullie van de MP? Ik vind de laatse modus (met de Little Sisters) er nog het meest interessant uit zien. Aan de andere kant, vervang de Sister met een vlag en je hebt weer bijna dezelfde gameplay. Het ziet er allemaal redelijk uit, maar ik kan niet aan de gedachte ontsnappen dat Bioshock ook aan de MP bandwagon mee moet doen. Willen echt zoveel gamers MP in deze titel? Zolang singleplayer even geniaal blijft maakt het mij niet zoveel uit, maar het zou een zonde zijn als daarop development time is gekort...
Er is denk ik geen tijd aan verloren gegaan. Ze hebben een ander team aan de MP laten werken. Ik ben nu bezig met deel 1 en hij bevalt me zeer goed . Deel 2 is een must have voor mij
eigenlijk om deze game en forze 3 heb ik weer een nieuwe xdoos gekocht. Ik wacht af en ga niks bekijken en laat me mooi verrassen!
Eerste 5 minuten uit de game. Spoiler http://www.gametrailers.com/user-movie/bioshock-2-first-5-minutes/336808