1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond deel 1 geweldig,maar als ik filmpjes van deel 2 zie , vind ik het zo vreselijk veel op deel 1 lijken. Mijn vraag is eigenlijk simpel...je speelt toch niet in exact hetzelfde gebied als 1 ? Want dat zou ik een groot minpunt vinden.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee hoor, volgens mij zijn alle levels gewoon opnieuw gebouwd en gaat het om nieuwe gebieden. Al kan ik me wel voorstellen dat je door een aantal dezelfde locaties komt voor het verhaal. Er is al wel naar gehint dat je ook de oceaan een beetje gaat verkennen in je duikpak dus dat er levels zouden zijn die zich (deels) buiten rapture afspelen.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat geluid 'hoor' je op meer sites. Op zich wel begrijpelijk omdat de omgevingen van Bioshock wel ontzettend typerend zijn voor het spel. Al gooien ze er nieuwe plekken tegenaan ik denk toch dat het deels hetzelfde gaat voelen.

Mij maakt het niet zoveel uit, heb deel 1 direct na de release uitgespeeld, ik ben wel in voor een nieuwe portie Rapture :cool:

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Een maat van me belde me net op die bij een winkel werkt en hij vertelde me net dat tie Bioshock 2 al binnen heb gekregen. De game mag pas na het weekend worden verkocht maar wel op een maandag al !!. Hij had de normale en de rapture editie binnen gekregen

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Opzich is het geen ramp dat het qua style hetzelfde is, deel 1 had een heerlijke sfeer en bij weinig games had ik dit, maar op genoeg stukken zat ik er best angstig bij voor mijn tv. Echt zeker wel creepy...maar stel ze gooien je gewoon in exact dezelfde gebieden als deel 1, alleen nu als Big Daddy..dan zou ik dat lame vinden.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik verwacht zowieso meer ondergelopen gebieden en meer water in de levels. Rapture staat nu echt op instorten en het zijn nu dus gebeiden die onder water staan/ onder water lopen.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is er nu een vaste releasedate bekend?

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Al een tijdje toch? 9 februari

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Maar even besteld bij Gamehubs. Eigenlijk vond ik deel 1 niet zo heel boeiend, toen werd ik aangetrokken door de hype en kocht ik het eigen zonder reden. Nu eigenlijk weer, maar dan heb ik wat te doen qua games in Februari. :+ Speel hem uit en verkoop hem dan weer.

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zie dat de game gewoon nu al op voorraad is bij Dimensionplus. Hoe dan:confused:, zo snel

11. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit raar, gebruik Wirecard al heel lang en heb nog nooit problemen gehad. Geld staat er altijd binnen een paar dagen na overboeking op.
    OT: Ik kan niet meer wachten op Bioshock!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ondanks dat ik deel 1 erg goed vond, zit ik totaal niet te wachten op deel 2. Heb ook nog genoeg te spelen. Ik denk dat ik deel 2 wel een keer van de bazar afpluk...

13. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game sinds gisteren al binnen !!!

Als jullie belangstelling hebben in welke winkel ik het gekocht heb dan stuur je maar PM

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Huh? Wow. Dat is snel .... waarom maak je het niet gewoon bekend in deze thread ?

15. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag toch niet zomaar een winkel promoten in een thread ?

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat mag wel, het is maar of je dit 'promoten' noemt. Dus posten die winkel! :9

Heb je misschien een foto van je spel + bonnetje?

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Music Store in Gouda volgens het koopjes spotten topic. :+

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb ik helaas niets aan. :'-(

19. nemsis

nemsis Active Member