1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De teaser is nu ook in HD te bewonderen
    [gt]41898[/gt]

Kijkt wat prettiger :9

2. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    kijkt inderdaad wat beter weg ja !!!
    teaser is echt top!!!

leuke feature op IGN: http://pc.ign.com/articles/922/922852p1.html

Zit nog een beetje te denken welke kant het op zal gaan in deze game toen keek ik net die teaser weer en op het eind zie je verdomme een vlinder, we weten allemaal dat die niet kunnen zwemmen meest voor de hand liggend is dus . . . verhaal gaat verder op het land.
    Goed of slecht idee????

Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht in mijn ogen. Ik vond het hele onderwater stad idee wat juist bij bioshock past en dat maakte het continu ook spannend en kreeg je het gevoel dat wat als dat nou instort en onderloopt?

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik helemaal mee eens!!!
    ik denk dat die vlinder in ieder geval ergens voor staat . . . of voor land wat ik niet hoop of het staat voor nieuw leven omdat hij zich ontpopt en hopelijk is er nieuw leven in de onderwater wereld

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Bioshock zag er vet uit onderwater... maar boven water kan er natuurlijk ook een superavontuur gemaakt worden. Op een onbewoond eiland ofzo dat je daar aanspoelt... Dat je van daaruit weer naar de vuurtoren kan gaan met een vlot. En je gaat daar weer naar Rapture... ofzo tja de makers laten ons vast wel verrassen.

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    zee van dromen, de little sisters dromen ervan om rapture weer op te bouwen een daar ga je natuulijk bij helpen :)

want dat moet denk ik een little sister voorstellen die daar naar de zee kijkt.
    omdat ze daar geboren zijn willen ze daar ook weer naar terug
    misschien.

7. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vlinder staat vaak als symbool voor vrijheid of verandering. En dat is wat er eigenlijk in rapture gebeurde. Geen limieten, geen overheden die alles controleerden. Mensen daar waren "vrij". Dus denk niet dat het zich af zal gaan spelen op het land

8. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een beetje het idee dat Rapture omhoog komt uit de zee.
    De vlinder doet mij denken dat de stad opnieuw in bloei gaat komen.

I guess we'll find out.

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Beste spel op de 360 in mijn ogen. Kan niet wachten, teaser was zeer vet!

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    'Bioshock 2: Sea of Dreams' (ALL) a Sequel After All?

While there is no official announcement yet, except for a teaser trailer, a new Bioshock title is no secret. While retail outlets Gamestop[​IMG] and EBGames[​IMG] have Take Two's action/horror follow-up pegged for an Oct. 5, 2009 release, details are nothing but guesswork so far. Previous rumors had Bioshock 2 set as a prequel, but a newspaper clipping on the just-launched teaser site indicates that the game might be set several years after the original.

11. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    whoa. blijkbaar heeft dus een big daddy een meisje ontvoerd? sowieso wel deels op het land dan denk ik. Heb er nu al zin in :D

edit: zie ook een tweakers artikel erover.

Vraag me af hoe ze weten dat het 7 jaar na het origineel afspeelt..

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  12. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Interessant. Ik zat ook meer te denken aan een prequel, maar dat is meer omdat ik niet echt kan bedenken hoe een vervolg er uit moet zien. Leuk, want nu kunnen we weer gaan discussieren over het mogelijke verhaal. Hoop op wat screenshots binnenkort.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een reactie:

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben erg benieuwd naar het verhaal! Meisje is trouwens 7 jaar, en is dus geboren ten tijde van het origineel, misschien heeft dat er ook iets mee te maken?

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht. In de teaser tijdje terug zag je al een ouder meisje (ouder geworden little sister). Zou echt alle kanten op kunnen gaan.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nu al teasers, dat gaat snel dan. Ik vraag me af of het mogelijk is het origineel te evenaren. Het idee van Rapture was uniek en de plottwist geniaal. Hoe kun je iets verzinnen dat daarbij in de buurt komt?

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, wordt een erg moeilijke opgave. Sowieso zal het denk niet meer zo uniek zijn. Ook al komen ze met een goed verhaal en toffe sfeer/setting, het is toch wat minder uniek en vernieuwend als het eerste deel.
    Denk dat je ook geen torenhoge verwachtingen moet hebben (die je bij Bioshock 2 heel snel hebt), omdat ie anders haast enkel kan gaan tegen vallen.

18. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb inderdaad torenhoge verwachtingen maar denk wel dat ze die kunnen waarmaken. Ze hebben een goede basis neer gezet voor een nog beter vervolg, tenminste zo denk ik er over. BioShock was een geniaal spel en het kan zoveel kanten op qua vervolg. Mij hebben ze in ieder geval al als koper, of ie nou zesjes krijgt of 8'en.
    Dit plaatje vond ik toen ik BioShock: Sea of Dreams googlede. Lijkt op een museum met spullen uit Rapture? En rechtsonder een Big Daddy. Ah, al die teasers :+.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is die afbeelding niet al oud? Volgens mij waren er nog meer van dat soort artworks. Komt me iig erg bekend voor.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die was fake dacht ik.

Nice but fake BioShock 2 art emerges - have a look anyway

Deel Deze Pagina